אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדו"חות הסודיים של פייסבוק נחשפים: טובים מאלה של גוגל לפני ההנפקה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
14 צודק
350 מליון דולר בשלושה רבעונים זה יפה ומכובד. אבל זה לא שווה 50 מיליארד דולר (או הערכה חדשה ששמה אותם על 70 מיליארד דולר, שמתגלגלת לאחרונה בשוק). פירסום הוא אכן מכונה של כסף, אבל כדי להגיע לרווחיות שתצדיק את תג המחיר שהוצמד לה, פייסבוק תצטרך לפתח מודל עסקי, שכרגע אין לה. 50 מיליארד דולר הוא מחיר מנופח היום, במיוחד עם סימני השאלה הגדולים סביב החברה.
הכלכלן | 20.01.11
11.
מסכים עם מגיב 10 - אני בכלל לא רואה את הפרסומות הללו
כאשר אני נכנס לפייסבוק, אני נכנס לסט פעולות דיי קבוע, של בדיקת מה חדש, קריאת הודעות וכדומה. המודעות הקטנות כמו גם הקישורים בתשלום מהווים מבחינתי חלק מהרקע של האתר - מעולם לא טרחתי להסתכל עליהם, לא כל שכן ללחוץ על הלינק עצמו. אני יודע שכמעט כל מי שאני מכיר נוהג כמוני ועל כן התמיהה - איך ההכנסות של פייסבוק כאלו גבוהות, זה פשוט לא הגיוני.
אלעד1 | 20.01.11
9.
כמו שבאו ככה יעלמו
כמו איסיקיו מסנג'ר ומייספייס גם הם יום אחד יעלמו (בתקווה) פייסבוק ממש לא אתר מושלם וכל צורת החשיבה שלהם על תקשורת מעוותת לחלוטין ובכלל לא טיבעית. אנשמים משתמשים בזה כי אין תחליף נורמאלי. הם פשוט הפכו קשרים חברתיים לקשרים כלכלים עם כלכלת הלייק המגוכחת שלהם. שלא נדבר על הצ'ט הבקושי בסיסי.
 | 20.01.11
5.
פייסבוק היא לא גוגל!
ההשוואה לא נכונה. גוגל הונפקה בתקופה אחרת לגמרי מבחינת היצע התוכן והפירסום המכוון. לפייסבוק יהיה הרבה יותר קשה להתקדם. הרעיון גם לא ממש דומה. למרות שעיקר ההכנסות של שתיהן הן מפירסום מכוון. זה לא אומר שלפייסבוק אין פוטנציאל לגדול ואפילו לעקוף את גוגל של היום. אבל זה כבר בגדר הימור.
אנזו | 20.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת