אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוזלת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית תבוא על חשבון פיתוח כבישים מהירים

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
עובדים עלינו........דמגוגיה.
הצהרות שר התחבורה נועדו לטשטש את המחדלים של הנושאים עליהם הוא מופקד. ראו מה קורה ברשות שדות התעופה , רכבת ישראל ,רשות הרישוי והנמלים. כך ממשיבים השר ועוזריו להוליך אותנו שולל בהבטחות והצהרות אשר אינן מבוצעות או נעשות בשלומיאליות תוך בזבוז כספי המדינה לאורך שנים. כל התוכניות לשיפור התחבורה הציבורית וההנחות המובטחות , יהיה כגורל הרכבת התחתית .......כולם קבורות עמוק באדמה.
יורם | 17.02.11
34.
הפתרון הוא כביש אגרה זמני
הפתרון הוא להעביר את הכבישים המתוכננים במרכז הארץ-גוש דן לחברות מהמיגזר הפרטי שיבנו את הכביש והכבישים יהיו כבישי אגרה למשך תקופה מסוימת לאחר מכן המדינה תקבל את הכביש חזרה והכביש יהיה כביש רגיל ניתן לעשות זאת לתקופה של 5 שנים ובמחיר סביר ולא גבוה
משה | 17.02.11
33.
אנשים מתחילים להפנים
מאיפה הכסף הולך להגיע, ולשמחתי רואים הרבה פחות תגובות קיצוניות. ביטלו את המס על הדלק על ההפחתה במס הכנסה ליחידים ועכשיו כשרוצים להוסיף עוד דברים יהיה צריך לקצץ בדברים נוספים, כמו זה למשל. אני באופן אישי מאד מתנגד ליוזמה לקצץ בכבישים הבינעירוניים, שהם כבישי דברים חד מסלוליים, בעיקר בצפון ובדרום. אם כבר ראוי הרבה יותר להשיב את המס על הדלק ולהוסיף תקציב לנושא חשוב זה.
אמיר | 17.02.11
31.
האוצר חבורת מנותקים.ה10 אחוז לא ישנו כלום.הת"צ עלובה.
אני גר בת"א. הציעו לי עבודה עצמאית בירושלים. 4 שעות כעצמאי השלמת הכנסה לא רעה בכלל וגם מהנה. כעקרון 45 דקות לכל כיוון ברכב. אבל אין לי רכב. אז האופצייה היחידה תחבורה ציבורית. אז ככה : ממרכז ת"א לתחנה מרכזית כולל להגיע לתחנה של קו 4 - 30 דקות. המתנה לאוטובוס בתחנה מרכזית (כי לא מגיעים על הדקה והתחנה בפנים מסובכת) -15 דקות נסיעה לירושלים : שעה וחצי ( ריאלי לפי אגד - שעה) נסיעה בתוך ירושלים : 20 דקות מינימום (כולל המתנה ) סה"כ כל כיוון : יותר משעתיים וחצי כלומר בשביל עבודה של 4 שעות צריך לבלות 5 שעות בתחבורה ציבורית (במקום שעה וחצי ברכב) לא משתלם בעליל. ולא ה10 % לא הפכו את זה למשתלם יותר.
אזרח | 17.02.11
30.
שישנו את השקלים לדולרים ישראלים שהערך יהיה 4 שקל,.
שישנו את השקלים לדולרים ישראלים שהערך יהיה 4 שקל, כמו בארצות הברית אותה שיטה ולאזרחים הישראלים יהיה יותר זול לקנות מצרכים בסיסים זה כסף שאי אפשר לעבוד עליו או לעלות אותו, שקלים כסף בעייתי אפשר לעבוד על אנשים עם הכסף לעלות לשגע את האנשים,.
שחר בניאס | 17.02.11
29.
עובדים עלינו בעיניים מספרים לנו סיפורים של אגדות שקרים,.
רוצים לקחת 150 מיליון שקל תשתית בשביל להוריד את התחבורה הציבורית היקרה שזה יעלה להם 300 מיליון שקל ואיפה עוד 150 מיליון שקל יקצצו ממשהו אחר משרד האוצר לא יודע להתכלכל כלכלית והם על הפנים בכל המצב הזה הם עובדים על האזרחים הישראלים בעיניים מספרים להם סיפורים משקרים להם איפה כל שנה ארצות הברית נותנת לכם 2 מילארד דולר לבנות תשתית רווחה לעשות רווחה אמפריה חזקה לשנות לטובה את הרווחה עוד פעם לקחתם את הכסף לביטחון לצבא לצה"ל אתם סתם גונבים כסף של רווחה לביטחון בלי לעשות חצי חצי ואתם הורגים את האזרחים הישראלים המחירים של הרווחה גבוהים ובשמיים בגללכם אתם גומרים את האזרחים הישראלים,.
שחר בניאס | 17.02.11
25.
אבל לא מוזילים את התחבורה הציבורית!!
אני משתמש בתחבורה ציבורית כמעט כל יום. אני נוסע בת"א, בי-ם וביניהן. מהחישובים שעשיתי לא שווה לי לקנות חופשי חודשי / חופשי סמסטריאלי. לא בת"א ולא בי-ם. גם הורדת המחיר בכמה אחוזים לא תשנה את זה, זה עדיין ישאר לא כלכלי. אני משתמש בכרטיסיות - בת"א יש לי רב קו שאני טוען בערך צבור ובי-ם יש לי כרטיסיות עירוניות. כמו כן, יש לי גם כרטיסיות לנסיעות בין ת"א לי-ם. זה יוצא מאות שקלים בחודש. רוב חברי הסטודנטים אינם משתמשים בחופשי-חודשי או חופשי-סטודנטיאלי. אלה כרטיסים ששווה להנפיקם רק אם אתה נוסע לאוניברסיטה כל יום, חמישה ימים בשבוע לפחות, במשך כל הסמסטר / החודש. רוב הסטודנטים (ובכלל משתמשי תחבורה ציבורית כמו שיוצא לי לראות באוטובוסים) משתמשים בכרטיסיות, ועל זה אין שום הנחה.
סטודנט | 17.02.11
24.
לסבסד טיסות לאילת וביטול המע"ם .
1 . יש לבטל פטור ממע"ם על אילת . 2. לסבסד טיסות מנתב"ג לאילת ,כך שהמחיר יהיה קרוב למחיר אוטובוס . גביית המס ממע"ם תאפשר לתת חלופה לנסיעה ארוכה ברכב . פחות כלי רכב שנוסעים לכיוון אילת פחות עומסים בכבישים , פחות תאונות עבור חברות הביטוח ופחות צריכת דלק . שווה לעשות נסיון במקום להקים רכבת במיליארדים שזה גם טוב .
מוטי | 17.02.11
23.
בושה לממשלה- הכבישים הבין עירוניים גם ככה
במצב של מדינת עולם 3 -כמעט כול הכבישים הם בני 2 נתיבים , תסתכלו על אירופה /ארה"ב ותראו איפה היינו צריכים להיות...יחסכו כמה שקלים ויעמיסו על כלל המדינה -נערי האוצר שוב מלהטטים בכספים , משחררים צינור תקוע וסותמים מאגר שלם ..הלאה ממשלת ביבי!!!!
צפוני | 17.02.11
22.
כמה מהמגיבים פה ממומנים?
כל אזרח שהוא לא עיוור סביבתית (וכן כלכלית) יכול להבין בנקל כי אין צורך בעוד כבישים מעבר למה שיש. בקושי יש לנו ארץ של מטר על שניים. יש צורך להשקיע עוד בתחבורה ציבורית ולא להוסיף עוד כבישים,שהרי ידוע שברגע שיש כבישים אנשים קנים מכוניות וחוזר חלילה,כפי שציין הבחור מעליי,ראו ערך לוס אנג'לס,ותבינו מה יהיה הברוך בתל אביב רבתי בעוד עשור אם לא יתעשתו פה אנשים. רכבת ואוטובוס,ועכשיו.-
בלה | 17.02.11
21.
עובדים עלינו........דמגוגיה.
הצהרות שר התחבורה נועדו לטשטש את המחדלים של הנושאים עליהם הוא מופקד. ראו מה קורה ברשות שדות התעופה , רכבת ישראל ,רשות הרישוי והנמלים. כך ממשיבים השר ועוזריו להוליך אותנו שולל בהבטחות והצהרות אשר אינן מבוצעות או נעשות בשלומיאליות תוך בזבוז כספי המדינה לאורך שנים. כל התוכניות לשיפור התחבורה הציבורית וההנחות המובטחות , יהיה כגורל הרכבת התחתית .......כולם קבורות עמוק באדמה.
יורם | 17.02.11
17.
חברים תשמעו את האמת
חברים אני לא נער אוצר ונמנה כמו כולם עם מעמד הבניים אבל יש כמה עובדות בסיסיות בכלכלה לאומית שהם אקסיומה. יחס המיסים לתוצר הישראל הוא סביר וזה המדד הנכון לקביעת מדיניות מיסים לאומית. אי אפשר לייצר יש מאין ברגע שנותנים הטבות ממקום אחד מקצצים במקום אחר . זאת המשוואה. כל הפרה של משוואה זו יוצרת גרעון וגרעון ללא בקרה ורגולציה נכונה יוצרת כאוס . רק במקרה של ארוע בטחוני מהותי יש לשבור יעד תקציבי אם רוצים להמשיך להתקדם יש להשקיע בחינוך ועידוד מגזרים מסויימים באוכלוסיה לעבוד דבר שיוריד את תלות הפרנסה מהמדינה מאותם מגזרים אין בועה פיננסית בנדל"ן כמו בארה"ב שם נתנו משכנתאות לאנשים שלא עבדו והסוכנים שיווקו משכנתא ברמות מינוף מטורפות לפי כושר השתכרות עתידית. כאן אין את זה. הבנקים נותנים משכנתא ברמות מינוף סבירות ולאנשים עובדים כאשר מי שראו אפשרות לאי יכולת לעמוד בתשלומים מיחזרו משכנתא ופרסו אותה. כאן יש הרבה הורים שעוזרים בהון בשונה מארה"ב והביקושים לדירות הם אמיתיים. זאת האמת ושלא ינסו לבלבל אתכם. בסה"כ טוב פה, הצמיחה חיובית הצריכה הפרטית תקינה ושלא יתבכיינו , תראו כמה אנשים רצו לחנות הראשונה של אפל בראשל"צ ותבינו שאני צודק
כלכלן בבנק מכובד | 17.02.11
16.
שוב הממשלה מתבלבלת במחאה הציבורית
מעמד הבניים שקורס לא באמת צריך את ההנחה של כמה שקלים בתחבורה ציבורית. גם ה 20 אגורות בדלק או במים לא ישנו יותר מדי. נכון זה יקל ממש קצת על 2 העשירונים התחתונים, אבל זהו. צריך לעזור לעשירונים התחתונים, אבל אי אפשר להמשיך לעשות זאת שוב ושוב ע"י עושק של מעמד הבניים. מחירי הדיור בלבד מבטיחים שכל המשפחות הצעירות של היום יהיו עניים למשך שארית חייהם בגלל לקיחת חובות מטורפים לקניית דירה. המחאה היא על כך שגם מי שלכאורה נמצאים במצב טוב, זוגות שעובדים ומרוויחים במשותף פי 2 מהשכר הממוצע במשק ויותר לא יכולים לסגור את החודש. הכל בישראל פשוט יקר בטרוף, גם דברים שממש לא תלויים "בהתייקרות מחירי הסחורות העולמית" - מחירי הדירות הם פי 3 מארה"ב ופי 2 מאירופה, רכב פי 3 מהממוצע המערבי, אלקטרוניקה ב 40% יותר יקר, דלק, מים, אוכל. יש לנו בעבודה אנשי עסקים שמגיעים מכל העולם והם המומים ממחירי המסעדות בארץ. ישראל הפכה להיות אחת המדינות היקרות בעולם, והשכר הוא ממש לא אחד הגבוהים בעולם, ופה הבעיה.
לוקו22 | 17.02.11
14.
גם מבטלים את הפחתת מס הכנסה כדי לממן את הוזלת הדלק
ככה יצא ש"נרוויח" 20-30 שקל בחודש כשנשלם פחות על דלק אבל בדרך הפסדנו 150-200 שקל בחודש שזה מה שהאוצר ייקח מאיתנו כדי לממן את זה. אנחנו שבוים של פוליטיקאים דמגוגים ומטומטמים, והציבור אוכל את הקש הזה. מעמד הביניים רק נדפק עוד יותר מהמהלכים האלה !!!!!!!!!!!!!!!
מרי | 17.02.11
11.
אל תגעו בכבישים!אל תהפכו שוב את אזורי הפריפריה לעולם שלישי!
קצצו באתנן לש"ס,לאברכים האשכנזים,בשלל יועציו של נתניהו,בעשרות שרים\סגני שרים מיותרים, ב- 240 עוזרי הח"כים ובאלפי המשרות המיותרות בשירות הציבורי שנתנו כג'ובים לחברי מרכז ומקורביהם!
תושב ערד המשתמש יומית בכביש 31!! | 17.02.11
10.
משחקים בחיי אדם
מר צפוני נכבד, האם אתה חושב שהוזלת תעריפי התחבורה הציבורית תגרום לאנשים לוותר על הרכב הפרטי? האם התחבורה הציבורית נוסעת בכבישים אחרים מהרכב הפרטי? את אותם דרכים לא יפתחו כך שתמשיך לנסוע באותם דרכים עקלקלות, וכאשר מתרחשת תאונת דרכים, מצביעים על הליקויים בכביש. כולם יודעים היכן ניתן למצוא מקורות כספיים אבל משיקולים קואליציונים ותאוות השלטון לא נוגעים שם... בהצלחה בתחבורה הציבורית
הריאלי | 17.02.11
8.
השקעה בכבישים? פיתוח?
איזה השקעה ואיזה פיתוח? על מה הם מדברים? חוץ מלהקים כבישי אגרה אין שום כביש נורמלי במדינה הזאות הכל בורות ופסי האטה שהורסים את הרכבים אז עוד שקר שהמצאת יצטרך לרדת בטח לישראל כץ יהיה יותר קשה לחיות עם הגזרה הקשה שהוא לא יכול להוסיף כמה פלאזמות למשרד או משהו כזה..משרד התחבורה זה מסחטת כסף שלא עושה כלום! כבישים כמו בעולם שלישי !! ואני לא מבין איך כל הצעדים האלו יעודדו אותי לנסוע בתחבורה ציבורית? שעדיין כדי להגיע לעבודה אני צריך לקחת 3 אוטובסים לחכות שעה לכל קו ולהתצופף כמו בקופסאת גפרורים...בקיצר כולם ידעו שכל השקרים של ביבי שווים לחצץ ואנחנו נמשיך להפגין עד שהוא ילך הביתה!
המשלם = מעמד הביינים | 17.02.11
4.
אנחנו מעדיפים קיצוץ בממשלה, עדיף החלפות ראש הממשלה ושר האוצר !
הממשלה הרסנית, בזבזנית ואטומה לציבור, ורוצה עתה לקצץ בתשתיות - שזה מתורגם קיצוץ בצמיחה עתידית, במקום לקצץ בשומנים הגלויים שלה - עודף שרים ללא תפקיד, עודף גביית מיסים ותקציב הבטחון המנופח מעבר לכל היגיון.
בונטון | 17.02.11
2.
מאכילים את החתול בזנב של עצמו...
ממש תמוה מדוע מוצא האוצר קשר בין הוזלת התחבורה הציבורית לקיצוץ בפיתוח תשתיות תחבורה כמו פיתוח כבישים ומסילות ברזל אך כאשר נכנס יותר כסף ממיסוי מכוניות, דלק,קנסות, -אין השקעה מקבילה בפיתוח תשתיות אלו... אולי רצוי שחקיקה בכנסת תאלץ את האוצר להשקיע באופן יחסי כל גידול ממקורות אלו בתשתיות וכך יחסכו ימי עבודה, דלק ופחת ממכוניות הממתינות לשוא בפקקים..
אופטיסימי | 17.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת