אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן רכב: כל הג'אז הזה בחבילה קטנה אחת

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הייבריד
רבותי, אנחנו עוד בחיתולי הטכנולוגיה הזו, כל יצרני הרכבים ההיברידיים לומדים על חשבוננו, ברור שכל הטענות על מיזוג שמפסיק, החלפת מצברים , וכל השאר, יתוקנו בעתיד, אבל נכון לעכשיו אנחנו משלמים על הלימוד. מי שמוכן להיות שפן נסיונות - זה רק טוב, אנחנו נהנה בסוף.
יורם | 01.08.11
4.
לא ברור לי למה בכלל כדאי לקנות רכב היברידי
אם הרכב יקר יותר ב10000 וצורך 60% מצריכת הדלק של רכב רגיל בחישוב פשוט: 12000 שח בשנה *60% = 7200 ש"ח בשנה כלומר במקרה הטוב אני מחזיר את ההשקעה אחרי שנתיים. אני צריך להחזיק את הרכב לפחות 3 שנים כדי שהעסקה תשתלם לי. אבל פה מגיעה העז - הטיפולים! עד שלא יורידו את המיסוי לרמה נורמאלית - אני אסע ברכב שלא מפסיק את המזגן ברמזור :)
g.a.d | 10.03.11
2.
ואני מרוצה
יש לי אינסייט בליסינג מהעבודה - רכב פשוט מעולה! ענין המזגן זניח לחלוטין - כיבוי המזגן במצב חיסכון אינו מהווה מטרד כלל וכלל , ולמי שמתעקש , ניתן לנטרל את כיבוי המזגן בקלות. החיסכון בדלק פשוט מדהים - בנסיעה משולבת עירונית/בינעירונית , אני מגיע ל 5.2 ליטר ל מאה קילומטר(כולל מזגן!) הכיף הכי גדול - המכונית בליסינג מגיעה במפרט מלא , בניגוד לרכבי ליסינג נורמלים אחרים (מאזדה , טויוטה) שמהם מורידים איבזור בכדי להוריד מחיר
יש לי אינסייט | 08.03.11
1.
צריך להבין כיצד היברידיות חוסכות דלק: ע"י אגירת אנרגית בלימה שמבוזבזת באוטו רגיל.
החיסכון העיקרי לא נובע מכיבוי המנוע ולכן "המנוע לא יכבה כלל ברמזורים, ואז אפשר לומר שלום לצריכת הדלק המופחתת" לא נכון. בנסיעה עירונית ופרברית, עם הרבה האטות, האנרגיה לבלימה נאגרת במצבר, ומשמשת להנעת הרכב. באוטו רגיל, האנרגיה הזאת מבוזבזת. זה החיסכון העיקרי בהיברידי, ומגיע ל 30-50% , בעיקר בעיר.
המומחה | 08.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת