39. למהנדסי משרד התשתיות משרד התשתיות הלאומיות לא מבין שגם טעינה במוד 2 (שקע ביתי) וגם טעינה במוד 3 (טעינה מנוהלת) מקבלים את ההזנה החשמלית מאותו השנאי (על עמוד או בקיוסק קרקעי) כאשר החיבור של הסליל המשני מחובר בחיבור כוכב עם נקודת אפס קשיחה לארקה כך שטענת הבטיחות אינה רלוונטית. אבל הסיבה האמיתית שרשת החשמל של ישראל הינה "אי אנרגטי" ולכן אנו צריכים טעינה מנוהלת! כהן דורון | 12.04.11 (ל"ת)
38. מה רוצים מאגסי?? אגסי קבע משהו מהחוקים האלו??? הינה גם כלמוביל עכשיו בצד של המכוניות וגם כל אלה שאמרו שפתיר תביא לו את המכון תקנים מתבדים??? מה יש לכולכם? בה מישהו ועושה לנו טוב לא רק ברמה של מכונית אלה בלגמור את הנפט של הערבים ואתם רק חושבים על שקשוקות ושטויות איזה אפסים! האמת | 11.04.11 (ל"ת)
37. לכל אלה שחושבים שתהיה טעינה פיראטית אתם צודקים! גם היום ברמלה יש תחנות דלק פיראטיות ואני לא מאמין שיש הרבה אנשים חוץ מנהגי מוניות שירות שממלאים בהן זז מצד לצד | 11.04.11 (ל"ת)
36. מכיוון שהסוללה של בטר פלייס, אז אין יכולת להטעינה עצמאית בלי בקרה שלהם אם מישהו קונה סוללה משלו לרכב, אז הגיוני, שיוכל להטעין מהרשת הביתית - עמדת מכון התקנים. מכיוון שסוללות הרכב הינם שייכים לבטר פלייס אז חייבים להטעינם בצורה מבוקרת שיוכלו לבקר את חיי הסוללה וכו'. אם הטענה מעמוד של בטר פלייס הינה על חשבונם, אז מדוע שמישהו ירצה להטעין על חשבון החשמל שלו?? ירון | 11.04.11 (ל"ת)
35. בכל מקרה צריך שתובטח התקנה בטיחותית על ידי חשמלאי ושלא כל אחד יחליט שהוא יודע מה הוא עושה כמו שנהוג במדינה שלנו אביתר | 11.04.11 (ל"ת)
34. ל29- כ5 דקות. פחות או יותר אותו זמן שלוקח לתדלק אבל מדובר בהחלפת סוללה. בגדול רוב ההטענות שלך יהיו בבית או בעבודה צח | 11.04.11 (ל"ת)
33. המגיבים כאן טועים ומטעים! ללא טעינה מנוהלת תהיה אנדרלמוסיה תארו לכם כבלים יורדים מקומה רביעית לחניה, ילדים משחקים ליד חוטי חשמל. אח"כ ישאלו למה הכל בארץ בקומבינה הבנת את זה ברוך | 11.04.11 (ל"ת)
32. כל המדינות המתקדמות מאפשרות טעינה ביתית מאוד מחמיא לי שמשרד התשתיות הישראלי דואג לביטחון שלי ולכך שאני אטען רכב חשמלי רק דרך מתווך. להבדיל ממדינות "מפגרות" כמו גרמניה, יפן, אנגליה וארה"ב שם הרגולטור לא דואג לבטיחות האזרחים.... לצערי המדינה עושה הכול שמייזם בטר פלייס יצליח גם במחיר פגיעה בתחרות ויצירת מונופול. רק בישראל (בדנמרק ואיזה מדינה באוסטרליה) BP משיקים וזה פשוט כי המודל שלהם לא נכון עסקית, חזון יפה - אבל מודל עסקי גרוע. תעשיית הרכב מתקדמת לרכבים חשמליים "פלאג אין היברידי" שהבסיס שלה צריך להיות טעינה ביתית בשעות הלילה ולא חבילות ק"מ שאנשים טוענים ביום במשרד. שי | 11.04.11 (ל"ת)
30. ומה אם יש לי פאנלים סולאריים בבית ואני רוצה שהרכב יטען כשהוא חונה? הרי כל הרעיון ברכב חשמלי זה לא לפגוע בסביבה. תכלס - גם אם יאסרו טעינה ביתית תוך שבוע תהיה ערכה פיראטית להתקנה על הרכב שתאפשר את זה... ג'ק | 11.04.11 (ל"ת)
29. מעניין שמשרד התשתיות מעלה טיעונים של בטיחות בניגוד לעמדת מכון התקנים בשביל מי אנשי משרד התשתיות עובדים? בטוח לא בשביל האזרחים. בכל פעם שמפריעים להם לעזור לאגסי ושות' הם משנים את הטיעונים. בהתחלה הם טענו שהרשת לא תעמוד בטעינה ביתית. ברור שזו שטות מוחלטת. הרי חברת חשמל מעודדת שימוש בחשמל בלילה באמצעות מוני תעו"ז. ברור שרוב הטעינה הביתית תתבצעה בלילה!!! כנראה שהם מבינים שהטיעון של עומס הרשת עשוי להיכשל (כי הוא פשוט לא מבוסס), אז הם מתחילים עם טיעונים אחרים, אבסורדיים לא פחות. איך יש להם את החוצפה לומר שתקן שמקובל בכל העולם הוא לא בטיחותי? מאיפה הם בכלל מבינים בנושא? למה הם חושבים שהם מבינים יותר ממכון התקנים.ֿֿ אזרח מודאג | 11.04.11 (ל"ת)
27. להלן רשימת האמצעים שיבטיחו טעינה מבוקרת גם אם נוכל לעקוף את חוקי הטעינה המבוקרת, הרי כשניגע לטסט יבדקו: האם הבעלים שינה את הטעינה לרגילה. האם סך הטעינה באוטו מתאים לסך הטעינה שנמשכה מעמדות מבוקרות האם הםלומבה על מערכת החשמל עדין במצבה המקורי החסום טעינה חופשית וכו וכו וכו.. הכל כדי לאפשר עוד מונופול או קרטל שידפוק את הצרכנים הדרך היחידה תהיה להימנע מרכישת רכב חשמלי שמחייב טעינה מבוקרת שוב הפוליטיקאים בישראל ממציאים משהו חדש.. יובל | 11.04.11 (ל"ת)
26. כאן ישראל, לא שוודיה חודשיים לאחר הופעת המכוניות הראשונות יופיע האנטי מחיקון הראשון מתוצרת חשמלאי מאיזה קיבוץ. אחר כך נמצא אותם בחנויות קטנות לאביזרי רכב וזמן מה מאוחר יותר נמצא בכל פינה תחנות עגינה בלתי חוקיות שיעשו היטב את העבודה. פסנתרן | 11.04.11 (ל"ת)
25. משרד התשתיות צודק גם לי זה נשמע ומריח כמו מונופול וכמובן שאני מעדיף להטעין את הרכב בבית.. אך משרד התשתיות צודק בכל הנוגע לעמדות טעינה. אם כל אזרח יטעין את המכונית שלו בבית רשת החשמל הקיימת, שלא בנוייה להטעין כמה מאות אלפים של מכוניות באופן קבוע, תקרוס. משרד התשתיות כמובן מעדיף לפרוס רשת ייעודית יחסית קטנה ומצומצמת מאשר לשדרג את כל רשת החשמל הארצית. בסופו של דבר, הכל זה כסף.. צפוני | 11.04.11 (ל"ת)
24. טענת משרד התשתיות נלעגת טענת משרד התשתיות מגוכחת גם כיום אם אזרח מבצע עבודה לא בטיחותית או לא חוקית צריך לשאת בדין אם הם רוצים בטיחות שיקבעו סטנדרטים להטענה ביתית אם בטר פלייס רוצה להתחרות בהטענה הביתית שיקנו חשמל בהנחה מחברת חשמל כי הם לקוח גדול וימכרו לצרכן במחיר דומה למה שהוא משלם היום יוסי | 11.04.11 (ל"ת)
23. המדינה החמדנית לא תסכים לוותר על הבלו מי יוותר על מס הבלו המטורף שאנחנו משלמים? הם רוצים שנשלם בלו גם על הטעינה של מכוניות. חסר להם כסף. רק היום שמעתי שהח"כים יבדקו את תנאי העבודה שלהם (פירוש הדבר - הם רוצים משכורת גבוהה יותר), 35000 לחודש כנראה לא מספיק, חבורה של בטלנים אוכלי חינם! אלי | 11.04.11 (ל"ת)
22. ייטב אם אגסי וחבריו יאפשרו טעינה פרטית מהבית אגסי נותן פתרון מעולה, אך הפתרון שלו מאפשר למדינת ישראל לייצר מס על רכב חשמלי בדומה למה שעאשו עם הסולר. אם תהיה טעינה "מחתרתית" מהבית ללא תלות באגסי, למדינה יהיה קשה מאוד לייצר מס על רכב חשמלי מאחר וזה לא יתפוס בבגץ בגלל שוויון וכו... אני מאוד מקווה שמכון התקנים יצליח להזיז שם משהו. אני גם מאוד מקווה שהפרוייקט של אגסי יצליח מאחר והוא ישפר לנו את איכות החיים, גם מבחינת רעש וגם מבחינת זיהום! עידו | 11.04.11 (ל"ת)
21. שחיתות במשרד התשתיות הטעינה במוד2 תהיה בלילה וזאת לא בעיה. חוץ מזה רוב האנשים יעדיפו מוד3 כי הוא יותר מהיר. תאסרו מוד2 ותקבלו ג׳יל ברייק כמו באייפון ואולי כמה שנים בכלא על שחיתות | 11.04.11 (ל"ת)
20. הכל נכון - אבל איך זה קשור לתקינה? ממתי מכון התקנים עוסק בהגבלים עסקיים או במדיניות אנרגיה ותשתית? המכון אמור לקבוע איך יפעלו מערכות מהבטי בטיחות, בעיקר, ולא איזה מערכות. עדיין כמובן יש פה מופת לאוליגרכיה והענקת מתנות מהממשלה לבודדים שירוק בפיהם כעת ובכיסם בעתיד. אולי גם למכון יש איזה חבר שמיבא אביזר כלשהו לטעינה בייתית. רונן | 11.04.11 (ל"ת)
19. מה ההיגיון במערך טעינה, אם אפשר להטעין מהבית. צריך לחייב כל בעל מכונית חשמלית, בכבל טעינה תקני והבעיה נפתרה. מה גם שהיצרן מספק כבל טעינה, עם הקנייה. | 11.04.11 (ל"ת)
18. רק בישראל לא לתת לאגסי ושות להשתלט על שוק הרכבים החשמליים, חייבים לתת אפשרות להטעין משקע ביתי כמו בכל מקום אחר בעולם. לייצר תקנים אשר יאפשרו זאת. חייבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עמית | 11.04.11 (ל"ת)
17. לברוח ממכוניות חשמליות כמו מאש!!! הכוונה לפתות אותנו לקנות אותן בעלות חשמל זולה... ולאחר מכן להכניס לנו , בדומה למהלך שנעשה עם מחירי הסולר. למי שלא זוכר, ליטר סולר עלה 1.2 ש"ח, והיום 7.9 ש"ח. דני | 11.04.11 (ל"ת)
16. משרד התשתיות רוצה ליצור עוד מונופול - לעצור בעדו!!! מה מניע את משרד התשתיות לפעול ליצירת עוד מונופול? מקור הריח הרע יכול להיות שוחד, אטימות או שניהם. לפי ההגיון הזה אפשר לתת מונופול גם על הפעלת מכשירים אחרים: מזגנים למשל שצורכים הרבה אנרגיה וגורמים לשיאי צריכה בן אובד | 11.04.11 (ל"ת)
15. כל המכונית הזו הצגה אחת גדולה עם יחסי ציבור גדולים, יש כאן המון יש כאן המון עבודה בעיניים. צריך להיזהר מזה כמו מאש. זיכרו מה היה כאשר רצו להביא מכוניות שמונעות בסולר-בהתחלה המחיר היה בריצפה והיבואנים וכול מי שידו בדבר לא הפסיקו לפרסם את עצמם בכל מקום אפשרי. והיום מחיר הסולר יותר גבוה מהבנזין. ככה בדיוק יהיה עם המכונית החשמלית. אני לא משתתף בניסויים מבין עניין | 11.04.11 (ל"ת)
14. הבעיה האמיתית היא כסף ומיסים--- מס הבלו !!! בטעינה ביתית לא ניתן יהי לגבות מס בלו על החשמל שנטען, המדינה תאשר רק את הטעינה המרוכזת של אגסי שלצורך העניין הוא רק כלי, מכייון שרק שם החשמל יעלה יותר ויהיה ניתן לחשב את כמות המס בלו !!!, הבעיה של מס על הדלק קיימת בכול העלם ורק מדינה מטומטמת תסכים לוותר על מס בלו, בטעינה מרוכזת יעבירו אותו למחיר החשמל הנטען בעמדות המנוהלות. רק ככה חלום המכונית החשמלית יוכל להתקיים !!! | 11.04.11 (ל"ת)
13. ואם לא זה הקשר בין הון לשלטון אז מהו? לתגובה של 3 (כמסווה של דאגה לאזרח הקטן)תבקש שגם את החיבור לטלויזיה למקרר וכל מוצרי החשמל יחוברו ע"יי רשתות השווק או היצרני...לא???חחחחחחח שמעון | 11.04.11 (ל"ת)
11. אז אנשים יטעינו בבית בהחבא באופן לא חוקי עדיף לאפשר הטענה חוקית בבית, רוב הציבור יבחר להטעין בהתאם להנחיות המקצועיות, ומי שלא, יעשה זאת בכל מקרה ושום איסור לא יעזור. אזרח מנוצל | 11.04.11 (ל"ת)
9. שוב מייצרים מונופול שיעשוק אותנו שי אגסי עומד בתור - גם הוא רוצה מונופול לא ברור לי למה עוזי לנדאו כל כך בעד טייקונים - משהו יודע ??? בטריה מהמטריקס | 11.04.11 (ל"ת)
8. שוב מונופול אם אין אפשרות להטעין בבית עדיף להמתין לחברות אחרות שיאפשרו טעינה בבית. יוני | 11.04.11 (ל"ת)
7. אבל אם הציבור יטען בעצמו אי אפשר יהיה לעשוק אותו!!!! לא יתכן!!!! ואיך נגבה מיסים מכל הפראיירים??? ואיך נגבה מחירים מופרזים??? חייבים טעינה מנוהלת!!!!!!!!! איל | 11.04.11 (ל"ת)
6. קשקוש. ישר יעקפו את המערכת אם בכל שאר העולם לא מוצאים בעיה בטעינה מהשקע הבייתי, אז גם בישראל לא צריכה להיות בעיה כזאת. מהר מאוד יתפתח שוק של ייבוא והתקנה פיראטים של מטענים רגילים שמאפשרים טעינה מהשקע הביתי כמו שמתבצעת בכל העולם. יניב | 11.04.11 (ל"ת)
5. אל תדאגו ישראלים רבים יקמו רשת טעינה מחתרתית בקומיבנה ... במדינה שהחברות והממשלה גונבים מהעם כול הזמן עוד ועוד מסים וכספים לא נותר לאזרח אלא לעשות קומבינות ## אחד | 11.04.11 (ל"ת)
4. מכון התקנים נגד המונופול המסואב של אגסי ! מון התקנים צודק ! יש לאפשר לכל אזרח לטעון את מכוניתו בכל דרך שיבחר, אפילו בביתו. משרד התשתיות פועל זה שנתיים ליצור מונופול של חברה אחת, בטרפלייס של אגסי, ורוצה לחייב אותנו לטעון את המכונית רק בעמדות חברת בטרפלייס. יצירת מונופול ע"י משרד ממשלתי וקשרי הון שלטון לא מזכירה לנו "שקשוקה" מהעבר הקרוב ?! מקוה שלמדנו את הלקח מהשחיתות השלטונית בארץ !!! מרקוני | 11.04.11 (ל"ת)
3. משרד התשתיות צודק 100% לאחר ביקור במתקני בטר-פלייס, המערך המתוכנן נראה בטיחותי להפליא. אין שום סיבה לאפשר פגיעה בציבור ע"י טעינה בחוטים פירטיים. צריך רק לדאוג שלא יהיה לבטר-פלייס יותר מידי חופש פעולה מבחינת התמחור ושלא יווצר קרטל עם כלמוביל.. אם המחיר לא יהיה אטקרטיבי - לא עשינו עסק. ישראבלוף | 11.04.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - מכון התקנים נגד משרד התשתיות: "למה לא לטעון מכוניות חשמליות באופן עצמאי?"
39 תגובות לכתיבת תגובה