9. מגיב 1- אתה קשקשן וחרטטן מטעם. העובדה היא שהC1 ניצחה בכל המבחנים ההשוואתיים מול אלטו בחודש האחרון פורסמו בעיתונים ובטלוויזיה כמה מבחנים השוואתיים שהשוו את ה C1 למתחרות בקטגוריה, כולל המכונית ההודית סוזוקי אלטו. בכל המבחנים כולם ניצחה הC1 בנוק אווט. אז בבקשה חדל חרטטת ברשת... בוני | 01.02.11 (ל"ת)
7. שטויות שאין כדוגמתן עיון באתר NCAP http://www.euroncap.com/results מגלה כי אין שום הבדל בין התוצאות בהגנה על הולכי רגל שמשיגה C1 לבין מכוניות אחרות באותה קטגוריה. גם במשרד התחבורה יודעים שלא ניתן להשיג תוצאות של חמישה כוכבים וציון של 68% בהגנה על הולכי רגל, (כמו בטויוטה פריוס החדשה) במכונית כה קטנה כמו סיטרואן C1 או תאומותיה פיג'ו 107 ו-טויוטה AYGO, או גם במכוניות סופר מיני יקרות הרבה יותר כמו פיאט 500 וכד'. מכאן, שפשוט עובדים עלינו! יקי | 01.02.11 (ל"ת)
6. קישקוש ביצים משעמם למישהו שם.... נו מה עשו בזה, אז C1 לא תגיע אבל אותו רכב בדיוק רק עם אריה על הגריל ימשיך להימכר. עדיף תורידו את המס על רכב חדש ותלחילו לייצא רכבים ישנים לעולם 3.5 (זה כמו דור 3.5 בסלולר :-) GN | 01.02.11 (ל"ת)
5. ממש מפתיע שאין יבוא שלהן-כנראה שהמדינה לא מרוויחה עליהן מספיק שהרכב זול שאין למדינה מיסים לקחת עליו ולא ניתן להרוויח גם על הדלק אז פתאום הוא לא מגן כבר על הולכי רגל.תירוץ עלוב של משרד התחבורע.באירופה התושבים שנדרסים על ידי C1 יותר חסינים פשוט. עודד | 01.02.11 (ל"ת)
4. צודקים !!! מדינת ישראל היא מדינה עם מסורת ארוכה וידועה בענף הרכב. תעשייה מפותחת ומתקדמת של רכב, שרי אוצר ופקידי ממשלה אשר מבינים היטב את עולם הרכב על כל גווניו. מה זאת ההשוואה לאירופה ? עוד יבשת מנוונת, מה הם מבינים ברכב ? תקינה אירופית ??? אנחנו מבינים הכי טוב ! אנחנו יודעים הכי טוב ! יוסי מ-חיפה | 01.02.11 (ל"ת)
3. המדינה תאסור יבוא כל רכב שצריכת הדלק שלו נמוכה זו הסנונית הראשונה , זה גורם לה להפסדים בגביית מס על הדלק. הבאים בתור הם פגו' 107 , סוזוקי אלטו , ופייאט פנדה. | 01.02.11 (ל"ת)
1. גם ככה סוזוקי אלטו עדיפה בתג מחיר של 60000 שח לרכב חדש נשארה רק הסוזוקי אלטו וגם ככה זה רכב עדיף על הסיטרואן דני | 31.01.11 (ל"ת)
דוד לובינסקי תפסיק את יבוא סיטרואן C1 לישראל
9 תגובות לכתיבת תגובה