אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: בטר פלייס החלה בשיווק ראשוני של המכונית החשמלית

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
הבדל בין הברידית לרכב חשמלי
פריוס שוקלת 1300 ק"ג שכולל מנוע בנזין ללא הגבלת טווח (תחנות דלק לא חסרות) המכונית החשמלית שוקלת 1300 ק"ג ללא מנוע בנזין עם הגבלת טווח של 150 ק"מ מה קורה שעומדים ביום חם בפקק של שעה ? מי יחלץ אותי ? ולכן הפתרון ההיברידי עדיף כל זמן שאין פתרון למצברים במשקל סביר ( במכונית החשמלית המצבר שוקל 300 ק"ג ) הכוח המשולב של פריוס הינו 150 כ"ס לרכב ההיברידי רק 95 כ"ס וזה הבדל גדול מאוד בעליות . לגבי הקרינה - ממצבר בזרם ישר אין בעיית קרינה אין לי כל קשר לטויוטה
מאיר | 12.05.11
22.
מצאו להם שותף
נראה, שמכל יצרניות רק רנו היו מוכנים להכנס להרפתקה, וזאת בשל השוק החלש של היצרן הזה. לצערי, התפתתי ורכשתי רנו סיניק בשל נוחיות הנסיעה [אני סובל מעמוד שידרה פטולוגי במיוחד]. אכן, הנדסת אנוש טובה- אך זה הדבר הטוב היחיד שאני יכול להעיד על רנו: תקלות חוזרות חדשות לבקרים, מוסכי שרות יקרים עד להחריד ולא מיקצועיים, מונופול על חלקי חילוף במחירים אסטרונומיים, והיד עוד ארוכה בלתאר את תחלואיה של היצירה הזאת שנקראת מכונית מתוצרת רנו. נראה, שהחיבור לרנו הייתה הטעות האסטרטגית העיקרית ש''בטר פלייס'' עשתה- התחברות ליצרן לא אמין, שכנראה יוריד אותה שאולה מבחינה מסחרית.
אבי  | 11.05.11
13.
ל-3, זה כי לייצר חשמל בתחנת הכח זה הרבה יותר יעיל וירוק
מאשר לייצר אותו בעזרת בנזין במנוע. וזה כי את החשמל בתחנת הכח אפשר לייצר גם מגז או מאנרגיות מתחדשות, ואפילו כשמייצרים אותו מדלקים או פחם מותקנות שם מסננות הרבה יותר יעילות מהאגזוז הפרטי באוטו שלך, מה שמוריד את זיהום האויר.
 | 11.05.11
10.
כל הכבוד לפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק שדאג לשקע חשמלי בחנייה עוד במשבר 1974
החלוץ האמיתי של התחום הוא הפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק, כבר בשנת 19747 רב עם עו"ד שכנאי לצורך התקנת שקע לטעינת המכונית החשמלית שעדיין לא יוצרה. מסתבר שבשיגעון היה גם חזון ולכן: כל הכבוד לפסיכולוג הנודע, ד"ר אבנר פאלק שדאג לשקע חשמלי בחנייה עוד במשבר האנרגיה של 1974 :) ממתין לספר הפסיכואנליזה של הרכב החשמלי ... :)
י | 11.05.11
4.
מרחק של 185 ק"מ מספיק להרבה ומקסימום מחליפים סוללה בתחנה בלי לכלוך ובלי ריח בנזין..
לרכב חשמלי המון יתרונות: שקט נפלא, כוח ומהירות תאוצה. בהחלט כדאי. החיסרון הינו תא מטען קטן יותר של פחות מ 400 ליטר. מה שנשאר לבדוק מבחינת בטיחות הינו הקרינה ברכב, שהרי ההספק החשמלי כאן הינו הרבה יותר גבוה מרכב רגיל ומרכב היברידי.
ירון | 11.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת