34. נרשמתי להזמנת מכונית חשמלית מוזר נרשמתי להזמנת מכונית חשמלית ולא קיבלתי את הס'קר למייל מוזר??? לפחות יתקשרו אליי להתקנת עמדת טעינה בבית שלי וכבר חתמנו על טופס שאנחנו מסכימים להתקנת עמדת טעינה בבית שלנו. תומר | 13.05.11 (ל"ת)
33. הבדל בין הברידית לרכב חשמלי פריוס שוקלת 1300 ק"ג שכולל מנוע בנזין ללא הגבלת טווח (תחנות דלק לא חסרות) המכונית החשמלית שוקלת 1300 ק"ג ללא מנוע בנזין עם הגבלת טווח של 150 ק"מ מה קורה שעומדים ביום חם בפקק של שעה ? מי יחלץ אותי ? ולכן הפתרון ההיברידי עדיף כל זמן שאין פתרון למצברים במשקל סביר ( במכונית החשמלית המצבר שוקל 300 ק"ג ) הכוח המשולב של פריוס הינו 150 כ"ס לרכב ההיברידי רק 95 כ"ס וזה הבדל גדול מאוד בעליות . לגבי הקרינה - ממצבר בזרם ישר אין בעיית קרינה אין לי כל קשר לטויוטה מאיר | 12.05.11 (ל"ת)
32. חלם (ישראל) תהיה המדינה היחידה בעולם עם טעינה מנוהלת (מחלבת המס החדשה) לתפארת מדינת הון שלטון בננות ושקשוקה אורי | 12.05.11 (ל"ת)
31. מדהים שזה קורה כ"כ מהר אולי ביבי וחבריו השרים ילמדו משהו על עמידה ביעדים ובהבטחות שלהם! צח | 12.05.11 (ל"ת)
29. ל5 . אתה מוזמן לקנות את הסוללה יחד עם האאודי במחיר מציאה של 450k החל מאמצע 2013 . פרטים באתר של אאודי... מאיר | 12.05.11 (ל"ת)
26. הגיע הזמן לחשמליות אין לנו כסף לדלק, תנו מחירים ושירות הוגן ותוכלו לבצע מהפכה!! אילן | 12.05.11 (ל"ת)
24. מה תחנת החלפת סוללות בכביש 6 ? עד שלא תהיה תחנה להחלפת סוללות בכביש 6, אין מה לעשות עם מכוניות שמוגבלת לטווח מקסימאלי של 150 ק"מ. יריב | 12.05.11 (ל"ת)
23. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה! הטכנולוגיה עובדת, כעת יטפלו ב"מחלות הילדות" ובאנטיגוניזם של הפוחדים מהשינוי (אין טיפולים ובאמת לא צריך מוסך...) ובקרוב לא נבין למה לא עשו זאת קודם! כהן דורון | 11.05.11 (ל"ת)
22. מצאו להם שותף נראה, שמכל יצרניות רק רנו היו מוכנים להכנס להרפתקה, וזאת בשל השוק החלש של היצרן הזה. לצערי, התפתתי ורכשתי רנו סיניק בשל נוחיות הנסיעה [אני סובל מעמוד שידרה פטולוגי במיוחד]. אכן, הנדסת אנוש טובה- אך זה הדבר הטוב היחיד שאני יכול להעיד על רנו: תקלות חוזרות חדשות לבקרים, מוסכי שרות יקרים עד להחריד ולא מיקצועיים, מונופול על חלקי חילוף במחירים אסטרונומיים, והיד עוד ארוכה בלתאר את תחלואיה של היצירה הזאת שנקראת מכונית מתוצרת רנו. נראה, שהחיבור לרנו הייתה הטעות האסטרטגית העיקרית ש''בטר פלייס'' עשתה- התחברות ליצרן לא אמין, שכנראה יוריד אותה שאולה מבחינה מסחרית. אבי | 11.05.11 (ל"ת)
20. עצמאות ישראל לא רוצה מנוי...לא רוצה החלפות.......רוצה חיבור רגיל לשקע שבקיר....אמן ! גידי | 11.05.11 (ל"ת)
19. אחד היתרונות הגדולים של בטר פלייס - השקט. השקט! אתם אולי לא מבינים את זה אבל שרוב המכונית על הכביש יהיו חשמליות אתם תראו איך פתאום הרעש האדיר בשעות בהם הכבישים מלאים, הזמזום הרועש הזה והחום הנפלט - הכל פתאום הופך לדממה. תענוג יוסי קלברמן | 11.05.11 (ל"ת)
18. תבקרו כמה שתרצו - המודל של בטר פלייס מוצלח המכונית החשמלית = אייפוד מכונית בנזין = ווקמן מי שמתעקש על מכונית בנזין - מתעקש לחיות את העבר.... קובי | 11.05.11 (ל"ת)
17. נחכה לללקוחות הראשונים שיאכלו את כל הבעיות ומחלות הילדות אחרי שנה שכל המערכת תעבוד, נשקול להצטרף וגם אז אם יוזילו את המחיר ואת דמי המנוי ב 50% לא מתגלח | 11.05.11 (ל"ת)
16. ל4 אתה חי בסרט. זה טווח תיאורטי. הניסאן ליף נתקעה בחו"ל אחרי 80 ק"מ. רנו- ניסאן זה חברה אחת. EJ | 11.05.11 (ל"ת)
14. אין סיבה לקנות. מרחק נסיעה קצר, מחיר יקר (למרות שלא אמורים להיות מיסים). הרמאות הישראלית... דוד | 11.05.11 (ל"ת)
13. ל-3, זה כי לייצר חשמל בתחנת הכח זה הרבה יותר יעיל וירוק מאשר לייצר אותו בעזרת בנזין במנוע. וזה כי את החשמל בתחנת הכח אפשר לייצר גם מגז או מאנרגיות מתחדשות, ואפילו כשמייצרים אותו מדלקים או פחם מותקנות שם מסננות הרבה יותר יעילות מהאגזוז הפרטי באוטו שלך, מה שמוריד את זיהום האויר. | 11.05.11 (ל"ת)
12. דווקא כבר יש תחנת טעינה בצומת בילו ליד העיר רחובות - הראשונה בארץ קיימת יותר מחודש - ובתכנון עוד כמה בקרוב מעדכן | 11.05.11 (ל"ת)
10. כל הכבוד לפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק שדאג לשקע חשמלי בחנייה עוד במשבר 1974 החלוץ האמיתי של התחום הוא הפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק, כבר בשנת 19747 רב עם עו"ד שכנאי לצורך התקנת שקע לטעינת המכונית החשמלית שעדיין לא יוצרה. מסתבר שבשיגעון היה גם חזון ולכן: כל הכבוד לפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק שדאג לשקע חשמלי בחנייה עוד במשבר האנרגיה של 1974 :) ממתין לספר הפסיכואנליזה של הרכב החשמלי ... :) י | 11.05.11 (ל"ת)
9. חברים אתם לא מבינים מהי המטרה ??? להפוך את הנפט המוסלמי הטמא לפסולת לא מעניינת ולגרום לעולם להפסיק ללקק לערבים. מחמודולוג | 11.05.11 (ל"ת)
4. מרחק של 185 ק"מ מספיק להרבה ומקסימום מחליפים סוללה בתחנה בלי לכלוך ובלי ריח בנזין.. לרכב חשמלי המון יתרונות: שקט נפלא, כוח ומהירות תאוצה. בהחלט כדאי. החיסרון הינו תא מטען קטן יותר של פחות מ 400 ליטר. מה שנשאר לבדוק מבחינת בטיחות הינו הקרינה ברכב, שהרי ההספק החשמלי כאן הינו הרבה יותר גבוה מרכב רגיל ומרכב היברידי. ירון | 11.05.11 (ל"ת)
3. באמת פתרון ירוק? עדיין לא ברור לי איך הפתרון הזה טוב לסביבה אם הוא הולך לדרוש המון חשמל שמיוצר היום באמצעים מזהמים רגינה | 11.05.11 (ל"ת)
פרסום ראשון: בטר פלייס החלה בשיווק ראשוני של המכונית החשמלית
34 תגובות לכתיבת תגובה