אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוכני היבוא האישי בדרך לקבלת לגיטימציה. האם הצרכנים ירוויחו מכך?

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
השר כץ, הפתרון זועק לשמיים.
אנחנו לא צריכים מתווכים שגוזרים קופונים. תן לכל אחד לייבא באופן חופשי ופשוט איזה רכב שהוא רוצה בתנאי כמובן שהוא יעמוד בדרישות התקינה בארץ. הכי חשוב זה שהאישור יהיה גם על רכבים אירופאים, כדי שאנשים יוכלו לקנות רכבים משפחתיים עממים במחיר זול משמעותית מהייבואן. המס על הרכב צריך להיות בדיוק כמו המס שמשלם הייבואן, כך שהמדינה לא תפסיד והייבואנים יתחילו להוריד מחירים ולהשקיע בשירות אחרת לא יקנו מהם. יש לך פתרון אחר ? גם טוב. רק תתחיל לעשות כבר משהוא.
יוסי | 20.02.11
10.
כתבה לעניין!
את התחרות האמיתית יוצרים אותם מעאכרים/סוכני יבוא. בזכותם היבואנים הפכו הרבה יותר גמישים במחירים. אני ממש מרוצה מדרך ההתנהלות של שר התחבורה. עכשיו צריך להעיף את כל הפקידונים במשרד התחבורה והרישוי ולרעננם בכמה חברה אינטיליגנטים צעירים והכל מסתדר. כבוד שיש שר תחבורה שאיכפת לו מהאזרח. אגב, טויוטה קאמרי, רגילה, היברידית, הונדה, ניסאן, יונדאי אלו לא מכוניות יוקרה ומגיעות ארצה ביבוא אישי ללא בעיה.
פופוליסט | 19.02.11
9.
אם יתנו לכחלון את משרד התחבורה הוא ידאג לתחרות
יבוא הרכב נשלט על ידי קרטל שמונע תחרות. השר היחיד שהוכיח עד עכשיו שהוא לא מפחד מבעלי ההון ומוכן לפעול נגד קרטלים, זה כחלון. מקווה שיעבירו אותו למשרד התחבורה, במקום כץ חדל האישים. אולי אז ישבר הקרטל ונזכה לקנות מכונית משפחתית במחיר הליסינג ולא במחיר המופקע של קרטל היבואנים
משה | 19.02.11
8.
למה זה לא יכול להיות פשוט?
אני טסה לחו"ל וקונה רכב או מזמינה דרך האינטרנט שמה אותו על מכולה ומביאה לארץ משלמת מכס, ממלאת דלק ומביאה אותה הביתה. אבל אז אני מתעוררת מהחלום, כי: יש אחריות בינלאומית, אז למה היבואן לא מכבד אותה? למה צריך חותמת ממנו? למה צריך חותמת מהמוסך? למה צריך לשלם להם מתחת לשולחן כדי שיאשרו? למה צריך לשלם 20,000 ש"ח לסוכני היבוא אישי בנוסף ל-20,000ש"ח שמתוכם הם משלמים מתחת לשולחן בשביל כל האישורים? למה אני צריכה להחליף פנסים? (טוב, נראה שזה הולך להסתדר...) למה זה צריך להיות מסובך? רוצה לקנות רכב בחו"ל ולהביא לארץ ושתהיה לו אחריות למה אם אני קונה אייפוד בארה"ב והוא מתקלקל אז איידיגיטל מתקנים אותו באחריות? אני רוצה לקנות רכב בחו"ל כאילו הזמנתי אייפוד מאיביי. ככה זה צריך להיות.
שרית | 19.02.11
7.
כל אזרח יכול לעשות את זה, למה בארץ זה ביג-דיל?
יבוא אישי של אוטו, זה לקנות אותו ולהביא אותו במכולה לארץ, הלו הלו הלו? זה ממש פשוט, למה זה נהיה ביג0דיל בישראל? כי זה הכל מתחיל ונגנר בריכזויות המופרעת, זה שלטון 20 משפחות, כל התקנות והחסמים לא מאפשרים לאזרחיםן לחיות בחופש מסרחי וביעילות ולכן הם גם נוסעים במכוניוץ, שרב העולם לא רוצה לסוע בהן (ראה מזדה3, יודאי ועוד מיני זבל) וגם משלמים לכל משפחלות היבואנים לחיות ברמת פריצים מיבוא מכוניות למדינה של 7 מיליון בדיחה עצובה
דנה | 19.02.11
3.
החזירו את ההגיון והפשטות ליבוא אישי לרכב
כמו בהרבה תחומים אחרים כוונת היבוא האישי עוותה עד מאוד במשך השנים. יבוא אישי צריך להשאר יבוא אישי וחא להפוך בעידוד המחוקק ל"יבוא סוכני". הבירוקרטיה הכבדה שהתפתחה סביב הנושא ,התקנות המפולפלות ,הרגליים ששמו היבואנים הרשמיים בחסות משרד התחבורה הפכו את כל ההתעסקות באופן אישי למורטת עצבים,מסורבלת ומסובכת שלא לצורך.ומרובת הוצאות מיותרות (אישורי טיפול במוסכי היבואן הרשמי,אישורי ערך מיצחק לוי לחברות הביטוח,סיוט שאין לתארו בבירוקרטיה להשגת רישיון היבוא ממשרד התחבורה והעונש הנורא להתמודד מול משרד הרישוי בנושא התקינה-תהליך שאופן ביצועו כיום לא מתאים אפילו למדינת עולם שלישי!!! "מאכרים" ולא יועצי יבוא יצרו הנסיבות המחפירות של ייבוא רכב אישי ,"מאכרים" שכל ייעודם קיצור תהליכים מסורבלים עקיפת הנחיות מטופשות ודילוג על תורים לא אנושיים שיצר הממימסד בדרכו הניפסדת להעיק ולהכביד להתפלפל ולמרוח טלאי על טלאי במקום לשמור על פשטות ולהישאר נאמן לכוונה המקורית- תחרות משוכללת ושוק חופשי שיפעל לטובת האזרח הקטן.
אמיר | 19.02.11
1.
כץ דואג ליועצי הייבוא לאלפיון העליון - שאר העם יתקע עם פשע ויבואנים חוקיים יקרים מאוד
הרי היבואנים יצתרכו להעלות מחירים - לכלל האוכלוסיה יהיו יועצי ייבוא אישי העוסקים בפשע ורמאויות - לכלל העם והיועצים הטובים וההגונים ייבאו רק מכוניות יוקרה לאלפיון העליון כץ והליכוד יודעים למי לדאוג ולמי לא.......
 | 19.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת