14. כלמוביל עוזרת לבטר פלייס שני לקוחות שונים בתחלית קונים את המוצר של כלמוביל ובטר פלייס. אותו נהג שקונה מכונית קטנטנה עם טווח של 100 ק"מ ועמוד בייתי בתל אביב (דרך אגב, למי יש חניה פרטית בתל אביב???) לא נוסע 25,000 ק"מ בשנה אלא בקושי 10,000 ולכן לא מעניין את בטר פלייס שמוכרת להזכיר לכולנו ק"מ ולא מכוניות... לעומתו זה שנוסע 30,000 ק"מ בשנה בצי רכב (שזה אם אני לא טועה הלקוח של העסק המרכזי של כלמוביל - רכבי חברה כמאמר זמרי ארץ נהדרת) לא יתפס במיצובישי קטנטנה... או ברכב חשמלי בלי בטריה מתחלפת... אז שחרלפ יפנים כבר שבטר פלייס הם תחנת הדלק של היונדאי הבאה שלו...ויבקש מהם חברות בפייס האמת | 17.02.11 (ל"ת)
13. רכב חשמלי אינו העתיד, רכב היברידי כן! ברגע שיגמר החשמל נוכל לבחור בין טעינה או המשך נסיעה תוך שימוש בדלק. מודל כזה יחסוך ל90% מהאוכלוסיה 90% מתצרוכת הדלק וחיסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה (מעל 20K) נתן | 17.02.11 (ל"ת)
12. כולמוביל ובטר פלייס זה שתי חברות שונות עם מוצרים שונים בטר פלייס נותנת חבילות שרות לדלק, לא? במרכז שלהם ראיתי גם מערכת מיחשוב מיוחדת לרכב...והרכב של רנו הוא עם סוללה מתחלפת, זה משהו אחר. אבל התחרות מבורכת ושאנחנו רק נרוויח מחירים אטרקטיבים לרכב חשמלי ונעבור מהר לתחבורה נקייה. מתח גבוה | 16.02.11 (ל"ת)
11. בתור תל-אביבי אני מעדיף את המיצובישי רכב עם טווח אמיתי של 100-150 ק"מ בין טעינות הוא רכב עירוני, אני אפילו לא חולם לקחת אותו לטיול שבת בצפון. אין לי שום סיבה לקנות רכב גדול ומסורבל לשימוש עירוני בלבד, עדיף לי רכב קטנצ'יק ונוח אפילו אם אני משלם בדיוק את אותו המחיר בעוד כמה שנים (אין לי מושג, תשאלו את המומחים) טכנולוגיית הסוללות תאפשר נסיעה של 300-400 ק"מ בין טעינות ואז כמובן יהיה על מה לדבר פוקוס ליסינג | 16.02.11 (ל"ת)
10. 8 אין כאן תחרות של מי הביא לפני רכב המיצובישי הנו רכב גימיק ( בארץ לפחות). הפלואנס ( לא בגלל הרכב) , תמכר במספרים גדולים הרבה הרבה יותר בגלל התשתית ויכולת השיווק האגרסיבית ( שאני מניח שנראה בקרוב...) , של בטר פלייס שעבורם מדובר במיזם שלם ,כולל חבילות אנרגיה לצרכן. שושנה (לא דמארי) | 16.02.11 (ל"ת)
8. כל הכבוד כלמוביל! למרות הרעש, הפירסום המיותר והשיווק האגרסיבי של בטר פלייס, בשקט וצנעה כלמוביל הביאו רכבים לפניי בטר פלייס | 16.02.11 (ל"ת)
7. 3 . בבטר פלייס ממש " משקשקים" הם מספקים פתרון מלא ללקוח ( רכב, תחנת החלפת סוללה, עמדות טעינה/ מחשב ברכב). כאן מדובר בספק עמודי טעינה בלבד. איך אתה מצליח להביון כי תחילת הסוף החלה? אתה חושב שהשקעה של מאות מליונים ביורו לא נבדקה מכל הכיוונים לפני כן? בכל מקרה אני מאחל הצלחה לכל מי שיעלה פתרונות שיגמלו אותנו ממחירי הדלק המטורפים!! סבא אהרון | 16.02.11 (ל"ת)
6. חדשות מצויינות- שוק עם מתחרים יעזור לקדם את הכניסה של הרכב החשמלי יפה לראות שגם יבואני הרכב שהיו קצת בהלם בהתחלה מכל הרעיון "המטורף" של שי אגסי תופסים כיוון ניר | 16.02.11 (ל"ת)
5. השאלה היא האם הם יתנו שירות מלא גם של תיקונים ותפעול או רק עמדות ברור שבלי חבילה שלמה אף אחד לא ייקח את הסיכון מאיר | 16.02.11 (ל"ת)
4. בטר פלייס וכלמוביל ממוקמים באותו רחוב בפארק אפק בראש העין כנראה שכלמוביל ראו מהחלון מה קורה בבטר פלייס וקפצו על הנישה. גם לשניהם יש ERP SAP הייתי תקוע בפקקים בכניסה לפארק אפק | 16.02.11 (ל"ת)
3. תחילת הסוף של בטר פלייס קשה היה להצביע בדיוק על הטעות של בטר פלייס והנה היא הופיעה. ברור היה שלחברה כמעט ואין טכנולוגיה משלה למרות גיוס מאת המליונים: הרכב של רנו, הסוללות מיוצרות ע"י יצרנים אחרים. מה נשאר? איזושהי אופטימיזציה על צריכת החשמל ברמה של פרויקט לא מסובך מידי, קישור ל GPS שיתריע על התחנה הקרובה ביחס למדידת העוצמה שנשארה במצבר ועמדת החלפה רובוטית למצבר (גם לא טכנולוגית גרעין). הנה משום מקום התגלתה הטעות הקריטית- חוזה עם רנו שיצרה הזדמנות לאחרים בהשקעות צנועות משמעותית להתחיל את אותו העסק בדיוק. אחד | 16.02.11 (ל"ת)
1. דיאלוג בין אופניים למכוניות יכול להסתיים לא טוב... מי אמר שביל לאופניים ולא קיבל? עמית | 16.02.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - כלמוביל פתחה חזית מול אגסי: תשתמש בעמדות טעינה מתחרות
14 תגובות לכתיבת תגובה