8. בתור בעלים של קנגו מעניין לראות אותה בחשמלית הקנגו היא אחת המכוניות היותר טובות שרנו יצרה עד היום ואם תהיה לה יכולת דומה לגרסת הבנזין רק על החשמל זה יכול להיות מצויין לציי רכב. קנגו | 28.04.11 (ל"ת)
7. מכונית חשמלית ללא יכולת טעינה מהירה מובנית שווה בעיקר להפחתת הזיהום במרכזי-הערים, הרבה פחות לנסיעות ארוכות (אלא אם טווח-הנסיעה המעשי הנו מאות קילומטרים... מה שצפוי לקחת מספר שנים עד שיתממש לגבי רובן). אני והצל | 20.04.11 (ל"ת)
6. שליטה בטעינה מה שוה מכונית חשמלית ללא טעינה בתית . בימקום לינסוע לעבודה נוסעים חצי יום לחפש מקום טעינה אים לא ניתקע בדרך. עזרא | 17.04.11 (ל"ת)
3. ל- 1 - טעות בידך לפני שאתה מתקן אחרים רצוי שתבדוק את מקורותיך. הפיז'ו iOn והסיטרואן C ZERO הן תאומות של המיצובישי i-MiEV ואין קשר בינן לבין טויוטה. כנראה שהתבלבלת בינן לבין הפיז'ו 107 והסיטרואן C1 שחולקות את אותה פלטפורמה עם טויוטה אייגו מישהו | 14.04.11 (ל"ת)
1. פיז'ו iOn וסיטרואן C ZERO מתבססות על טויוטה, אבל למי אכפת?! כדאי לדייק, פיז'ו iOn וסיטרואן C ZERO מבוססים וחולקים מכלולים רבים עם טויוטה. בלי טעינה ביתית, הצלחתן מותלת בספק GN | 12.04.11 (ל"ת)
החשמליות שבדרך
8 תגובות לכתיבת תגובה