9. הכל קשקוש. במילא רוב רובם של המוסכים עובדים עם תעודה מושכרת של איזה פנסיונר שיש לו אישור מנהל מוסך. ברוב המקומות, בעל התעודה שתלוייה על הקיר לא קשור לעבודה היום יומית של המוסך ואין לו שום מושג מה הולך שם. אז את הקומבינה הזו הם מחפשים להנציח על ידי זה שיכניסו לכלא את כל מי שאיננו חלק ממנה? אגב, אני מטפל רק אצל מוסכים לא מורשים. מדובר באנשים בעלי מקצוע מעולים שאני מכיר אישית לכל נושא, אחד למכונאות, אחד לחשמל, אחד לפחחות וכו'. אני סומך עליהם הרבה יותר מאשר על מוסכי הסדר או מוסכים מורשים שעליהם יש לי מספיק סיפורי זוועה על חוסר מקצועיות ושקרים ללקוחות. | 27.01.11 (ל"ת)
8. שר התחבורה איפה כל ההבטחות שלך בנושא בטיחות הקישור לוועדת הכלכלה הודעה לעיתונות http://portal.knesset.gov.il/com3kalkala/he-IL/Messages/02240111.htm אני מציע לכל אזרח בעל רכב במדינת ישראל לעקוב אחרי הפרוטוקול של הועדה ולהכין עצומה בפייסבוק ולשלוח לשר התחבורה מר ישראל כץ . להזכירכם הפתרון לבעיה בצורה הטובה ביותר נמצאת אצל מנכ"ל אור ירוק מר שמואל הבואב יש לו את הידע את המשאבים ואת הכסף להגיש בג"צ במקרה הצורך יוסף נעים יו"ר ענף הצמיגיות | 25.01.11 (ל"ת)
7. חוק לא צודק חוק מיוחד עבור איגוד המוסכים מוסכים מורשה יבואן לציבור הנהגים בישראל כמי שהיה בכנסת והשתתף בדיון זה יום עצוב,,, זה יום כואב לכל בעל רכב במדינת ישראל. מדינת ישראל פשטה את הרגל במקום לסגור במיידי מוסך ללא רישיון הפועל בישראל כנסת ישראל מחפשת את החוליה החלשה אותה חולייה שאפשר לסחוט כמו לימון. כיום בישראל יש מוסכים אשר עובדים ללא רישיון מלבד דוח עלוב משרד התחבורה לא יכול לעשות כלום בנושא בעל המוסך יודע זאת וממשיך לנהל מוסך ללא רישיון שנים גם פניה למשטרה לא תעזור בעבר כל הניסיונות נוסו אך לא המשטרה ולא משרד התחבורה יכולים לסגור מוסך ללא רישיון. לדוגמא מוסך לפחחות רכב מתקן רכב לאחר תאונה בחזית הפחח מחליף חלקי פח שזה בסדר מחליף פנסי חזית שזה עבודה של מנהל מקצועי לחשמל מחליף רדיאטור מים שזה מנהל מקצועי למכונאות מתקן את המושב שזה מנהל מקצועי לרפדיה ראו כמה עברות ביצע מוסך לפחחות רכב ואף אחד לא מניד עפעף גם לא איגוד המוסכים שדואג לציבור לכאורה לעניין איך תדע אותה גברת או נהג שלמוסך אין רישיון ,,,,,,,,,כולם יודים כי הנושא לא ישים ולא בר ביצוע אבל את מי זה מעניין כאב לי מאוד שאף נציג של המועצה לצרכנות לא היה בדיון ...ומעניין למה ??? חברים זה רק חלק קטן ממה שהצעת חוק הזאת אמורה להיות חוק דבילי לא ישים והציבור לא יודע מה עוד מחכה לו.... יוסף נעים יו"ר ענף הצמיגיות בלשכת המסחר נ.ב לאן נעלם שמואל אבואב מאור ירוק רק הוא הפתרון לנושא יוסף נעים יור צמיגים | 25.01.11 (ל"ת)
4. הנה דוגמה יש כאן מכונאי שעושה עבודות קטנות בבית (למעשה ברחוב). הוא מחליף שמן, ברקסים וכיו"ב. אני לא רואה סיבה למה שהוא לא ימשיך בכך כמו כל בעל מלאכה אחר. זה שאיגוד המוסכים מפעיל טרור על הכנסת זו לא סיבה מספיק טובה. הפולני | 25.01.11 (ל"ת)
2. כל הכבוד... אבל מה עם - מוסכים מורשים שבעלי המוסך עובדים עם/על רשיונות של מישהו אחר?! מה עם מוסכים מורשים שמחייבים על חלקים מקוריים ובפועל מרכיבים חלופיים שזולים בהרבה ?! מה עם מוסכים מורשים שגובים 200 וגם 300 אחוז על חלקים ?! מה עם מוסכים מורשים שמכינים לך את התקלה הבאה ברכב?! מה עם מכוני הרישוי??? אני לא יודע כמה, אבל יש כ"כ הרבה רכבים ישנים ומסוכנים על הכביש שרק אלוהים יודע איך עברו טסט... הרשימה עוד ארוכה, אם כבר רוצים לעשות סדר בענף, צריך לעשות טיפול שורש !!! צ'ומפי | 24.01.11 (ל"ת)
1. איך מפקחים על מוסכים מורשים ולמה לא יכולים לפקח גם על "בלתי מורשים"? מי מבטיח שאין חלקים גנובים במוסכים מורשים? וחלקים ממוחזרים? ראיתי ששמים מחודשים ולוקחים מלא כסף עליהם. אני בעד הגברת בטיחות, אבל לא על חשבון התחרות. אני ד"א מתקן רק במוסכים מורשים. איגור | 24.01.11 (ל"ת)
הצעת חוק: מאסר של שנה וחצי למפעיל מוסך בלתי מורשה
9 תגובות לכתיבת תגובה