9. וואו, איזו אסופה של מגיבים הזויים יש פה... א. זה כזה שקוף שהם מכורים של הרכבת. ב. מי שעומד מאחוריהם באמת מאמין שזה אמין? כזאת התלהבות מזכייה במכרז פרסום?! אין פלא שמצב הרכבת נראה כמו שהוא נראה. ג. במקום להתעסק בפרסום ומיתוג, תתעסקו בשיפור הקרונות וזמני הרכבת (מה?! קשה?! להגיע?! בזמן?! זו רכבת לכל הרוחות! אין פקקים ואין כלום! רק צריך לדאוג לסגור את הדלתות בזמן וללחוץ על הגז!!!) | 26.01.11 (ל"ת)
8. סוף סוף אווירה וחוויה ברכבת. רק ברעם יודעים לעשות את זה הכי טוב סוף סוף אווירה וחוויה ברכבת. רק ברעם יודעים לעשות את זה הכי טוב, יותר טוב מהמדינות הכי מתקדמות בעולם. בהצלחה Jacob | 25.01.11 (ל"ת)
7. זו קפיצת מדרגה, עכשיו אני באמת מאמין שרכבת ישראל מתקדמת ומקדמת את האווירה ואת החוויה בנסיעה כל הכבוד. זו קפיצת מדרגה, עכשיו אני באמת מאמין שרכבת ישראל מתקדמת ומקדמת את האווירה ואת החוויה בנסיעה, בתחנות, וברכבת בכלל... רק חברת ברעם יודעת לעשות את זה. בהצלחה jacob | 25.01.11 (ל"ת)
6. יש להצטער על מדיניות הפרסום הנואלת של הרכבת ששואפת להסתיר את הנוף מהנוסעים ע"י הדבקת פרסומות על גבי החלונות מבפנים ומבחוץ. בכלל, עצם התפיסה ששטיפת מוח מתמדת ע"י פרסום על גבי כל משטח אפשרי (ובלתי אפשרי) הוא דבר חיובי היא ממש מטופשת. הנוסע המתמיד | 25.01.11 (ל"ת)
ברעם פרסום מקורי זכתה במכרז הרכבת ל-10 שנים תמורת 7 מיליון שקלים בשנה
11 תגובות לכתיבת תגובה