אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מומחה מעריך: "הפיצויים בעקבות מחדל התדלוק - 3,000 עד 5,000 שקל לנוסע"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
זה לא מקרה שמתאים לתביעה יצוגית
מסיבה פשוטה - הנזק שנגרם לכל אחד הוא שונה בגודלו ובמהותו ובמרכיביו. אחד הפסיד פגישה חשובה שגרמה לו להפסד של מאות אלפי שקלים, השני טס לנופש, השלישי לניתוח והרביעי למשחק טניס והפסיד את עלות הכרטיס. כל אחד נזק אחר וכל אחד זה מחייב שיבוא לבית המשפט ויוכיח מה הנזק שלו - הנזק הוא לא אחיד ולכן זה לא מתאים לייצוגית וזה תשובה לכל "המבינים" למינהם. יש אולי איזה סכום שאפשר לפסוק גלובאלי לכולם עבור איזה עוגמת נפש משוערכת וזה בהחלט יהיה סתמי לגמרי. אם החברות תטענה בצדק שכל אחד צריך להוכיח את נזקו אז הפתרון הוא בהרבה תביעות נפרדות ולא ביצוגית. בהצלחה לכל הטמבלים
עורך דין | 08.05.11
2.
1 צודק: צריך להוכיח חד משמעית מי גרם לכל הסיפור הזה
אחרת זה כוח עליון. אני הייתי בנתב"ג באותו יום אומלל בנובמבר שעבר כשהיה אובך נוראי והשדה נסגר. זה כוח עליון קלאסי ולצערי לא קבלתי החזרים. במקרה הזה, אם מישהו יצליח להוכיח שמישהו ידע ולא דווח, אז אותו גורם יקבל בראש וישא בכל הנזק. זה מקרה קלאסי לתביעה ייצוגית.
יואב | 08.05.11
1.
מבחינת החברות זה כח עליון
כפי שהוסבר התקלה קיימת כבר שבועיים (בלי ידיעת החברות) ולא גרמה לשום נזק מיידי שיכל למנוע טיסות. לכן, מבחינת החברות הסיבה לביטול הטיסות היא החלטה של רשות שדות התעופה לעצור טיסות ולכן מבחינתם זה כח עליון. מכאן ואילך השאלה פתוחה, האם היתה בכלל הצדקה להפסקת הטיסות, אם לא האחריות תהיה של רשות שדות התעופה והשאלה היא האם ההחלטה שקיבלו היתה סבירה בהתחשב בנתונים הידועים להם והאם עשו מאמצים מספיקים להתגבר על הבעיה. אם היתה הצדקה להפסקת הטיסות וגם אם לא, ניתן יהיה לתבוע את הגורם שגרם לבעיה לאחר שימצא, במקרה הזה גם חברות התעופה עצמן יהיו זכאיות לתבוע שהרי נגרם להם נזק בשיבוש מערך הטיסות שלהם.
שיר | 08.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת