11. To #10, you are somewhat correct It is easier to control / monitor or clean the few power plant chimneys than it is to clean millions of mufflers. Also, the cars tailpipe is at your window or next to the pavement where you walk, the power plant is not. On top of all, if the government will introduce solar energy with wind energy to the grid we will reduce pollution and our depended on oil and coal even more Hanan | 01.05.11 (ל"ת)
10. רכב חשמלי שניזון מתחנות החשמל בישראל הוא רכב מזהם אבל לנהוג ברכב חשמלי יהיה סמל סטטוס. מוטי | 01.05.11 (ל"ת)
7. כמו בסלולר גם ברכב החשמלי, המגזר הפרטי יממן את סיבסוד המגזר המסחרי והציבורי. זהו מיסוי כפול של ציבור הנהגים שלא מקבלים רכב ממקום העבודה. מיסוי כפול | 01.05.11 (ל"ת)
6. למה רכב ציבורי צריך לנסוע 25,000 בשנה? איפה החיסכון?, זה שאתם על גבנו לא אומר שאנחנו פריירים. שיבדוק מבקר המדינה לאן בדיוק הם נוסעים? גם כך לא עושים את תפקידים! חביבה | 30.04.11 (ל"ת)
5. תגובה ל 1 ו 2 האנטי שלכם לא במקומו, יש עוד יבואני רכב שמתעתדים להביא רכב חשמלי ללא קשר לאחים עופר או לכל גוזר קופון אחר. כל רכב חשמלי שיתופעל בארץ הינו ברכה לכלכלה ולסביבה שאנו חיים בה ולכן הזעם וההתנגדות שלכם שמופיעים גם באתרים אחרים אינם מוסיפים לכם כבוד! ל 3 , כן! זה יהיה בטר פלייס לכולנו בסופו של דבר. כהן דורון | 29.04.11 (ל"ת)
4. ל1 . מה לא ברור? דלק הורג אותנו במחיר!! המכרז הוא לא לאספקת כלי הרכב מחר בבוקר אלא בפריסהה חודשים קדימה. יפה מאוד שהרשויות חושבות על רכבים חשמליים שאינם מזהמים בתוך הערים. חשוב מאוד לכולם שהרכב החשמלי יהיה חלק מהנוף במדינת ישראל. בנוסף מחירי הדלק כפי שאתה רואה יגרמו לא רק לשלטון המקומי אלא גם למגזר העסקי והפרטי לשנות מדיניות. בהצלחה לכל יבואן רכב חשמלי! נעים | 29.04.11 (ל"ת)
2. מרכז העושק המקומי הם גובים עמלה של כ 12% על עסקאות שמבצעות דרכן הרשויות המקומיות אוטו מובילה | 28.04.11 (ל"ת)
1. איך מוציאים מכרז לרכב שעוד לא עלה על הכביש אין לו היסטוריית בטיחות או תקלות, העיקר לפרנס את האחים עופר הא ? נמאסתם מושחתים !!! טירוף מושלם | 28.04.11 (ל"ת)
מכרז השלטון המקומי פותח את צי הליסינג לרכב חשמלי
11 תגובות לכתיבת תגובה