6. העברת רכבת לחשמל זה רק לטובת עיר חיפה שורת עמודם דוקא תוסיף יופי למסילות רכבת העברה רכבת לחשמל תצמצם שימוש בסולר ועם כך תוריד לא רק זיהום אויר של רכבת אלה גם תוריד רמת זיהום אויר בבתי הזיקוק שנמצאים בחיפה. זה יצמצם גם רמת הרעש כי רוב הרעש נפלט ממנועי סריפה פנימית כלל. מה שקשור ליופי של הנוף זה ענין של טעם: יש אנשים שיגידו שזה פוגע בנוף יש אנשים שיגידו שיותר יפה כשיש עמודי מתח עלי על מסילות ברזל (אפשר לעשות עמודים גם דיקורטיביים), אבל רוב האנשים , לפי דעתי, יגידו שיופי של הנוף לדעתם לא ישתנה. אלון | 01.03.11 (ל"ת)
5. החלטה מוטעית הרכבת העוברת בחיפה חייבת!!! להיות תת קרקעית. יתכן שהצגת העניין כבעיה נופית (שורת העמודים על רקע הים?) היא משגה. הרכבת חותכת את הים מהעיר (ולהפך) ולא מאפשרת לעיר חיפה להתפתח כעיר חוף נורמלית. תוואי הרכבת בהחלט טוב לעיר אבל היא עוברת במפלס לא נכון שמשגע את העיר. כל קשר בין העיר לים מצריך עכשיו או גשר או מעבר תת קרקעי. או ניתוק. ומה עם הרעש והמפגע הבטיחותי. חייבים להוריד את הרכבת אל מתחת לקרקע ולאפשר לרקמה העירונית לעלות על הפסים. דני | 01.03.11 (ל"ת)
4. בשעה טובה יונה יהב מקלקל הוועדה תיקנה. ראש עיר שהביא את החיפאים לכל מקום אחר ששמו לא חיפה. רחובות מתפוררים, בריחה של צעירים מהעיר מחוסר מקומות עבודה ומחסור בדיור לצעירים במחיר סביר. די יונה יהב , תן לרכבת להתפתח. אוהד | 28.02.11 (ל"ת)
3. החשמול לא יעלה 8.2 מיליארד שקל עלות החשמול היא רק עלות התשתית שמוערכת ב-2.5 מיליארד שקל. רכישת ציוד חשמלי זה כבר עניין אחר לגמרי. רואה חשבון | 28.02.11 (ל"ת)
1. כסף לרכבת קלה בתל אביב מצאו אבל בשביל חיפה אין שקל אנחנו נהפוך את המדינה ולא ניתן לזה להתרחש. לא ניתן לרכבת ישראל לפגוע בנוף שהוא נכס חיפאי מהמעלה הראשונה. תתכוננו למלחמה | 28.02.11 (ל"ת)
נסללה הדרך לפרויקט חישמול הרכבת: המסילה בחיפה תכלול עמודי חשמל עיליים
6 תגובות לכתיבת תגובה