11. כל מה שאני משתמש בו שונה או בוטל עכשיו אני צריך ללכת הרבה יותר מהבית ספר ועד התחנה ויותר מהתחנה עד לבית ספר, אז אני יהיה חייב לצאת עוד יותר מוקדם. קודם קו 26 ו/או 92 עצרו לי מתחת לבית והביאו אותי עד ליד הבית ספר ועכשיו אין קו 92 ו26... הייתי משתמש גם בקו 21 וגם אותו ביטלו. רק את קו 5 השאירו. נועם | 15.06.11 (ל"ת)
10. שיפורים? מה אתם אומרים! חיסלו את התחבורה הציבורית מאזור כיכר דיזנגוף למכון הטכנולוגי. אם לא היה מספיק מסוייט - עכשיו יותר גרוע. אכלו אותה כל הסטודנטים, ומה שבטוח, לכ"ץ לא אכפת. הוא יש לו וולבו. נמאסתם, מוצצי דם | 15.06.11 (ל"ת)
9. הורסים את התחבורה הציבורית הורסים את התחבורה הציבורית רפומות והפרטות והציבור כבר לא מבין איזה קו מגיע לאן וכמה עולה חבל שכל מהנדסי הרפורמות הללו לא משתמשים במוצר שהם מתכננים כבוד שר התחבורה מתי נסעת פעם אחרונה באוטובוס ? הלא גם כאשר אתה מתנייד ממקום למקום זה ברכב שרד עם חלונות מכוסי וילונות קווים אורכים וקווים רוחבים אתה בונה מהמשרד קיימים אוטובוסים טובים ומתקדמים שזיהום האויר שלהם מזערי חייב בבקשה את כל חברות האוטובוסים להשתמש בהם (כולל את החברות הציעורות שעובדות עם אוטובוסים ישנים שנגרטו ע"י דן ואגד ) טכס עצה משותפת עם מפקדי המשטרה כיצד ניתן לשמור על מת"צים סטרילים מכלי רכב פרטיים ותראה כיצד רמת התחבורה הציבורית עולה פלאים נהג אוטובוס | 31.01.11 (ל"ת)
8. רפורמה? העלאת מחירים !!! הכל בלופים של ממשלת המיסים הזאת !!! אין שיפור. התחבורה הציבורית זבל. רכבת תחתית או עילית כמו ברפובליקת בננות. אואו | 26.12.10 (ל"ת)
6. שימו לב - העלאת מחירית בתחבורה ציבורית בגוש-דן מחיר נסיע בקו אשדוד-תל אביב הינה 8.1 שקלים מחיר נסיע בקו יהוד-תל אביב בקו 56 הינה 7 שקלים מחיר נסיע בקו יהוד תל אביב בקו 475 הינה 6 שקלים מחיר של 15 שקל אולי קיים לנסיעות לבאר שבע או ירושלים, אסור שיהיה מחיר אחיד של 9 שקלים כי דה-פקטו זה העלאת מחירים של מרבית הנסיעות בגוש-דן. מישקפופר | 25.12.10 (ל"ת)
5. נסיעה מת"א לפ"ת באוטובוס עולה 9.5 ומדובר בעיר שלא נכללת בפעימה הזאת כלומה רחוקה יותר אז מה הוזלתם פה? מה שיפתור את הבעיה - להכריח אנשים שמחליטים לגבי תחבורה ציבורית לנסוע במשך תקופה מסוימת באוטובוס (או רכבת) למקום העבודה. מי האידיוט שהחליט על התחנות אוטובוס החדשות בתל אביב? אין צל, אין הגנה מרוח, אין הגנה מגשם מה הקטע? למה האוטובוסים כל כך צפופים? (לפחות 82,49,66,51 של דן) רובם עוברים יום יום על המגבלה של מספר האנשים שעומדים באוטובוס ולמשך זמן ממושך . | 25.12.10 (ל"ת)
4. מיקרים הכל חוץ מלעלות שכר לא מבינים דבר פשוט לעשירות התחתון אין כסף לנסוע באוטובוסים במחירים המדוברים זה נחשב מותרות !!! זה נזק נוסף לתחבורה הציבורית הכושלת שקיימת כבר עכשיו במדינת ישראל 6.2 שקל לנסיעה מקומית זה גזלה לאור יום !!!! שלא לדבר שמדובר באוטובוסים צפופים עד אפס מקום שמרוויחים הרבה מאד גם במחיר הקיים צריך לקיים הפגנה כנגד התעריפים החדשים זה עושק לאור יום נימרוד | 23.12.10 (ל"ת)
3. רק תחבורה ציבורית יעילה ואיכותית רק תחבורה ציבורית זמינה ואיכותית תחלץ נהגים מן הנסיעה בפרייבט. פחות פקקים, פחות עצבים ,וחיסכון אדיר למשק בטווח הארוך .מדובר בפרוייקט לאומי ממדרגה ראשונה. צריך להגיע למצב שבכל מצב יעדיפו אנשים תחבורה ציבורית ! זה לא נכון ולא נורמלי שברוב המכוניות שסותמות את הנתיבים נוסעים אדם אחד או שניים .תנו גז ! יוסי | 23.12.10 (ל"ת)
2. אולי סוף סוף יסדירו גם את קווי האוטבוסים כך שבתוך תל אביב יעברו בעקר אוטובוסים קטנים - יוציאו מהשרות את האוטובוסים המפרקיים המזיקים ( רעש עשן וחסימת צמתים) ואולי גם נראה פחות אוטובוסים גדולים דוהרים בדיזינגוף עם שניים שלושה נוסעים בלבד רונית | 23.12.10 (ל"ת)
1. מה ה"פעימה" הזאת כוללת בעצם? התעריף לנסיעה עירונית בין תל אביב לערים הקרובות לה (חולון\בת ים) הוא 5.8 ש"ח!!!!! מהם המסלולים החדשים? מה עם שיפור תדירות האוטובוסים? מתי כבר יסיימו את עבודות התשתית של הרכבת לחולון ובת ים?? (התחילו כבר ב-03 והסיום לא נראה באופק..) | 23.12.10 (ל"ת)
כץ הקדים את רפורמת התחבורה הציבורית לקיץ 2011
12 תגובות לכתיבת תגובה