3. ל -1 ,אל תהיה תמים. רשימת ההגבלות תפורות היטב עבור היבואנים כדי לשמור על המונופול רביב | 31.01.11 (ל"ת)
2. יבוא מקביל כיבואן העוסק בתחום מספר שנים אני רוצה לציין שאתה אפילו לא מדמיין כמה שאתה צודק. ל-1 | 31.01.11 (ל"ת)
1. כמה פעמים צריך להסביר להם ? בשביל היבוא המקביל הדרישה היחידה שצריכה להיות היא שם פרטי ושם משפחה בשביל שיהיה מה למלא ברשיון היבואן המקביל . לא צריך ערבויות , לא צריך אולם תצוגה , לא צריך מוסכים , מצידי שהיבואן ינהל את העסק שלו מהבגאז של האוטו . השוק החופשי יתקן הכל , כי הלקוחות ( והכסף ) יזרמו ליבואנים שנותנים את התמורה הכי טובה . ברגע שכל אחד יוכל לעסוק בכך , יכנסו יותר גופים לתחום ותהיה תחרות אמיתית . התחרות היא זאת שתביא לאולמות תצוגה , מוסכים ועוד אלף ואחד שירותים והטבות שכיום אנחנו רק יכולים לחלום עליהם . זאת הבעייה בכל רגולציה , מרוב שרוצים ל"הטיב" עם הלקוח , חונקים את התחרות ואז היבואנים עושים מה שהם רוצים וצוברים כוח שמאפשר להם להתאים את הרגולציה למטרות שלהם ולחסום מתחרים חדשים . אני רק שאלה | 30.01.11 (ל"ת)
בעוד שבועיים: עתיד היבוא המקביל יוכרע
3 תגובות לכתיבת תגובה