אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הטכניון יערוך בדיקה לפנסי רכב מיובא

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אבוי למדינת חלם ולאזרחיה השתקנים
הטכניון הפך לגוף כלכלי נטו. משרד התחבורה מפנה אליו כל העת כלי רכב לבדיקת פנסים. הטכניון ביצע בדיקות אלו באמצעות כלים פרה היסטורים ונתן תוקף חוקי לבדיקה שאין להם מושג מה לבדוק בה(המצב השתנה לאחר שהגיע המומחה). הטכניון גבה 1500 ש"ח מכל מייבא עבור הבדיקה הזו. מאות מכוניות עברו תחת ידיו. אני עצמי הייתי שם עם הסולסטיס שלי ונדהמתי לראות איך הם יוצאים עם מודד אלומת אור בן 14 שנים(פרי מתנת אחד מכוני הרישוי ששידרג לדגם מתקדם המחויב ע"פ דרישות משרד התחבורה), על גבי שולחן בית ספר מט ליפול ומתנדנד. אין בושה גדולה מזו. אלו האנשים שאמורים לפתור בעיות כ"כ פשוטות. איפה לכל הרוחות שר התחבורה הבולדוזר? ההוא שנואם בכריזמטיות בכנסים ומספר לנו מה ומשרדו עשו במהלך השנה האחרונה? מה הכסילים של משרד התחבורה מעוללים לנו ולאזרחים? אני קורא לשר להקים וועדת חקירה שתשפוך אור על ההתנהלות הסופר מושחתת של פקידי משרדו.
אביב מהנדס רכב | 10.01.11
6.
ל-1 - צודק, תקן ישראלי רק יוסיף בירוקרטיה מיותרת
אם מותר לייבא רכבים אמריקאים שעומדים בתקינה אמריקאים, מה בדיוק הסיבה שלא נביא רכבים מיצרנים אחרים שעומדים באותה תקינה אמריקאית!?!?!? באמת שזה מיותר כל התקן עם טווחים ובולשיט אחר, זה רק יוסיף סבל לנהגים. יש 2 תקנים שמאות מליוני אנשים נוהגים לפיהם, בטח ישבו שם לא מעט חוקרים שהחליטו על התקנים האלו, למה משרד התחבורה\אוצר צריך להמציא גלגל חדש משלו!?!?!?! די לשחיתות!
GN | 09.01.11
4.
היידה האמריקאיות
קדימה לאמריקניות יש מחסור בדגמים רבים למשל חטיבת גי אם סי לא מיובאת בעבר יובא לארץ CMC טנדרים ומסחריות זה הופסק יש דגמים של קדילאק שלא מיובאים דה ויל-טנדר קדילאק-גיפ אסקלייד- sts שברולט סוברבן-טאהו-hhr קורבט קמארו קובלט אימפלה טנדר אוולנש-קולורדו ביואיק לוצרן 4.6 סופר יואםאיי זה יבואן כושל ופתטי צריך להוציא ממנו את הזכיינות ולהעביר לגורם אחר תראו מה ששלמה עשה מאופל לעומת יואםאיי שרק הורסים את גיאם כל החברות מביאות את כל הדגמים שיש להם לעומת יואםאיי שמשחקים בצרכן ולועגים לו
מוטי | 09.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת