אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט": בעלי מאזדה 3 יוציאו בשנה 1,900 שקל יותר על תדלוקים

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
מדינת חלם
רכיבה על אפניים לעבודה היא התאבדות, למי ששוקל את זה ברצינות כדי להגדיל את ביטוח החיים. בואו ונודה,נסיעה ברכב היא הנוחה ביותר במצב התחבורה בארץ וזה בלתי סביר ממשלות ישראל לדורותיהן אשמות ומנציחות את המצב. ללא קשר המלצתי היא לחזור לימי שבתון רכב שבועי בו כל רכב יושבת ליום אחד. רכבי הדיזל הם החסכוניים ביותר, מדוע באירופה מעודדים זאת, ואילו אצלנו מכחידים את שוק זה.
יואש המיואש | 10.05.11
18.
ל-10, אם בטיחות מדאיגה אותך, אז סע בתחבורה ציבורית.
רכב קטן אינו בהכרח פחות בטוח מ-1600. בכלל לא. ניתן פשוט לבדוק את תוצאות מבחני הריסוק דגם מול דגם. הדגמים החסכוניים לרוב חדשים יותר ובטוחים יחסית. מה שכן בטוח, זה שבאוטובוס או ברכבת אתה בטוח הרבה יותר, גם לעומת הרכב הבזבזן שאתה מייבא.
דידי | 09.05.11
17.
== ל-7 ו-16 הסבר ==
ל-7 : "שכחו" לספר לציבור שההנחה היא זמנית וכעבור זמן מסוים המס אמור לחזור לרמותו ה"נורמלית" (יותר נכון מופקעת..) ל-16 גטס אוטומטית (היו לי שניים מדגמים שונים) צורכות במצב אופטימלי 1:10 דהיינו נסיעות בינעירוניות ללא תאוצות ועצירות (נהיגה רגועה) ללא מזגן. אין,הרכב הזה הוא הגרוע מסוגו בצריכת דלק
 | 05.05.11
13.
7 אתה טועה - האוצר רוצה להשוות את מחיר הטענת רכבים למחיר תדלוק
זה לא חוכמה להגיד שמחיר הטענת רכבים חשמליים הוא עשירית מתדלוק כשלאף אחד אין רכב חשמלי ויש עוד שנתיים שלוש לפני שיתחילו לשווק אותם. חכה שהם יופצו ותראה איך המחיר של ההטענה עולה. וזה לא סתם נבואת זעם, כבר היו כתבות על זה שבאוצר יושבים וחושבים איזה מס צריך לשים על הטענת חשמל כדי שיישווה למחיר השוד הגזלני של הדלק. אז לכל התמימים שחשבו שתהיה אפשרות תחבורה זולה במדינה הזאת בלי שהמדינה תמצוץ את דמנו כשנשתמש בה, שיהיה פה משהו מכל סוג שנקבל בלי לשלם 1000% מס, זה לא יקרה.
נהגוס | 04.05.11
11.
תשובה ופתרון לבכיינים ולחובבי ההיברידי
בימים אלו ממש מתפרסמות כתבות על ירידה ממשית במסירת דו גלגלי ואני אומר שזה הפתרון היחידי ליוקר השימוש ברכב הנה היתרונות מזג אויר נוח רוב ימי השנה שמאפשר רכיבה בטוחה . צריכה של 25 ק"מ לליטר בממצע חיסכון זמן אדיר אין בעיות חניה מחיר לקניה זול מאוד לעומת רכב אחזקה זולה לעומת רכב רק הביטוח יקר .............ותחשבו על זה רק שהממשלה האווילית הזאת תכיר בקטנועים ותתן להם הטבות מיסוי של רכב ירוק הכל יהיה בסדר
רן חסכן  | 04.05.11
10.
ל 7 - אני מקווה שלא תיקלע לתאונה עם סוזוקי אלטו.. כל החיסכון
בדלק ילך לך על טיפולים רפואים.. אם תשרוד כמובן.. עם כל הכבוד לצריכת הדלק, בבחירת מכונית זה לחלוטין לא השיקול העיקרי. וחבל מאוד שע"י מיסוי שמתחשב רק בהיבט אחד מסוים, שולחים את כל הציבור לנהוג במכוניות לא בטיחותיות.
בן | 04.05.11
7.
הממשלה מציעה עוד הרבה אלטרנטיבות חוץ מתחבורה ציבורית ומאופניים.
ישנה הנחת מס משמעותית על רכבים חסכוניים. תראו בטבלה - אלטו עולה פחות מחצי ממזדה 3 וגם הדלק עולה פחות מחצי! (להיות פייר עם מזדה, דגמי 2012 שלהם טובים הרבה יותר) הנחה עוד יותר גדולה על היברידיים והכי גדולה על חשמליים שמתחילים לשווק השנה - מחיר תדלוק חשמל נכון לעכשיו הוא עשירית מדלק לאותה דרך. אפשר להעביר את הרכב לגפ"מ - נמכר ב-2.99 בתחנה לידי. אפשר לנסוע לעבודה עם חבר/שכן - יש אתרים שמתמחים במציאת שותפים לנסיעה. אפשר לארגן הסעות לעבודה. אפשר בכלל לותר על הרכב ולקחת מונית במקרים החריגים שלא נוחים בשום דרך אחרת. (תופתעו עבור כמה אנשים זה יוצא משמעותית יותר זול) יש עוד דרכים ואפשר לשלב פתרונות. מי שהבעיה שלו שהרכב חייב להיות 1600, שלא יבכה שאין דרך אחרת.
מנחם | 04.05.11
3.
תפנימו עובדה פשוטה
החוקים שביבי-שטייניץ מעבירים, נועדו (לכאורה, כי תכלס, המטרה של ביבי זה לחסל את מעמד הביניים, ולהפריט את כל התעשיה) להיות חוקים ירוקים. הם רוצים שהשימוש ברכב יעלה משמעותית, כדי שניסע בתחבורה ציבורית. בעיני זה חוק מקסים. בי נשבעתי, אני אפילו מוכן להדביק את הרכב עם דבק אפוקסי לחניה שלו, ולא להזיז אותו, כדי שישראל תהפוך ממדינה מזהמת למדינה נקיה. רק מה? אין רכבת תחתית, אין רכבת עלית, אין אוטובוסים מנקודה א' לנקודה ב', וכשיש, הם כל כך עמוסים, עד שאתה מצטער שנולדת. ביבי, שטייניץ, זה נחמד שאתם מעבירים חוקים ירוקים, אבל הגיע הזמן שתוותרו על רכב השרד, רדו אל העם, וסעו שבוע באלטרנטיבה המוצעת...זה כבר ילמד אתכם כמה לא הגיוני, תלוש מן המציאות ומטורף הרעיון שלכם.
עובד הייטק | 04.05.11
1.
מחירי הדלקים נורמלים לגמרי, שאנשים יחשבו לפני כל נסיעה ולא ירבצו כל היום בכבישים,
קודם כל נרוויח זיהום אוויר נמוך, מס' תאונות הדרכים ירדו, כמות המכוניות בכבישים תהיה נורמלית, לא הגיוני שלכל מקום כל אחד יגיע ברכב בנפרד רק כדי להראות את הרכב שלו. שטייניץ עבודתך נאמנה, אזרחי ישראל להתחיל להתרגל למציאות חדשה לנסוע בתחבורה ציבורית אופניים וכד'.
בנץ | 04.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת