4. על ראש גנב כובע בוער כבוד השר לפני שאתה ממנה את הוועדה מציע שתקשור את לפני שאתם את ש"ג. השחיתות מתחילה משלהבת הארזים (מינוייבמשרדך ) ובמטה של הנהלת הרכבת ואין לך לבוא לטענות לאזובים של עובדי של קשיי יום אבי | 17.04.11 (ל"ת)
3. אחד איש מקצוע מהנדס רכבות מחו"ל והשני מומחה בניהול שניהם ביחד ישלטו כל אחד בתחומו בלי להפריע לשני, צריך תכנית אסטרטגית ל10 השנים הבאות שמטרתה אחת- איך תיראה רכבת ישראל כאשר יהיו כאן 12 מיליון איש שצריכים תחבורה יום-יומית מהצפון והדרום אל המרכז. שני מנכ"לים | 15.04.11 (ל"ת)
2. הצעה לחברי הוועדה פרסמו את המכרז בחו"ל. תביאו איש עם רקורד בתחום. אחד שמבין שבטיחות של רכבות היא מעל הכל, אח"כ לוחות זמנים ותראו איך התדמית שמדמית של הרכבת משתנה. הציבור צמא לרכבת- אבל מפחד!! תבקשו תקציב למכרז - תפנו לאנשי המקצוע ותגידו להם שיש להם איקס כסף וזה היעדים. תבקשו מכל אחד תוכנית עבודה. מי שיכול שייצא לדרך. יש מספיק אנשי מקצוע בעולם שיצליחו להרים את הרכבת. כל ישראלי שתביאו, יהיה מקורב פוליטית ככה או אחרת יהיה איש מקצוע "בסדר". והרכבת תישאר במקומה. ותחשבו על זה. אחד | 15.04.11 (ל"ת)
1. תדמית על בטיחות לעומת בטיחות אמת חשבתי שהאתגר המרכזי של המנכ"ל החדש צריך להיות החזרת הבטיחות לרכבת ולא "טיפול שורש בתדמיתה של רכבת ישראל לאור התאונות האחרונות שקרו".התדמית החיובית תחזור כשהבטיחות תחזור. עולם עקום של יצירת תדמיות ע"י יחצנים... זיו רונן | 15.04.11 (ל"ת)
רכבת ישראל פרסמה מכרז לתפקיד המנכ"ל
4 תגובות לכתיבת תגובה