9. הוגשה עתירה לבית המשפט בעקבות גביית המיסים הדרקונית הזו. לפני כשנה, הוגשה תביעה לבית המשפט בעניין זה. משרד התחבורה ורשות המיסים חיברו נוסחה שאין דומה לה בעולם. בעקבות זאת, הוגשה עתירה ע"י מס' גורמים בעניין זה. אביב מהנדס רכב | 11.01.11 (ל"ת)
8. אגרת הרישוי השנתית צריכה להיות על פי קבוצת הזיהום כיום זה על פי נפח המנוע שזה לא רלוונטי. אם רוצים לעודד שימוש ברכבים "ירוקים" צריך לתגמל בצורת אגרת רישוי מופחתת. אסף | 06.01.11 (ל"ת)
7. הדבר הירוק היחידי במיסוי הזה אלו הירוקים שנכנסים לקופת המדינה והיבואנים בגלל קרטל יבואני הרכב (הקרטל החוקי הראשון במדינת ישראל) כל הטבת מס הולכת לכיס היבואנים וכל העלאת מס הולכת מכיס הצרכנים. אם באמת רוצים לעשות איזה שהיא הטבה ירוקה, יש לעשות אותה דרך אגרת רישוי הרכב. טמיר | 06.01.11 (ל"ת)
6. ביבי, תעלה מיסים עוד- הרי בכל מקרה לא תבחר שוב ועכשיו ברצינות, לאנשי האוצר, אנא מכם, אל תשנו כלום, אתם כל כך שלומיאלים שכל שינוי רק דופק אותנו יותר ומחירי הרכב עולים. בבקשה, אל תעשו כלום, תנוחו. עליי. מוטי | 06.01.11 (ל"ת)
5. נהיגה במכונית חסכונית מורידה הכנסות האוצר ממיסים לטווח הקצר לכן רוצים להעלות המיסים על רכב חסכוני אינכם מבינים? | 06.01.11 (ל"ת)
3. אולי סוף כל סוף יתייחסו בהקלה לרכבים הצורכים פחות... לא הגיוני שרכב "נקי" שצורך 6 ק"מ לליטר... משלם פחות מרכב "מזהם" שצורך 15 ק"מ לליטר. אלא אם מטרת החוק היא גביית מיסים. קרמר | 05.01.11 (ל"ת)
2. רוצים פחות זיהום? תורידו את המיסים בנאדם לא יכול לממן מכונית שעולה פי 2 מהמחיר האמיתי שלה. תורידו את זה בלפחות 50% (מס הקנייה יענו) DERKA | 05.01.11 (ל"ת)
1. רעיון מבורך שבילי האופניים בתל אביב, עיר שהמודעות ומספר הרוכבים גבוהים יחסית. זה יפה וטוב, אך רחוק מהמצב הראוי. ליאת | 05.01.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": נוסחת המיסוי הירוק עשויה להשתנות
9 תגובות לכתיבת תגובה