אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": רבוע כחול מפתחת רשת מרכולי בוטיק

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
גודל
ביקרתי בחנות החדשה וראיתי את גודל מחלקות השרות ( מאפיה, מעדניה חלבית ונקניקים ובשר טרי) הרעיון שלך מעולה לאזור הזה אבל למה המעדניות כל כך קטנות. איזה מגוון מוצרים אפשר להציע בגודל שכזה. בחנות עדן יש יותר מקום למחלקות שרות. או שכמו בכל מגה בעיר כל המאפים יעמדו על עגלות במעברים המיועדים לנו הצרכנים.
חיים | 11.12.10
3.
אותי לא מעניין רק זול- נמאס לקנות המקומות מסריחים אבל זולים ותור ענק
מגה התחילה להשקיע בחווית הביקור ואותי לפחות זה קונה. זה אולי עולה לי עוד 50 ש"ח בחודש. אני עורך קניות למשפחה פעם או פעמיים בחודש ועל נוחות אני מוכן לשלם מעט יותר. זה בדיוק כמו לחפש שעה וחצי חניה בכחול לבן במקום להיכנס לחניון. זול יותר רק מזיעים יותר.
יהלי | 09.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת