15. רכבת אל החופש ישראל כץ שר התחבורה הנכבד במקום לתת תשובות למבקר המדינה על השערורייה של מינוי המנכ:ל אתה מחליט כל מיני החלטות שלא תופסים במציאות, במידה ותחליט לדבוק בתוכניות הדבליות שלך , תקח בחשבון את כל ההשלכות בצעד זה , בהכרות מקרוב עם עובדי רכבת כל הפנטזיות שלך על שינויים מבניים היתקלו בהתנגדות חריפה של עובדי הרכבת בגיבוי ההסתדרות , ולכן שב בשולחן אחד עם עובדי הרכבת איך להפוך את הרכבת ליותר בטיחותית ליותר אטרקטיבית , ידוע לכל שדחפו אותך למהלך הזה (יוגב) אז על תעשה דברים שיגמרו אותך פוליטית, (ליכודניקים) יוגב | 17.04.11 (ל"ת)
14. היחיד שיכול לקחת העסק בידיים ולהצליח- גיבור כיפת ברזל- ד"ר דניאל גולד איש הרכבות | 17.04.11 (ל"ת)
13. הרכבת תתן שרות טוב ותעמוד בזמנים ובביקוש בתנאי ש... כנס: 1 האוצר יתקצב רכש מסיבי של קרונות וקטרים. 2.האוצר ושר התחבורה ישקיעו תקציבים בקו רכבת חדשים ומודרנים. 3:האוצר ושר התחבורה ישקיעו בפרויקט חישמול הרכבת ולא יקפיאו כל פעם מחדש את הפרויקט אחרי שיסימו להוציא הצהרות בלי כיסוי. 4.האוצר יתקצב את הרכבת עפ''י עמידה ביעדים בפרויקטי התשתיות כגון הקו המהיר לירושלים, מסילה רבת קיבולת לבאר שבע. 5.האוצר ושר התחבורה יקדמו לא בפה רק במעשים, את פרויקט רכבת העמק והרכבת לכרמיאל פרויקטים שתקועים 7 שנים. 6.האוצר יתקצב הוצאת עובדים לא יעילים מהרכבת לגמלאות ע''י מתן תשלום הולם כפיצויים לעובדים שלא מתפקדים. 7. הרכבת תתפעל את המוסכים בפיקוח של חברות בין לאומיות או יצרן הקרונות והקטרים. 8. הרכבת תורכב מכמה חברות בת שתעסוקנה כיחידות רווח נפרדות עם מתן תמורה הולמת לעובדים שיעמדו ביעדים שנקבעו. 9. הרכבת תשפר את השרות לנוסעים בתחנות השונות ותמנה מנהלים חדשים בעלי רצון לשרות במקום מנהלים שאינם מתפקדים. 10. הרכבת תתן כלים להנהלה לפטר עובדים שסרחו בלי התערבות של הוועדים. והעיקר תנו לרכבת מספיק רכבות ופסים ותקבלו שרות אמין ובטוח. רכבתן | 17.04.11 (ל"ת)
12. מוטב לכץ שילמד מניסיונם של אחרים. השבדים הפריטו והתחרטו, הבריטים הפריטו וקיבלו הרבה יותר תאונות, ועכשיו הגרמנים מגלים שאילו הופרטו הרכבות בשנת 1940 היו צריכים להשתמש במשאיות. עמית | 17.04.11 (ל"ת)
11. אני אומר לך עד הסוף וסגור את הרקבת! עם שינוי או בלי שינוי. שלח את כולם הביתה! אורי | 17.04.11 (ל"ת)
10. ישראל כץ עשה שיקול קר ונכון, והבין שהועד הוא נטל פוליטי ולא נכס ישראל כץ רק ירוויח אם יסגור את הרכבת, יפרק את הארגון ויפעיל אותו במתכונת חירום עד להקמת ארגון חדש מהבסיס. הרווח הפוליטי יהיה גדול מאשר המשך הליקוק לועד העובדים. נכון, יהיו כמה שבועות או חודשים קשים, אבל גם כיום הציבור לא ממש בונה על הרכבת ומשתמש בה בלית ברירה. אין מה לחשוש - יהיו מספיק עובדי רכבת שיתחננו לעבוד במתכונת חירום, הרי יש משכנתא לשלם ונאווה\יפית\פזית התרגלה לחיים הטובים. כל שאר המשרות- - חיילים וקצינים משוחררים ואיכותיים. אם זה יעבוד - קדימה לנמלי ישראל! מוסתשאר | 17.04.11 (ל"ת)
8. צעד בכיוון נכון, אך עם ישראל כץ זה איכשהו לא משרא בטחון יתר על פניו מדובר בצעד נכון מאוד. עם זאת, אין אני בטוח שישראל כץ יכול חהעביר רפורמה מסוג זה בצורה יעילה ועניינית. בשונה משר התקשורת, שר התחבורה נראה כאחד - לחיץ מאוד, מבטיח המון, עושה כלום. דוגמאות? - רכבת קלה, יעדים של שנה שעברה הפכו למטרות של השנה, רפואמה בתחבורה ציבורית וכו' GN | 17.04.11 (ל"ת)
6. השר כץ - למה טרפדת את המכרז למינוי מנכ"ל חדש??? למה העדפת מועמד אחד על אחר??? משהו שם היה מאוד מאוד מסריח שי | 17.04.11 (ל"ת)
2. למה שנהג הקטר צריך לשים לב? הוא מוגן ע"י חוזה קיבוצי ואי אפשר לפטר אותו. אפשר לפטר את מנהל הרכבת ולא את הנהג הזה. פסנתרן | 17.04.11 (ל"ת)
1. הגיע הזמן שמישהו יקח את הבדיחה הגרועה שנקראת רכבת ישראל בידיים!!! כבר עדיף לשבת על הגג בהודו s | 17.04.11 (ל"ת)
שר התחבורה משתלט על רכבת ישראל: מאיים לסגור החברה עד סוף הקיץ
17 תגובות לכתיבת תגובה