אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עכשיו זה רשמי – אורי יוגב מונה ליו"ר דירקטוריון רכבת ישראל

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
סל המשאלות
זהו-חלום הילדות של אורי יוגב התממש. מעתה,יכול לשחק ברכבות ככל שמלאה נפשו. ברור שלא יקלקל המשחק,ינקה אותו וירפא אותו מתחלואיו. מה שהולך לקרות הוא חלום בלהות-שפיכת מיליארדים על רכבות לשום מקום,באוזלת יד,באטימות חברתית וסביבתית ובסיסמאות נבובות ללא כסוי. הירוקים-שבעליבותם חדלו לחשוב עצמאית,תומכים במהלכים ההזוים הללו מהשבותם בסיסמת הרכבת לכל פינה. מה שיקרה-המחירים דהיום יוכפלו וישולשו בעלויות ההקמה. הזמן לביצוע יתארך בהתאם. הפקעות ןפיצויים יתחיבו בעיות סביבתיות ונופיות יגרמו ובהיקפים אדירים כל חציה מאז תחיב הפרדה מפלסית לאנשים,בעלי חיים ורכב עלות תפעולית-מכאן ולסוף הדורות על המשק ומכספי הציבור. מה שנקבל בקווים הפריפריאליים-כמה רכבות ליום בקו צירי שיחיבו טרנספר ברכב ציבורי נוסף להגעה ממוצא ליעד-בעלויות ובזמנים לא ריאליים. אורי יוגב,פריק הרכבות הידוע,יעלה לנו כספים כאלה שנצטער על שלא השכלנו להצילם במועד.
avi | 07.03.11
1.
אם אורי יוגב לא יקבל משכורת זה יעלה לציבור הרבה מאוד כסף !!!
אני חושש שהסיבה היחידה שאורי יוגב מוכן לעשות תפקיד בחינם זה השליטה שיקבל בתקציבי השקעות הרכבת בהקף של מיליארדים בשנים הבאות. רק דוגמה קטנה, מה יקרה לדעתכם אם אורי יוגב שלנו ירצה לקנות דירה בבניין שמקים קבלן, שבמקרה קבלן אחר שהוא חבר שלו מתמודד על הקמת תחנת רכבת או גשר. האם הוא יקבל איזה הנחה קטנה?
ב.ק. | 07.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת