אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: גוגל, אפל ופייסבוק - הגיע הזמן לקלוט שצריך לשלם

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
שחברות הסלולר ירדו מהעץ, זה לא ילך להן.
הצרכן משלם תשלום מלא ואפילו מופקע על הגלישה הסלולרית. מה פתאום שגוגל תצטרך לשלם שוב? לפי ההגיון הזה, לא מספיק שאני משלם להוט על חבילת ערוצים, אלא ערוץ 2 צריך לשלם להוט על כך שהם מועילים להעביר את השידור אלי. אין בזה שום הגיון בטלוויזיה, ואין בזה שום הגיון באינטרנט. אם הם חושבים שהרווחיות שלהם עלולה לקטון, אז שידעו שזה החיים וזה הכל. גם חברת החשמל וחברת המים מוכרות לנו את המוצר שלהם בגרושים. ככה זה בתשתיות, ומי שלא מסוגל לחיות עם זה שילך לתחום אחר.
שמוליק קיפוד | 09.12.10
2.
דרישת חברות הטלפוניה
מגוחכת לחלוטין, הרי את עלות התעבורה בסופו של דבר משלם המשתמש, תחת סעיף שנקרא "חבילת גלישה". "צריכת האינטרנט" היא הסיבה היחידה שרובנו רוכשים סטראפונים וחבילות גלישה יקרות מלכתחילה. ובעניין שירותי המיקום, אני דווקא חושב שיש יתרון מאוד גדול לקבל מידע המתאים למיקום שלי, קרה לי לא פעם שרשת מסוימת (אופנה/קפה) מעניקה הנחות מיוחדות לחברי כרטיס אשראי זה או אחר ודווקא אני קניתי ברשת מתחרה, או עם הכרטיס של החברה השנייה, אם הייתי יודע מראש, הייתי קונה לפי המבצע וחוסך כמה שקלים. הרי גם ככה אני משלם לסלקום חבילת גלישה (בהמשך לנושא הקודם), אז לפחות שאני איהנה ממנה.
משה | 09.12.10
1.
מתי תביננה חברות הסלולאר שהן צינור?
אני לא רוצה לרכוש תוכן מחברה סלולרית. לחברה הסלולרית חובה לספק לי את הסחורה שלה - והסחורה היא גישה. אני אבחר את התוכן שלי! ואם ירוויחו המוגולים המטונפים בראשי החברות הללו מיליארד שקל פחות ברבעון - הרי זה משובח! סלולארי הוא צינור, לא חבר!
איתמר | 09.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת