אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כלמוביל מציגה את יונדאי I25 בישראל

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
I25 בעלת מימדים של קורולה מודל 2003-2007
כאשר בסיס הגלגלים קטן רק ב-3 ס"ם. אגב גם ביחס לקורולה החדשה שבס"כ מהווה מתיחת פנים לקורולה הקודמת - כלומר לא פחות צפופה מהקורולה שארוכה ממנה בלמעלה מ-15 ס"ם. גם ביצועים שלה עדיפים על קורולה: 11.1 מול 11.9 (או 11.8 בדור הקודם). גם התיבה אמינה ונוחה בסה"כ. האוטו לא רע לאנשים שלא חייבים שהאוטו שלהם ייראה גדול.
אלכס | 10.03.11
2.
למה מצפה היבואן?
אני לא מבין למה מצפה היבואן כאשר מציע רכב קטן (קטגורייה סופר מיני - גם אני רוצה להזכיר שהרכב ליבואן עולה ממש לא חצי ממחיר אותו הוא מציע אלא משמעותית פחות, באיזור קצת צפונה מה-30,000ש"ח) תוצרת קוריאה עם מנוע 1.4 עולה 107K. פאביה (הצ'בק) עם מנוע TSI1.2 המתקדם בגירסא הבסיסית עולה 87K ובגירסא האוטומטית 99K. המחיר גם לא ממש תחרותי לאומת מזדה 2 סדאן שעולה 108K. פאביה סטיישין שיש לה הרבה יותר מקום בתא המטען עולה 106K בגירסא האוטומטית. הקוריאנית סה"כ מכוניות טובות, אבל אם אין יתרון במחיר - כיצד לשכנע את הקונה הפוטנציאלי לא ללכת על האופצייה היפנית או לחסוך כסף וללכת על רכב אירופאי כמו הפאביה. לאור עלייה תמידית של מחירי הדלק, אני רואה יתרון בנפח מנוע צנוע שבתוספת מגדש טורבו מספק ביצועים מכובדים למדי למחיר וקטגורייה. במילים אחרות, לדעתי עם התמחור הזה הרכב לא מהווה תחרות לאומת חלופות אחרות. הקוריאניות בכלל ויונדאי בפרט או סה"כ רכבים טובים, אבל אני לא רואה יתרון שלהם במחיר שהם מצעים לאומת רכבים יפניים כמו מזדה שזכו לתדמית טובה בארץ (זה אמור לסייע בעתיד למכור בקלות רבה יותר).
 | 09.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת