אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הכנסת לח"כים: "נסיעה בנתיב המהיר - על חשבונכם"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
זה לא כביש לעזירים ותפסיקו עם הססמאות
השקעה של כמה שקלים ביום היא משהו שכל עובד יכול להרשות לעצמו, על אחת כמה וכמה כשאתה בוחן את התמורה - שעל פי רוב עולה במובהק על ההשקעה. 6, 15 או אטפילו 20 שקל ביום, בהתחשב בזמן שתחסכו ובעלויות הדלק ובלאי הרכב שלכם, זה באמת באמת לגיטימי. הפתרון בינתיים בהחלט מוכיח את עצמו ומצדיק את קיומו.
דליה מ' | 11.01.11
15.
"עדיין לא התקבלה החלטה" - מי חושב שהיא לא תתקבל שירים יד....
האסון הגדול ביותר של הנתיב הזה הוא חיסול עתודת קרקע שיכלה להיות לפסי רכבת נוספים. רק רכבת פרברים שמתחברת לרשת רכבות תחתית/פנימית תפתור את הלחץ לת"א מהקצה של לונג איילנד למרכז ניו יורק רק 45 דקות!!!!! העיר הצפופה ביותר במערב. עד מתי????
אורן | 11.01.11
14.
מחזק את מגיב מס' 10. תקראו טוב מה כתוב...
בסה"כ עוד לא התקבלה החלטה. זה אומר שהמצב יותר גרוע ממה שרוב המגיבים פה חושבים, משתי סיבות: 1. הרי ברור שבסוף יאשרו להם לנסוע במסלול הזה. למה ב-6 ובמנהרות הכרמל כן, ובמסלול החדש לא? 2. היה ידוע ממזמן מתי המסלול החדש עומד להפתח. למה לא קיימו את הדיון הזה לפני שהוא נפתח? למה לחכות להודעה הרשמית, ורק אז להתחיל "עבודת מטה" ש"תבחן את הסוגיה" ו"תגיש המלצות" למנכ"ל שעכשיו מהולל? למה לא לעשות את ההכנות לפני הזמן, במקום אחרי?
אני אחר | 11.01.11
11.
עבדו עלינו חבל על הזמן
הבטיחו שבמקביל לנתיב העשירים - ייפתח גם נתיב נוסף לציבור משלמי המיסים. בפועל, לא רק שלא פתחו נתיב נוסף אלא הקטינו את מספר הנתיבים באיזור יבוץ גלויות לשני נתיבים בלבד. אתם מבינים את זה? עורק התחבורה המרכזי ביותר במדינה - הכניסה הראשית לתל אביב - עכשיו שני נתיבים בלבד. עכשיו רק צריך לנחש למה השרים דאגו לחנוק אותנו.
עוזי | 11.01.11
6.
הדבר שישבור את חברי הכנסת
נסיעות מהירות ובלתי מתחשבות כמו שתמיד חברי הכנסת הבלתי תלויים על הסבר הבא לצחוק או לבכות הכל הרי מגיע להם לקיחת נתיב מהציבור לטובת הטיוקונים ועשית רווחים שפשוט לא מגיע להם בבקשה תעמדו ותבזבזו את זמנכם היקר כפז .לא יאמינו לכם בכל גימיק שיצרתם ושלום ולא להתראות לתמיד.......
המבין הלאומי | 11.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת