אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השאלות שנותרו פתוחות: למה חייבים חניה בטאבו?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אבי אבות המונופול והמשך רציף לשיטת השקשוקה! עיניים להם ולא יראו, אזניים ולא ישמעו
בבטר פליס לא שמעו (או שכחו) את המושגים: שוק חופשי כבוד האדם וזכות היסוד לקניין. לכן הם מנסים לקשור את הצרכנים (התמימים משהו) בעסקאות שסופן כובל את הצרכן לספק שאומר לו איך להשתמש וכמה ברכוש שלו!!! זכרו את "שיטת-השקשוקה" ולכו לראות אם עוד לא ראיתם. (אילו אותם בעלים דרך אגב) דבר אחד נראה לי תמוה...זה בסדר לתת זיכיון מדינה לחברה אך זה לא בסדר להגביל את הזכיון הזה ולהפוך אותו למונופול. זאת ועוד, אתם רוצים להגן על הסביבה וליסוע ברכב לא מזהם - זה נפלא!!! האם חשבתם על כך שהרכב הזה יגביל אתכם מאוד ובעצם לא יאפשר לכם להגיע לדוגמה מרחובות לאילת ?!!! מציע לא להתפתות לקונספט הזה לפחות עד שבטר פלייס יראו לנו (ויוכיחו) כי אכן הם פיתחו סוללה שמאפשרת ליסוע 500-700 ק"מ בין-טעינות (בין טעינה לטעינה) ושסוללה זו לא תשקול כמו ביית בין שלוש קומות!!! (כמו שאגב מראש תוכנן ורק זכרונינו הקלוקל מתעתע בנו)
Zoro  | 22.05.11
6.
אם אני אסע ברוורס - גם אז יחייבו אותי לפי הק"מ ?? והאם ניתן להתקין
פידלים ברכב ואז אם מגיעים למכסימום השימוש ניתן להניע את הרכב עם הפדלים - האם גם אז יחייבו אותנו על ק"מ חורגים ? ואם נשים את האוטו על עגלה רתומה לסוס - מה אז לגבי החיוב ?? ואם תהייה הפסקת חשמל האם יזכו אותנו על הימים שלא נסענו ??
חברת חשמל | 18.05.11
3.
לא הבנתי משהו
אם השימוש ברכב היברידי עולה פחות, אין לו צורך בעמוד טעינה ליד הבית, אין לו מגבלת טווח נסיעה או צורך בהחלפת סוללה, אין חשש ממגבלת קילומטראז' שאחריה משלמים המון לק"מ, אז מה בעצם בטר פלייס מציעים פה? פיתרון פחות טוב ביותר כסף, ללא טרייד אין עתידי, הכרוך נכון לעכשיו באי וודאות גדולה לגבי הטווח האמיתי, ירידת ערך וכו'? מי יקנה את זה? עד שלא ייכנסו מתחרים העסקה תמשיך להיות לא משתלמת.
מפוזר | 16.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת