83. כמובן שלא אכפת להם מהפריפריה "ואם יהיה צורך בהשבתות יזומות זה יתרחש בפריפריה ולא במרכז, שם גרים עיקר התושבים". כמה נחמד מצד בטר פלייס, כמובן שזה בסדר להחשיך את הדרום, העיקר שבתל אביב יהיה חשמל... ספיר | 16.05.11 (ל"ת)
80. מה עם תחנת החלפת סוללות בכביש 6 ? אין שום אפשרות להשתמש ברכב החשמלי, אם לא תהיה אפשרות להחליף סוללות בכביש 6. נועם | 01.05.11 (ל"ת)
79. אני מצפה מ"בטר פלייס" לגילוי נאות בנושאים הבאים. אחרת כנראה מדובר ב"ישראבלוף" עד ש"בטר פלייס" לא יפרסמו את הנתונים הבאים אני לא מאמין לכלום: 1. תאוצה מ 0 ל100 קמ"ש. האם בין 10 שניות עד 13 שניות כמו רכב רגיל? 2.טווח סוללה בדרך הררית כמו בירושליים וחיפה ולא רק בדרך מישורית כמו ת"א. 3. אנרגיה נדרשת לטעינה בקווט"ש. (גם שנדע כמה זמן לוקח לטעון מהבית, כאשר רשת החשמל הביתית מסוגלת לתת 5 קילוואט מקס.) לרכב ממוצע יש מנוע בהספק 100 כ"ס שהם 76 קילוואט. האם הסוללה מסוגלת לספק 76 קילוואט בעומס? 4. מי שלא יחכה עד הרגע האחרון (כדי לא להתקע) ויחליף סוללה רק אחרי 90 ק"מ. האם ישלם חצי מחיר עבור ההחלפה? שמעתי שהסוללה של טויוטה פריוס עולה כרבע ממחיר המכונית. כמה תעלה הסוללה של "בטר פלייס" שהיא הרבה יותר גדולה וכבדה מהסוללה של "פריוס?" משה | 01.05.11 (ל"ת)
78. חברה לניהול חשמל הולכים לקרוע לצרכנים את הכיס. כנראה שגם לא תהיה ברירה עם מחירי הדלק העתידיים. הרכבים האלה יחזיקו עשרות ק"מ כמו שקרה בארה"ב עם רכב אחר של אותו יצרן, ניסן- רנו (ליף). תדליקו מזגן וסעו בעומס מלא, נראה אם תגיעו לתחנת ההחלפה של הסוללה. EJ | 01.05.11 (ל"ת)
76. תחנות הטעינה ימכרו הרבה קפה . אתם לא קולטים שכל תחנה כזו תהפוך לנכס נדלני משובח ועוד חנות סטייל "מנטה" ? אתם לא קולטים שתבקרו את התחנות האלה הרבה יותר ממה שקורה היום עם רכב רגיל? בראש שלכם לבזבז זמן בתחנות האלה שלידיעתכם יש בהן רק עמדה אחת , כלומר לחכות לתורכם ולשתות עוד קפה? מקור הרווח הוא לא רק הטעינה אלא המחוייבות של הצרכן ליצרן .וזה ממש לא מתאים .מעבר לכך ,180 ק'מ ביום זה לא כל כך הרבה ,ישנן המון פעמים שאני ועוד רבים אחרים חוצים את ה200 ק'מ ביום. אז שימו לב : רכב פרייבט דיזל ארופאי ממוצע ,מונע בביודיזל ,יותר חסכוני כ20-25 קמ'ל בממוצע אמיתי ,בעל טווח נסיעה של 1000 ק'מ ויותר .כיום אפשר לרכוש במקומות מסויימים ביודיזל ב5 ש'ח לליטר ואם המדינה לא היתה שמה רגל לרעיון הזה ,לא היה לו מתחרים. אני בטוח שאם האחים עופר היו נכנסים לתחום הביודיזל ,הם היו מקבלים את כל האישורים .בפועל מדובר בכמה יצרנים קטנים שהמדינה לא סופרת . שמעון | 30.04.11 (ל"ת)
75. רכב חשמלי כן - בטר - WORSE PLACE - לא הרכב החשמלי של בטר פלייס - יהיה מותאם לבטריות מסוימות מאד כך שכל אזרח לא יוכל לבחור סוג מסוים של רכב רק את הרכב של בטר פלייס. אם זה לא מונופול אז תחנות הטעינה של בטר פלייס הם בוודאי ובוודאי מונופול. כלומר מונופול כפול ומשולש שכן הם ישלטו במחיר החשמל. וכמובן יגזרו קופונים בתוספת לזיהום אוויר....שייגבר....כן . זיהום האוויר לא יקטן! לסיכום....המודל של בטרפלייס הוא כשלון חרוץ כאשר הוא אושר רק ע"י ממשלת הקומבינות של ישראל. רק המודל הבינלאומי של מכונית חשמלית יכול להצליח. למה אנחנו חושבים שאנחנו יותר טובים מכל העולם....עם סגולה? ממש לא. בהצלחה.....למכוניות החשמליות הבינלאומיות....שברולט וולט ודומיהם! אבי | 30.04.11 (ל"ת)
74. עיניים להם ולא יראו להרוויח כסף זה דבר לגיטימי, אבל כאשר עובדים מול הקהל הרחב נדרשת הגינות מסחרית בסיסית. מדוע שחברת באטר פלייס לו תודיע חד משמעית כי ק"מ שלהם יהיה זול ב כך וכך אחוזים מדלק נוזלי ? במקרה כל אחד יעשה חשבון אם כדאי לו או לא לעבור לרכב חשמלי, ואם כבר עובר (עלות רכב עולה כסף) מתי הרווח מדלק יכסה לו את עלות הרכב ואז יתחיל להרוויח. בואו נעשה חשבון פשוט: ממוצע ק"מ לרכב לשנה כ- 15000 ק"מ. בצריכה ממוצעת של רכב רגיל של 8 ק"מ/לליטר (כולל נסיעה בעיר) ועלות ליטר דלק של 7.5 ש"ח לליטר מדובר על הוצאה כוללת לדלק (בלבד) של כ- 14,000 ש"ח לשנה. כעת נניח שרכב חשמלי יחסוך 20% בעלות הדלק (לדעתי לא רק שלא יחסוך אלה יהיה יקר יותר), אזי נחסוך 2,800 ש"ח בשנה על דלק. רכב חשממלי ממוצע יעלה נניח 140,000 ש"ח, או 50 שנה החזר על השקעה, במילים אחרות אחרי 50 שנה בעל רכב חשמלי יתחיל להרוויח מהחסכון בדלק נוזלי. ייתכן שזה נכון, רכב בן 50 הוא ודאי רכב אספנות השווה לא מעט. האם חשבתם על זה ? מספר 50 | 30.04.11 (ל"ת)
73. קשרים לשלטון זו לא ממש טכנולוגיה וירוק זה רק הכסף שהיזמים יעשו על חשבוננו,אין פה שום חידוש, טכנולוגי,אולי חוץ מהטמטום של לחליף סוללה בתחנה מיועדת-דבר שכל חברה רכב רצינית מתנגדת אליו חוץ מרנו,הדבר היחיד זו האפשרות לטעון את הרכב משקע יעודי ,שיפקח על הטעינה ועל הקילומטרים שהרכב יסע ,כשהתשלום הוא פר קילומטר ולא לפי הטעינה,כשהשקע כנראה מקבל ממחשב הרכב את המרחק שהרחב נסע,ומחייב את בעלי הרכב בהתאם.כשהשאלה היא מה יהיה ההפרש בין קילומטר דלק לקילומטר חשמלי,כשלפי הערכות ההפרש לא יצדיק את הסירבול וההגבלה של הרכב החשמלי. ערן | 30.04.11 (ל"ת)
70. ל67 . אתה לא מבין את המודל? אי אפשר להטעין בבית מאיפה תספק חשמל ל 100k רכבים לדוגמא בעוד שנתיים. תספק פתרון לסוגייה זו ואז אשמח לשמוע את תהייתך... לחברה יש מערכת ויסות עודפים. האם לך יש בבית? ירון | 29.04.11 (ל"ת)
69. כבר היום יש מכוניות שנטענות בשקע ביתי נקווה שהמדינה לא תחסום יבוא מקביל בגלל אינטרס מיסוי בעתיד על חשמל בתחנות טעינה. הפרוייקט הזה לא יזלוג לאזרחים פרטיים בגלל סיבות רבות אבל גופים כגון מוניות חברות ועוד ישתמשו בזה. הרעיון מעולה וזאת גאווה שזה מתחיל בישראל אבל אני לא הייתי קונה רכב בגלל חוסר האמון שלי בממשל שבעתיד יעלה את צריכת החשמל וגם בגלל שאני אמור למכור את הרכב בעתיד ואף אחד לא יודע מה באמת יהיה שווה ערך הברזל ועוד..לכן רק ליסינג יתפוס. שיהיה בהצלחה. זיו | 29.04.11 (ל"ת)
65. 57 צודק בהחלט אלה שצועקים מונופול בעצם רוצים לצעוק "למה לא חשבתי על זה קודם ועשיתי משהו". הנה מישהו שעשה משהו ושהולך לצאת מזה משהו טוב למדינה. חבל שעיניים של אנשים נהיות צרות מכדי לראות שגם להם תהיה תועלת מזה. רביד | 29.04.11 (ל"ת)
64. מעניין לראות את יבואני הרכב משקשקים לפי התגובות כאן הם פשוט זורקים כל תירוץ לאוויר כדי שאנשים לא יראו את המציאות הפשוטה: הבנזין באינפלציה מטורפת בארץ ובאוגוסט האלטרנטיבה תתחיל להימכר כאן בארץ. אין מה לעשות, זאת קידמה. שריק שראק | 29.04.11 (ל"ת)
63. GAM MI Sh'ROTSEH LIMKOR HASMAL can buy a generator and sell electricity? Huh? i Me idiot? i | 29.04.11 (ל"ת)
62. אחרים מדברים - אני עושה זה במשפט אחד מה שהופך את בטר פלייס לרעיון טוב. הייתי שמח לשמוע מה כותבי התגובות השליליות עשו בזמן האחרון כדי לקדם משהו בארץ, מלבד את עליית מחירי הבנזין. מעוניין | 28.04.11 (ל"ת)
61. ראיתי עכשיו חדשות ונחשו מה הבנזין שוב עולה! ועם מה שקורה בעולם זה בדוק לא העליה האחרונה ועוד נגיע למספרים של 8 ו9 שקל עוד לפני שהשנה תגמר...חייבים לשם לעושק ואין מה לעשות - רכב חשמלי הוא השיטה הכי טובה כרגע לעשות זאת. שנוקניק | 28.04.11 (ל"ת)
60. ל52 ואם אין הסכמה כוללת על כך שטעינה ביתית היא בטוחה (ואין)? אתה מוכן לקחת את הסיכון ולא לבוא לבכות כשמישהו יתחשמל מכך חס וחלילה? עיקרי | 28.04.11 (ל"ת)
58. מכונית חשמלית זה דבר טוב למכונית חשמלית יש הרבה יתרונות למרות שזה דורש פיתוח העתיד בהחלט לכיוון של מכונית אם מנוע חשמלי יתכן שבמכונית יהיה גנרטור חשמלי ושהמנוע יהיה חשמלי ועדיים יהיה יתרונות אפשר במכונית חשמלית לעשות שילוב של טכנולוגיות היברידיות מי שלא העתיד של מכוניות חשמליות הוא בעל פוטנציאל עצום למי שמעט מבין בטכנולוגיה נימרוד | 28.04.11 (ל"ת)
57. הצעקה על מונופול היא נכות עסקית של מתחרים כמי שצופה כבר כמה שנים באיש ומעשיו...שי אגסי התחיל את המיזם שלו מרעיון על נייר, במשך שלוש שנים הוא מדבר מעל כל במה אפשרית על החזון, החברה, רכב חשמלי, הזדמנות וכל דבר אחר שנותנים לו לדבר עליו בנושא...איפה היו כל המגיבים הגאונים פה עד עכשיו? איפה הרשת המתחרה שכבר יכלה לקום? פשוט מעדיפים לתת למישהו אחר במדינה הזאת להשקיע, אם יצליח ישאגו המתחרים "מונופול", אם ייכשל יישאגו "אמרנו לכם שזה נועד לכשלון". העיקר ששואגים. בינתיים הוא מורה נהדר לכל יזם בנושא שאפתנות, חזון, יוזמה ודרך. מגזין טיים העולמי דיבר בשבוע שעבר על המודל כפורץ דרך, אומנם היו להם גם שאלות וספקות, אבל בישראל שהטכנולוגיה נמצאת לה מתחת לאף, התקשורת וציבור המטקבקים מעדיפים כנראה להישאר מחוץ להצלחה, לשבת על הגדר ולהתבכיין במקום ליזום. אפי | 28.04.11 (ל"ת)
56. אני ממש לא מבין מה הבעיה: מי שלא מרוצה שימשיך לנסוע עם הרכב הישן שלו! דמיינו את הייצרנים של הרכבים הראשונים לפני כ 100 שנה, גם אליהם באו בטענות דומות. אבל בזכותם היום העולם נראה אחרת. וגם אז, למי שזה לא היה טוב תמיד הוא יכל להמשיך לנסוע עם סוס ועגלה. גם כאן, אם היתה אלטרטיבה טובה יותר מה טוב. אבל בהווה, מי שלא מרוצה יכול להמשיך לנסוע עם בנזין. בטר פלייס לא גורמים ליותר תאונות או ליותר זיהום אוויר וגם לא לנפילות בחשמל. וגם אם הם מונפול (למרות שהכתבה הזו מאוד הניחה את דעתי גם לגבי טענה זו) למי זה מפריע??? תמיד אתה יכול להמשיך לנסוע עם בנזין! ואין לי ספק שאם הם יצליחו יקומו להם מתחרים בכל העולם ולא יהיה כאן מונפול. רוני | 28.04.11 (ל"ת)
55. 50 צודק 100 אחוז מה יותר ירוק לשרוף דלק במכונית או לשרוף אותו "רחוק" - בחברת חשמל ושלם קופונים על כל הדרך לעמדת הטעינה ירוק זה לא - עיסקי זה כן - ליזמים יוסי | 28.04.11 (ל"ת)
51. 47, אתה קשקשן או יחצן דבריך רדודים ומראים על חוסר הבנה או הטעיה מכוונת של הציבור | 27.04.11 (ל"ת)
50. עיניים להם ולא יראו אני איש היטק ויזם לא צעיר. ראיתי הרבה בחיי. הסיפור של באטר פלייס אינו מתיישב עם פיזיקה אלמטארית: אין אנרגיה יש מאין. אם הרכב לא ינוע על דלק מאובים אז מחשמל (המופק בארץ מדלק מאובנים). במקרה של הנעה בחשמל, חברת החשמל תידרש להגדיל תפוקה (ז"א להגדיל את תפוקת המזהמים), ז"א לשרוף יותר יותר דלק מאובנים. בין חברת החשמל והסוללה ברכב יש לא מעט הפסדי אנרגיה (ממירים, כבלים, שנאים, מתמרים ומה לא). יוצא שנסיעה בליטר דלק מאובנים ברכב תהיה זולה משמעותית וירוקה יותר מנסיעה בליטר דלק שחברת החשמל מייצר עבור אותה סוללה ברכב. אלה שכאן, על החשמל ברכב יש הרבה חותכי קופונים, כרגיל, בעלי התשתיות מרוויחים תמיד, הלקוח יצטרך פשוט לחשב פשוט כמה יעלה לו לנסוע 180 ק"מ בדלק מול 180 ק"מ ברכב חשמלי. התוצאות תדברנה בעד עצמן. שמואל | 27.04.11 (ל"ת)
48. ציונות ??? בהרצאות שלהם הם מציגים את מפת מדינת ישראל ב דיוק בגבולות 67 (ז"א גבולות אושביץ). עוד לפני כל דיון. אולי לאומנות ערבית ? אולי אבל לקרוא זה ציונות חיים ק | 27.04.11 (ל"ת)
47. טוב שיש מי שקורא כתבות ולא טוקבקים הראיון מעיף את טענות המונופול ישר מהחלון. העיקר כשהדלק מתייקר כולם אומרים שאי אפשר יותר אבל כאשר יש חברה שרוצה להציע פתרון בארץ פתאום זה לא טוב. מספיק לעבוד על עצמנו. גוליש | 27.04.11 (ל"ת)
46. אני מוכן לעסקה כזו: תמכור לי במחיר הוגן מערכת לאיסוף חשמל בבית הפרטי שלי או העברתה לחברת החשמל או לתחנות הדלק\חשמל שלכם. תן לי לקבל בחזרה את החשמל שהעברתי לך, בלי ריבית ובלי הצמדה אפילו, אם וכאשר אני אחפוץ בכך. הרי נתתי לך כסף ואתה לא משלם לי כלום על זה. אופציה אחרת: תתקין לי בגג קולטים וקח את אנרגיית השמש ושלם לי "שכר דירה" על ההתקנה או קנה ממני את החשמל שאני מספק לך ואני אחליט מה לעשות עם הכסף: לקנות ממך חשמל, לנוסע ברכבת \ אוטובוס או לרכב על אופניים. אל תהפוך אותי לשפוט שלך. אל תמכור לי את הרכב ואת החשמל שיכולתי להפיק בעצמי. פעל בהוגנות עסקית כמו תנובה שקונה חלב מהרפתות וכל אחד עושה עם הכסף מה שבא לו. אגב, בדרך כלל אותו רפתן קונה גבינות, יוגורטים ואפילו חלב בחזרה מהסופר. אם תעמוד בתנאים האלה אני מוכן לקבל את הגישה שלך. אגב, אתם מחפשים מובילים בחברה שלך, נכון? אני איש מערכות מידע בעל חברה עסקית ומתפרנס בכבוד. שי אגסי מכיר את התחום בו אני עוסק. על SAP בטח שמעת. אני מוכן להוביל את הגישה הצרכנית \ שיוויקית שהזכרתי בתמורה לשכר הוגן ואפילו בפחות ממה שאני מרוויח היום. כי אז, זאת תהיה ממש ציונות במלוא מובן המילה. כאמור, הינך מוזמן ליצור איתי קשר ל-: bicoms@gmail.com BICOMS | 27.04.11 (ל"ת)
44. to 10 you mean former publications of "better place usually at home you are not riding on your microwave for hours the change of the current (di/dt) is very high during accelaration and at these moment you have high emission of electromagnetic fields" electrican | 27.04.11 (ל"ת)
43. מה עם תחנת החלפה בכביש 6 ? עד שלא ניתן יהיה להחליף סוללות בכביש 6, הרכב של בטר פלייס לא יוכל להוות תחליף אמיתי לרכבים שמונעים בדלק. יריב | 27.04.11 (ל"ת)
40. הוא נשמע שחצן, ולא מעריך את הקלות המס שהמדינה נותנת לו מאוד לא התרשמתי מהאדם, כפי שהוא מצטייר הכתבה אוהד | 27.04.11 (ל"ת)
38. למה? למה לא לפרגן? זה ממש מדהים להיווכח כמה צרות עין וחוסר פרגון יש במדינה שלנו! המיזם של בטר פלייס מדליק לאללה, הייתי בנסיעת מבחן ונדלקתי. נרשמתי לרכישת רכב ומקווה לקבל אותו בקרוב! ולכל המגיבים הקטנטנים: כשאני אסע באוט חשמלי מפואר שקט ונקי אתם תשבו ותסניפו אדים של בנזין! ניסים שחר | 27.04.11 (ל"ת)
36. הקשר הגורדי בין הון לשילטון בטר פלייס של אגסי ומשפחת עופר קיבלה מונופול בחסות המשרד לתשתיות לאומיות גיל | 27.04.11 (ל"ת)
35. ואם יהיה צורך בהשבתות יזומות זה יתרחש בפריפריה ולא במרכז, שם גרים עיקר התושבים". באיזה נון לשנטיות נאמרים הדברים. תושבי הפריפריה הם חסרי משמעות כל עוד , החבר'ה במרכז יוכלו להמשיך ולתפקד. אזמה ? נביא עוד ועוד מכוניות חשמליות ואלו שם - שחיים במדבר- יישארו גם ללא אור וחימום. איזה משפט אומלל.... עידו | 27.04.11 (ל"ת)
34. עושיחם שקשוקה - מונפול של הון שילטון שנועד למצוץ את דמו של הציבור הם לא פיתחו שום טכנולוגיה וגם לא שום מוצר !! הם פיתחו מנגנון כיצד למצוץ את דמנו. במקום שנחבר לשקע בבית בעלות נמוכה ובנוחות מירבית. נצתרך להגיע למסחטת הכספים שלהם ושתתען לנו את הסוללה ביוקר. ועל הדרך הם יבנו מיזמי נדלן ומרכזי קניות שאנחנו נממן. גדי | 27.04.11 (ל"ת)
28. קשה לפרגן למי שעושה זאת ראשון תבלעו את הקנאה ותסתכלו למציאות - עם העליה המתמדת במחיר הבנזין צריך לשם לזה סוף, יש מישהו שפועל בעד זה. אני נותן לו הזדמנות. בועז | 27.04.11 (ל"ת)
27. ל24 אני מניח שאתה מעדיף שאנשים יתחילו לחבר כבלים מקומה אחת לאחרת? למי תלך להתלונן שיקרה אסון והכל יתפוצך לך בבית? לבטר פלייס שלא דאגו לך. כי ככה זה בארץ, מחפשים קומבינה ואז אכלו לי שתו לי. שוסטר | 27.04.11 (ל"ת)
26. כן, אתם מונופול - גם אם זה מעצבן אתכם לשמוע. יש לנו עמדות טעינה - בבית, מערכת חשמל של שלוש פאזות שתומכת במזגני אוויר יכולים בוודאי לתמוך בקופסת טעינה של סוללות כאלו. לבטרפלייס נוח לנפנף בבטיחות ולשלול את האפשרות לטעון מהקיר של בתים למרות שזה מקובל גם בקליפורניה (אני גר שם, אז תחסכו ממני את הטיעון שאינני יודע מה קורה שם) בבתים של אנשים שבחרו לקנות מכוניות חשמליות. עד שבטרפלייס לא תאפשר טעינה מהקיר בבית - אני נוסע על דלק. רונן | 27.04.11 (ל"ת)
24. משרד התשתיות יוצר את האמא של המונופולים-בטר פלייס בכל העולם מתאפשרת טעינה של רכבים מהרשת הביתית, בלי חסמים ומבלי מגבלות מלאכותיות. משרד התשתיות יצר תקינה מושחתת, שתחייב שטקר מיוחד ושבב שיותקן ברכב, שלא יאפשרו לטעון אלא רק דרך בטר פלייס. זה למשל לא יאפשר לבעלי הרכבים לטעון בערב בביתם, מרשת החשמל שלהם. הטעינה גם בבית תהיה חייבת להיות באמצעות חברת טעינה=בטר פלייס. רוצים תחנות טעינה, כמו תחנות דלק, בבקשה, אבל אל תחייבו אותי לטעון בבית שלי מחשמל שאני קונה מכם במחיר מופקע, במודל מעורפל של קילומטרים, שאתם מתגאים שיפעל כמו המודל המושחת של חברות הסלולר. כל הציבור כבר מכיר את המודל המפוקפק הזה, יותר מעשור מנסים להילחם בקרטל הסלולר ובלי הצלחה יתרה. וגם ההצלחה האחרונה של כחלון תישא פרי בעוד לפחות שנה אם לא יותר. אז די, תפסיקו לעבוד על הציבור. חבל שהקצין לא עושה ציונות בחינוך | 27.04.11 (ל"ת)
23. אז למה יש להם שקעי חשמל יחודיים להם במקום שיהיה להם חיבור רגיל לחשמל,שי אגסי קבל מחברים שלו למעלה בפוליטיקה אישור להביא/לייצר /לחייב שקעים ביצור מיוחד כדי שיוכל להרוויח מזה גם.אותו חשמל אך לבטר פלייס יש חשמל יחודי מאלוהים יוד | 27.04.11 (ל"ת)
22. אולי מספיק עם המיתוס שבטר פלייס פוגעת במדינות הנפט כיצד מפיקים חשמל? מאוויר? מקש? או אולי מגז, נפט ופחם? אתם יכולים לספר לנו שאתם ציונות אבל כולנו יודעים שאתם עושים כסף ולא משהו אחר. אנחנו עוד נלמד על ההרפתקה הזאת יום אחד מפיו של מבקר המדינה. ד"ר | 27.04.11 (ל"ת)
21. ל8- צודק! צודק!! צודק!!! צודק!!!! אלו רכבים רק לארץ!! למה בחו"ל זה לא כך? רק תקן בינ"ל!!! | 27.04.11 (ל"ת)
20. ל8- צודק! צודק!! צודק!!! צודק!!!! אלו רכבים רק לארץ!! למה בחו"ל זה לא כך? רק תקן בינ"ל!!! | 27.04.11 (ל"ת)
19. שיהיה בהצלחה כמה צרות עין יש לאנשים, לא יאומן. הרי אף אחד לא הכריח אתכם לעזוב את המזדה 3 שלכם עם מנוע הבנזין. אם המיזם יצליח, בקנה מידה עולמי, זה יהיה טוב לכולם כי תפחת התלות בנפט ויפחת הזיהום ברחובות. אם ייכשל - ייכשל. דוד | 27.04.11 (ל"ת)
17. היום בהפסקת חשמל נתקעים רק הרמזורים והמעליות - בעתיד הכל יהיה תקוע בהפסקות חשמל יונתן התוקע | 27.04.11 (ל"ת)
15. כתוצאה מפיצוץ צינור הגז, הטענת הסוללה מזהמת יותר בתנאים רגילים מכונית חשמלית מזהמת רק קצת פחות ממכונית בנזין (הזיהום נובע מייצור החשמל הנדרש לטעינת הסוללה). עקב הפיצוץ שאירע הבוקר בצינור הגז במצרים, ייצור החשמל ייעשה בפחם מזהם לתקופה בלתי ידועה, כך שנסיעה במכונית של בטר פלייס תזהם אפילו יותר ממכונית רגילה. "אפס פליטות" זה אחלה גימיק, אבל שלא יעבדו עליכם. גדי | 27.04.11 (ל"ת)
14. אפשר לראות שהבנאדם עשה שיעורי בית ויש כאן תכנון לטווח ארוך ולא סתם איזה ג'ו שמו. גם על הטענה המגוכחת של מונופול הוא נתן תשובות הגיוניות. חבל שישראלים מעדיפים לקבל בעיטה בתחת (במקרה הזה מענף הבנזין) מרוב רצון לשמור עליו. סמור | 27.04.11 (ל"ת)
12. למה -9 ו-10 לא מגיבים בשם בטר פלייס כשברור שהם מטעמה?! איזה עבודה חובבנית !!! אוכל חמץ | 27.04.11 (ל"ת)
10. ל4 - כבר פרסמו בפרסומים הקודמים כבר נבדק ונאמר שהקרינה אינה גדולה יותר מכל מכשיר חשמלי שיש לך בבית. לאשס | 27.04.11 (ל"ת)
9. ל8 בעקרון אתה צודק אבל... מי שהחליט על ניהול הטעינה הוא משרד התשתיות ומשתי סיבות : 1 כך ניתן לפזר את הדרישה לשעות של דרישה נמוכה ברשת החשמל, ניתן להסיטה לטעינה בלילה, אם הגעתה הביתה בצהריים וחיברתה את הרכב, אין טעם להטעין בשעות בה הדרישה מכסימלית מבחינת רשת החשמל, אחרת תיאלץ לבנות עוד תחנות כח. אם אתה נוסע לעבודה למחרת בבקר, למה לא להטעין בלילה, יכול להיות שגם התעריפים יהיו שונים (תעו"ז). סיבה 2 היא שבעוד שנים מספר כאשר תהיה מסה קריטית של רכבים חשמליים הכנסות המדינה ממיסוי הדלק ירדו, ואז הם יוכלו בקלות להעלות את מחיר החשמל לטעינה ולא לצריכה ביתית. אני מאמין שכבר יגיע איזה האקר ותימצא הדרך לעקיפת הטעינה מהעמדות. בסה"כ ההגיון שלך נכון. אילן | 27.04.11 (ל"ת)
8. מי צריך את בטרפלייס, יש תקן בינלאומי לטעינה, רק בישראל החליטו אחרת לא מנשה שהתקן הוא כלל עולמי וניתן לטעון את הרכב בבית ללא צורך בחברת בטרפלייס, אפילו מכון התקנים נגד בטר פלייס, ורק לבטר פלייס יש פתרון יותר טוב מכל העולם ???! מצטער, אני בעד מכון התקנים. תומר | 27.04.11 (ל"ת)
7. חמי-תגובה 5-בגלל אנשים כמוך אין קידמה- הם מפחדים מרעיונות חדשים אנשים כמוך בדיוק- "כשלכולם ולאמריקה יהיו מכוניות חשמל גם אצלנו יהיה. " מעתיקים הכל מארצות הברית ומפחדים מרעיונות מקוריים ותורמים שנוצרו פה... אליהו | 27.04.11 (ל"ת)
6. אתם מבינים- במקרה חירום לא יהיה חשמל כי חשמל לא אוגרים ואז המכוניות יושבתו עם דלק זה לא יקרה. למדינה יש מלאי אסטרטגי של דלק וצריכה להיות קטסטרופה קיצונית ביותר כדי שיהיה מחסור בדלק למכוניות. בקיצור בטר פלייס - פלופ אדיר. עסק לאספקת פרנסה לחברת האנרגיה של החברה לישראל ולא מכירת מכוניות ירוקות. חיליק | 27.04.11 (ל"ת)
5. חמדנים - אין צורך בחברה שלכם זו לא חברה טכנולוגית - זו חברה חמדנית שבאה להרוויח על חשבון הציבור על ידי השלטת מונופול. אף אחד לא צריך את הטכנולוגיה שלכם שנפסלה כמובן בכל העולם. כשלכולם ולאמריקה יהיו מכוניות חשמל גם אצלנו יהיה. חמי | 27.04.11 (ל"ת)
4. כל הכבוד על היוזמה להורדת הזיהום ולעדיפות לחשמל ירוק, רק מה עם הקרינה??? יש לכם רעיון מדהים, פחות זיהום ושימוש בנפט של מדינות אוייב. רק למה לא מפרסמים את רמות הקורינה של הרכבים. מהנדס | 27.04.11 (ל"ת)
3. פריפריה לא בסדר העדיפויות? צרם לי לקרוא שבמקרה חרום תשביתו את המכוניות של לקוחות החברה בפריפריה.. תומר | 27.04.11 (ל"ת)
"אנחנו מונופול? מי שרוצה, שיציב עמדות טעינה"
83 תגובות לכתיבת תגובה