אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התבטאות נדירה: פורד נגד בטר פלייס בתערוכת דטרויט

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
אגסי היא רק מערכת ניהול מונופוליסטית . החשמליות הן עובדה.
השיטה של אגסי לא תצליח משתי סיבות עיקריות. היא מבוססת על מונופול וחסימת מתחרים וברוב המדינות זה לא יתאפשר. כפי שכבר ציינו הבטריות משתפרות ותוך מספר שנים תוכל לקבל רכב עם טווח של 500 ק"מ וטעינה מהירה+גיבוי גנרטור סילוני קטן. (כמו הוולט היום). כמות הזיהום הנוצרת לק"מ נסיעה ברכב חשמלי , הנטען מתחנת כח מונעת גז נמוך ב 70% מרכב בנזין , (כמה זיהום נוצר בהפקת דלק וזיקוקו , הובלה לתחנה , והזיהום של הרכב בעצמו? ) את זה התגובנים הגאונים בדרך כלל לא מזכירים....
צביקה החשמלי | 23.01.11
29.
הצלחה רק בכסף פרטי
אם המיזם הזה יצליח, ואני בספק, צריך לדאוג שימומן כולו מכסף פרטי. הציבור צריך להתנגד לכל מימון של המדינה למיזם. להערכתי מדובר בטכנולוגיה שלא תביא את השינוי המיוחל, אבל תוריד לטמיון מיליארדים. אסור שיווצר המצב הרגיל שאם זה מצליח היזם מרוויח, ואת המחיר גם בהצלחה וגם בכשלון הציבור משלם.
יהודה | 23.01.11
25.
לא אקנה רנו ולא בטר פלייס... מיזם כושל
חברות הרכב אינן מעוניינות בטכנולוגיה של בטר פלייס שכבר עכשיו נחשבת לישנה! בכל מקרה היא מעבירה את הזיהום לחברת החשמל ולבטח לא חסכונית. אם חברות הרכב אינן מעוננינות בטכנולוגיה של בטר פלייס, אז החברה בדרך לכישלון. שי אגסי לא יכול להחליט לעולם הרכב מה הוא צריך. ואנחנו הישראלים כמו טמבלים נשלם מסים בצורה עקיפה על הטענת הסוללות (כי רק אצל אגסי ושותפיו אפשר להטעין... המונופולים כמובן). מדובר בהונאה כלכלית ועל הציבור לעצור זאת. ולבסוף אני לא קונה רנו כי פשוט לא אוהב אותו... בכל מקרה רנו כבר הודיעה שהיא לא מוכנה להמשיך עם הפרוייקט כך שגם המכוניות של אגסי מיושנות.
טטט | 22.01.11
24.
הבעיות הגדולה של בטר פלייס בישראל והאנטגוניזם אליהם
1 . החיבור למשפחת עפר (הון שילטון) 2 . המונפוליות על הטעינה בארץ (הון שילטון) 3. משה קפלינסקי (שרון + הון שילטון) 4 . אמיר אלשטיין (הון שילטון) 5 . אגסי: הוא ממש לא הבעיה, הוא רק חבר לבעיות 6 . הרי איש לא חושב שהשוק הישראלי יהיה כולו רנו, יבואני הרכב גם מייצגים איזשהוא חלק לא מבוטל בהון שילטון.
לוני | 22.01.11
19.
בהצלחה לשי אגאסי
פורד בלחץ. בטר פלייס אינה יצרן רכב אלא תחליף את תחנות הדלק ובמזקקות הנפט. החברה היא תשתית לרכבים חשמליים. כנראה שפורד לא ממש מבינה את זה. הסוללות משתפרות זה נכון והם בטח יוכלו כיסוי 200-300 ק״מ אבל עדיין להטעין את הסוללה יקח כמה שעות טובות כך שהפורום של בטר פלייס הוא נכון וטוב. קרלוס מרנו הבין מייד. רק הוא הבין והשאר נשארו מאחור וצחקו על אגאסי. בואו נראה מי יצחק בסוף. אגאסי, כל הכבוד לחזון היוזמה והנחישות. שיהיה בהצלחה רבה!!!
אוהב רכב  | 21.01.11
18.
שוק שונה לכל אחד - כל אחד צודק
פורד מסתכלים על המכונית בצורה אמריקאית - מכונית שניה, לעבודה ובחזרה. ואין בעיה לטעון אותה בלילה במוסך הביתי. המכונית השניה תיהיה לטיולים מחוץ לעיר. בטר פלייס מסתכלים על מכונית בצורה יותר אירופאית - מכונית אחת - בדר"כ לוקחים את המטרו לעבודה, ולנסיעות ארוכות לקוחים את האוטו. לכן צריך החלפת סוללה בדרכים. שניהם צודקים.
גיא | 21.01.11
16.
ל7 . הקנאה שלך מצליחה להרשים אפילו אותי
כמה קנאה וצררות עין. לא איני עובד בטר פלייס ולא מטעמה. מבחינתי שיצליחו הם או יו פלייס בעתיד. ישנו יזם שמגייס הון ( כסף לא של המדינה ובטח לא שלך..) , מספק מקומות עבודה למאות אנישם בצורה ישירה ולמאות בצורה עקיפה. במידה ויצליח שאפו גדול , במידה ולא ניסה. זה ההבדל בינו לבינך , בעוד הוא חושב ועושה , אתה חושב למה לא!!( לפחות תחשוב על זה..). לגבי שאלתך למה לטעון דרך רשת חשמל ולא בצורה ישירה מהבית. תחשוב על כך שיהיו 100 אלף שכמותך ( ולא משנה איזה רכב רכשת) , ומשק החשמל בארץ לא עונה על הביקושים. ויסות חשמל הוא הכרח. שבת שלום ובהצלה בהקלדה השלילית הבאה ,לגבי יזם מצליח מתחום אחר.
ניר | 21.01.11
12.
ל-7 : יש לך טעות
אתה לא תוכל לטעון פורד/טויוטה בכל מקום, אלא רק במקום שיש שקע טעינה מיוחד שאושר ע"י משרד התשתיות ומחובר למערכת ניהול טעינה של חברת טעינה כמו בטר פלייס או של חברת חשמל (בשטחים הציבוריים) ככה שאת הפרמיה על טעינת רכב חשמלי תשלם בכל מקרה ולא משנה איזה רכב חשמלי תקנה.
בובו | 21.01.11
7.
ל-5 לא יצאתי קלל - המוצר שלכם זמני ומונופוליסטי!
ראשית, לא "יצאתי לקלל" - אלא ציינתי עובדה. שנית הדוגמא שאני נתתי (קלטות ווידאו) עולה 3 דולר. ולקח לתעשיה די הרבה זמן לעבור לדיסק ומשם לאי-פוד. לא כך בתעשיית הרכב, שכל מציעה פתרונות שלא יאלצו את רוכשי המכונית החשמלית להקשר אל ספק יחיד ויוכלו לטעון את המכונית אצל כל ספק חשמל. אצלהם בבית. למשל...(כמו בכל תחנת דלק: של כל חברה). למה לקנות רנו פלואנס של בטר פלייס אם אני יכול לקנות פורד/טויוטא וכל השאר.. שאותה אוכל לטעון בכל מקום? שלישית: עלות מכונית - שהיא ההשקעה הגדולה ביותר של משפחה בישראל אחרי דירה. ואחד יחשוב פעמיים לפני שהוא מתחייב (כמו לחברות הסלולר - למדנו את הלקח!!!)
דודו | 20.01.11
5.
ל- 3, באת לקלל ויצאת מברך
אותו "מוצר ביניים" שאתה מדבר עליו (הוידאו) הכניס מיליארדי דולרים ברחבי העולם ולDVD לקח שנים להחליף אותו. גם הDVD שבא אחריו (וכבר סובל משחיקה גדולה כתוצאה מהאינטרנט) גרף מיליארדים רבים. אם כבר יכולת להביא כדוגמה את הבלו ריי שלא כל כך הצליח. בכל מקרה יכול להיות שטכנולוגיית החלפת הסוללה היא רק פתרון זמני שלא יהיה בו צורך בעוד כמה שנים הוא מאפשר לבטר פלייס להכנס לשוק כבר בסוף השנה-תחילת שנה הבאה ולאפשר לה לצבור יתרון. כמובן שככל שיעבור הזמן כך יהיה הדור הנוכחי של הסוללות זול יותר בעוד שהדור הבא (לכשיפותח) ככה"נ יהיה יקר יותר ככה שכנראה שהם ירוויחו לא מעט עד שהתחנות יהיו נחלת העבור ואז יוכלו למכור את השטח.
אמיר | 20.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת