26. תגובה ל-21 ממתי גבעתיים נחשבת תל אביב???וכן ת"א צריכה להיות ייצוגית כמו שת"א נותנת פייט יפה להרבה ערים בעולם מבחינה תרבותית,קולינרית,הסטוריה,ארכיטקטורה, וכ תל אביב יכולה גם לבנות במגרש הנ"ל איזה 3 מגדלים שהראשון מתחיל ב 50 קומות--השני הוא 75 קומות והשלישי הוא 100 קומות מדורגים ובנויים רק מזכוכיות ונוצצים--וזה מראה שגם לנו יש במה להתגאות!! ראם | 09.01.11 (ל"ת)
25. הפתרון הכולל יש להוציא את הקריה ומשרד הביטחון מתל אביב ולהעתיקו דרומה את השלישות בתל אביב להעתיק דרומה את מפעל קוקה קולה בבני ברק להעתיק דרומה את כל המפעלים הגדולים שבערים שבמרכז יש להעתיק לנגב ולגליל ולרחבי הפריפריה את כל בסיסי צהל שבערים להעתיק לנגב ולגליל ולמיקום רחוק יש להרחיב את נתיבי איילון וכל הכבישים שבמרכז ולהוסיף נתיבים יש להקים חדרי מיון קידמיים בכל הערים שאין בהם בתי חולים להקים מכללות בכל ערי הפריפריה להקים נמל תעופה שני בנגב בנבטים להעתיק את מתחם כלא רמלה לפריפריה לפזר אותו במתקני שב"ס על השטח תוקם שכונת מגורים המפתח הוא תעסוק-רפואה-חינוך בפריפריה אז ההמונים שמגיעים למרכז לעבוד לא יצטרכו להגיע כי ברגע שיהיה בפריפריה תעסוקה-רפואה-חינוך ברמה גבוהה אז לא יהיה הגירה שלישית למרכז אלא ההיפך תהיה הגירה חיובית מהמרכז אל הפריפריה כמו כן כל המשאיות שמגיעות למפעלים אשר יועתקו לפריפריה יצאו מהכבישים שבתוך הערים וזה יפחית לחץ על הכבישים שבתוך הערים מיכאל | 09.01.11 (ל"ת)
24. כשאומרים - 3 מגדלים "גבוהים" , למה מתכוונים , 40 קומות ? זה אפילו לא מצחיק . יוסי | 08.01.11 (ל"ת)
23. עוד 30 - 20 שנה - יבינו את הטעות בלבנות היום 40 - 30 קומות במקום כפול או אפילו פי - 3 מזה . אז למה לעזאזל לא לחשוב קדימה עוד היום ??? כמעט לכל עיר גדולה שהיא "בירת העסקים" של אותה מדינה , יש גורדי שחקים מדהימים המפארים אותה . למה שאנחנו נהיה שונים ? למה שלא יהיה גם לתל אביב פרוייקט כמו מגדלי פטרונס כמו שנכתב פה באחת התגובות ? עכשיו יענו לי שהכל תלוי בפאקינג קרן מייננת . יוסי | 08.01.11 (ל"ת)
22. לא לבנות נמוך ! האיזור הזה מתאים לגורדי שחקים כמו עזריאלי הסמוך, שילוב טוב של תחבורה ציבורית רכבת/.רכבת קלה/ ואיילון מאפשר בניית מונומנט שיכבד ת תל אביב, אין עוד הרבה שטחים כל כך גדולים באיזור ובנייה של כמה מגדלונים קטנים תהיה בזבוז. שער העיר בר"ג הוא כיום המגדל הגבוהה בארץ עם 70 קומות בלבד, יש לשבור את מחסום ה-100 ולשלב מגורים עם משרדים ומסחר ובכך להקל במשהו על מצוקת הדיור בת"א. אם יוקדשו 50-60 קומות למגורים זה כמו שכונה קטנה שנוספת למרכז העיר, ואם רכבת תחתית תשולב במתחם הוא לא יעיק מידי על הדרכים. רק אל תצפו שהדירות יהיו עממיות, אבל זה יאפשר פינויי דירות יותר זולות בשאר העיר כמו שפרוייקט עזריאלי עזר בפינויי המשרדים מבתי מגורים במרכז ת"א. ז'אן | 08.01.11 (ל"ת)
21. בת"א יש כבר מגדל אביב הכי גבוה בארץ ל 18. ול 20- עד שהבניין "הכי גבוה" יקום בגבעתיים יקומו עשרות מגדלים חדשים במרכז תל אביב ורמת גן... וחוץ מזה, יש מספיק מגדלים גבוהים בת"א-רמת גן. למה צריך עוד מגדל גבוה מאוד שם?למי זה טוב? עומר | 08.01.11 (ל"ת)
20. בגבעתיים מתוכנן מגדל של 70 קומות הלו!!!!!!!!זו ת"א בירת העסקים תרימו מגדל של 120 קומות! מעניין להיכן נעלמו היזמים שחושבים קדימה,אם בגבעתיים האפרורית מתוכנן מגדל של 70 קומות!!מדוע תל אביב בירת העסקים לא תבנה גבוה יותר ועוד עד שיש מגרש שניתן לבנות!! היכן ראש העיר שידאג שיבנו מגדל על לתל אביב --ייצוגי ויפה שיהווה שער כניסה ראוי לעיר!! ראם | 07.01.11 (ל"ת)
19. תמקסמו את הבנייה--4 מגדלים גבוהים ונוצצים סטייל של 90-130 קומות שיהיו כניסה יפה לת"א אם יש מגרש גדול מדוע לא לחשוב קדימה!!מדוע לחשוב בקטן,תבנו מגדלים גבוהים ונוצצים כמו מגדלי קואלה לימפור-אינדונזיה נגיד 120 קומות שיהיו כניסה ראויה לת"א מושיקו | 07.01.11 (ל"ת)
18. היות והמגרש גדול אז תבנו מגדל של 100 קומות!!ייצוגי לעיר תל אביב כמו בכל העולם!! גם תל אביב צריכה מגדל על אחד גדול שייצג אותה כבירה הכלכלית הגדולה במדינה,וזאת כמו בכל הערים הגדולות בעולם,ניו יורק,בוסטון,מונטריאול,דובאי,וכ מעניין מי היזם שייקח על עצמו את הפרוייקט וייכנס לדפי ההיסטוריה!! תל אביבי | 07.01.11 (ל"ת)
17. נקרפוליס באופק ובימינו כמה עוד אפשר להעמיס על הפקקטה עיר -תל אביב אני מגיע מאונס כל שבוע מנסה שוב ושוב להבין מה מוצאים בה, פה ושם עדיין יש כמה פינות שוות אבל באיזה מחיר... אני גר בפריפריה וכל יום נאנק בפקקים שמתחילים בשש וחצי בבוקר, כל עיכוב או תאונה קלה סותמים קילומטרים של כביש, ובערב שוב חוזר הניגון.. זה לא הגיוני לצאת לפגישת עבודה שעתיים קודם כדי להיות בסדר, מאות אלפי שעות יקרות מתבזבזות על ידי "יעילים" שיוצאים מהבית בשש בבוקר ונאלצים לשרוף שעות בעיר רק כדי לא להיתקע, רבים משכיבים את הכיסא ומנמנמים - צורה לזה.. איפוא השר עם ביצים שיוציא צו הקפאת בניה ל10 שנים ברדיוס של 10 ק"מ ממרכז ת"א. נכון , ההון של השלטון יכעס מאוד ויפגע במימון הפריימריס ,אבל האם באמת לא נשאר מישהו שפוי ? למה לא יוצאו מגדלים ללוד, רמלה, ראש העין, יבנה גדרה ועוד. בעקבות העסקים יבואו הבתים, מרכזי הבילוי ויווצר איזור סביר . עוד לא התייחסתי להוצאה הלאומית,להוצאות האישיות ולמחיר הפסיכולוגי. אולי אני נאיבי אבל כנראה יש עוד כמה כמוני עורו הכבשים !! דן הקמצן | 07.01.11 (ל"ת)
16. 1, מה אתה מבלבל במוח? איזה "בעלי הון" יחטפו את הדירות, כמה "בעלי הון" יש פה, ואם יש, למה שלא יקנו דירות? מה אכפת לך? אם מישהו בונה ומישהו קונה, מה זה מפריע לך? גם אתה מוסת על ידי כמה אנשי תקשורת וח"כים תאבי פרסום? מה הקשר בין "בעלי הון שחוטפים דירות" למצוקת הדיור? בונים בישראל 25-30 אלף דירות בשנה, נראה לך שאת כולן "חוטפים בעלי הון"? אתה חי בסרט גרוע, מי שאין לו כסף לקנות דירת 3 או 4 חדרים בבת ים, פתח תקוה או נתניה, לא יהיה לו כסף לגור במגדל בתל אביב, אז על מה אתה מקטר? חיימו | 07.01.11 (ל"ת)
15. מה שמשגע אותי זה - למה מבנים נמוכים , למה ?! למה לא לבנות בכל השטח גורדי שחקים ולהתחיל סוף סוף להיראות כמו עיר מערבית מודרנית עם הרבה גורדי שחקים גבוהים ? יוסי | 07.01.11 (ל"ת)
14. זה ה-שטח לפרויקט גרנדיוזי. בין איילון וכביש החוף. ליד הרכבת. תמקסמו את הבניה שם. זה שטח לבניה של מגדלים בני 70+ קומות. הגיע הזמן שיהיה לנו איזה זוג בינייני מיצג סטייל ניו יורק. די נמאס לי להסתכל רק על עזריאלי =) אלירז | 07.01.11 (ל"ת)
13. למספר 5- על אילו מגבלות תחבורה אתה מדבר? הפרוייקט ממוקם כשמצד אחד נמצאים נתיבי איילון ומהצד השני דרך בגין, במרחק הליכה מתחנת הרכבת השלום. אם באמת יקימו שם חניון ענק כמו שאמורים להקים גם לא יהיו להם בעיות חניה, ועם כאלה דרכי גישה- אם שם יש מגבלות תחבורה אז בכל מקום יש מגבלות תחבורה. ולמי שיתלונן על המחירים הגבוהים- מי שמצפה שדירות במיקום אטרקטיבי במרכז תל אביב ימכרו למעמד הביניים חי באשליה. הבעיה כיום היא לא מחירי הדירות בתל אביב אלא מחירי הדירות בערי הפריפריה של תל אביב כמו ראשון לציון, נתניה, פתח תקווה וכו' שכבר עברו כל גבול. מישהו | 06.01.11 (ל"ת)
11. מכרו את תנובה בנזיד עדשים תנובה נבנתה על ידי מקימי המדינה במשך עשרות שנים ביזע ובדמעות ואז מכרו אותה בפרוטות. רק הנדלן שווה פי שלוש ממה ששילמו הרוכשים! מדובר על נכסי שמתממשים ולא על תיאוריות. הקיבוצים יצאו פראיירים ולא מימשו את ירושת ההורים המודיע | 06.01.11 (ל"ת)
8. אבל הכי חשוב זה החיבור לרכבת הקלה, חה חה חה חה חה חה חה חה או איך שרו הגששים: וכשיבוא המשיח, וכשיבוא המשיח עזריאל עזריאלי | 06.01.11 (ל"ת)
7. היה מקום עבודה מצוין שפירנס מאות עובדים ונמחק . אין עוד מקומות כאלה היום , וחבל! יאיר | 06.01.11 (ל"ת)
5. ומה עם הפקקים הצפויים, לפני שבונים מגדלים שיתנו את הדעת על מגבלות התחבורה באזור ראובן | 06.01.11 (ל"ת)
3. ואם הקרקע הייתה שלך לא היית מוכר ורוצה מחיר פי2 ,אדוני זה קרקע פרטית מה אתה רוצה שהמדינה תעשה.. תגובה ל1 | 06.01.11 (ל"ת)
2. לא אמרתם שאין יותר קרקע? כל פעם מוצאים קרקע מתחת לאדמה ודוחפים לכם אותה במחיר לא שפוי | 06.01.11 (ל"ת)
1. אם לתרגם ל"ישראלית" אזי - עוד מאות דירות להשקעה ייחטפו מיידית ובכל סכום ע"י בעלי הון, יעמיקו את הפערים , יטיסו השכ"ד , ויגרמו לרובנו לקטר או לברוח לעזאזל. מה שהממשלה עושה כאן קורה כאן בתחום הדיור יסוכם במילה אחת : גועל !!! זוג בייאוש | 06.01.11 (ל"ת)
מתחם מחלבת תנובה בת"א יוצא למכרז
27 תגובות לכתיבת תגובה