17. מעבר מרכב חדש לרכב ישן משום מה,המדינה/אזרחים לא הפנימו שמעבר מרכבי ליסינג חדשים לרכבים משומשים וישנים יעלה את רמת זיהום האויר באופן דרסטי במדינה. יעקוב | 18.05.11 (ל"ת)
16. לפי BDO מחשבים רוב החברות המשק כמה הערות: 1. 8.5 ק"מ/ל זה נתון של צריכה ממוצעת של ציי הרכב בחברות הגדולות - אנשים מרביצים בלי בושה, פרטיים נוסעים רגוע יותר ~10-11 ק"מ/ל 2. השווא מול מכונית שעולה 129 אלף נכונה, רכב ישן ב50 אלף (למה לא 30?) משוואים תפוחים לתפוחים 3. טענה שבליסינג יש פחות ציוד אינה נכונה, בשיטה לינארית אתם יכולים לבחור כל ציוד שבא לכם... ולשלם לפי המחירון. 4. מי שיש לו 120 א' בבנק כנראה לא יקנה מאזדה3 (אולי 2L) אלה יתפתה למשהוא טוב יותר ויצתרך ממון (יקר) 5. עלית מחירי הדלק מעלה קדאיות ליסינג עם כל אגורה (בצריכה 10 ק"מ/ל כל 10000 זה 1000 ש"ח ל1 ש"ח הפרש) 6. אישית אני רואה יתרון של רכב אישי רק אם אתם רוצים מכונית מסויימת שלא ניתן להשיג בליסינג (למשל, בא לי FW GOLG GTI - שעולה 200 א', אז אקנה משומשת, אבל לקנות פחים על הגלגלים לא רואה סיבה במחירים/מסים שיש בארץ ארי | 17.05.11 (ל"ת)
15. חברות הליסינג עומדות כנראה להציג דו"חות רבעוניים בזיוניים. הם מקדימים את המכה בפרסומים אעלק אופטימיים כדי למנוע את נפילת המניות. | 17.05.11 (ל"ת)
12. עלות אמיתית לי יורד 3000 מהברוטו בנוסף ל500 נסיעות שאני לא מקבל. תוסיפו חזה פיצויים וביטוח מנהלים ולמי שיש קרן השתלמות זה עוד 500 בחודש. וכן יש הגבלה של 25 אלף ק"מ בשנה. שווה או לא? דני | 16.05.11 (ל"ת)
9. אוסף כזה של שטויות - מזמן לא ראיתי 1. הטיפולים והרישוי למשך 3 שנים: * ביטול מקיף + חובה = 4,400 לשנה (זה מה שאני משלם על מאזדה 3 שלי) =13,200 * טסט לשנה = 1,571 ש"ח (לפי אתר משרד התחבורה) = 4,713 * הטיפולים: טיפול ראשון - אין (רכב חדש), טיפול שני = 800, שלישי = 1,000 * סה"כ ל-3 שנים = 19,700, יאללה נעגל ל-20,000 2. דלק: צריכה של 8.5 ק"מ לליטר מתאימה יותר להאמר ולא למאזדה 3. גם אם רוב הנסיעות מתבמעות בעיר, עדין זצריכה לא אמורה לחרוג מ-10 ק"מ לליטר. 3. גם בלי להמשיך, אפשר לראות כי החישוב שעושה החברה המכובדת - מותאם היטב לצורכי מי שהזמין אותו.... אני רק מנחש: חברות ליסינג ? מחשבון | 16.05.11 (ל"ת)
7. כתבה מוזמנת-רוב העובדים נדרשים לשלם על הליסינג בכ-2200 ש"ח נוספים בברוטו ומורידים להם מהבונוסים והפרשות לפנסיה | 16.05.11 (ל"ת)
6. מה זה הנתונים האלה??? "רכב שעולה 120 אלף שקל ישלם מדי חודש מס בגובה 3,333 שקל" "בהנחה שמדובר במכונית שצריכת הדלק שלה עומדת על כ-8.5 ק"מ לליטר" !!! אף רכב מרמה 2 לא מגיע לנתונים האלה, ובטוח שמי שקונה בעצמו רכב, לא חייב לרכוש דגם כזה. בקיצור, שווה לנטוש את הליסינג, ולהשקיע את הכסף בפינוקים הרבה יותר משמעותיים כמו חופשות... | 16.05.11 (ל"ת)
5. פופוליסטי ומוזמן על ידי חברות הליסינג 1. מרבית המכוניות לא צורכות ליטר דלק ל-8.5 ק"מ, בטח לא המשפחתיות המוצעות בליסינג ו/או עולות 120,000 ש"ח 2. לא חישבו תוספת לברוטו אם אתה לא לקוח ליסינג, שזה סביב 3000 ש"ח שכן פעמים רבות החברה מציגה שכר X + רכב או שכר X+ 3000 ש"ח אם לא תיקח רכב 3. למה להציג רק את הסיכומים המגוחכים האלה בלי לפרט? למי עולה 8000 ש"ח בשנה טיפולים + רישוי? לי עולה כ-6000, עם רכב שצורך כ-12 ק"מ לליטר ועלה 130, נו באמת.. מיכה | 16.05.11 (ל"ת)
4. כבר היום עובד ממוצע משלם מעל 5000 ש"ח ברוטו על רכב צמוד ! רכב צמוד מנכה כ 3,500 ש"ח מהשכר ברוטו. בתוספת שווי למס של כ 2,500 ש"ח וכבר הגענו ל 6,000 ברוטו. בנוסף כל מי שמעדיף לקנות רכב פרטי אינו חייב לקנות רכב חדש, ניתן לקנות רכב יד שנייה במצב מצוין ב 50,000 ש"ח ולא ב 120,000 ש"ח כפי שמצוין בכתבה. ואז מדובר בהפרש משמעותי יותר בין רכב פרטי לרכב ליסינג. בשורה התחתונה כבר מזמן לא משתלם לקחת רכב מליסינג ממקום העבודה אלא אם כן אתם נוסעים 30,000 ק"מ בשנה ואין הגבלת קילומטר במקום העבודה שלכם. ישראלים תתעוררו אתם מפסידים כל חודש כ 1,500 ש"ח ועדיין נשארים אדישים? שון | 16.05.11 (ל"ת)
3. כל כך מוזמן 3333 ש"ח מס בחודש על רכב של 120000? מאיפה הביאו את הנתון ההזוי הזה? אורי לוי | 15.05.11 (ל"ת)
2. אני מקווה שמס הכנסה ושטייניץ לא קראו את הידיעה אני צופה שהכנסה זקופה על רכב מהעבודה תגדל לרמה 4300 ש"ח לחודש על מזדה 3. ב.ק. | 15.05.11 (ל"ת)
BDO: נדרשת תוספת של כ-5,000 שקל למשכורת כדי שישתלם לעזוב את הליסינג
17 תגובות לכתיבת תגובה