אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

על מי אורי יוגב?

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
נכון, עדיף איש חלש לרכבת, שלא יפריע לעלק עובדים להמשיך בחיים הטובים
תביאו מישהו חלש שיעזור לנו לחלק את ה 50 מיליארד שקל שקיבלנו מהממשלה על הטבות לעובדים ומקומות עבודה לבני משפחותיהם. לא צריך יעילות, לא צריך בטיחות ובטח לא צריך להרגיש את ראשי הוועדים לפני הפריימריז.
גילה מהוועד | 21.05.11
12.
הולכים לאבדון
הזרוע הארוכה הארוכה של ביבי נתניהו מחופשת או הסתתרת מאחורי שר התחבורה ישראל כץ ואורי יוגב הוא הוא הדחפור שבא להרוס לחסל לישר ולהשאיר אחריו חורבן ושממה ציבורית וכן אדון הפריץ יוגב יוכל להכניס קבלינים שהם יותר "יעילים " מי עובדי הרכבת הכול שקר תתעוררו רבותי נכסי מדינתינו נמכרת ולא למי שברה במחיר אלה לחבר של החבר של יוגב בקיצור לאן אנחנו הולכים ?
אזרח שאיכפת לו  | 21.05.11
10.
גילה אדרעי תעשה מאורי יוגב קציצות
ואנחנו העובדים נילחם איתה ממוקד רק נגד אורי יוגב. הוא לא יהיה בשום תפקיד ברכבת - גם לא פועל חצץ אצלנו. נשבית הכל ומיום ראשון עיצומים חבל"ז. לא רוצים לשמוע אפילו את השם יוגב אצלנו. הוא לא יכול עלינו ואנחנו נעשה לו חיים כל כך קשים ברכבת שהוא יברח מהר.
מקורב | 20.05.11
9.
ואני אומר שיוגב איש כלכלה וניהול נימרץ ומעולה !!!
וזו הסיבה שהוא כל הזמן ״בתנועה״, אדם כל כל מוכשר ומבריק שהרבה רוצים את שירותיו. ביבי כאיש כלכלה מעולה יודע טוב מאוד שיוגב הוא המנהל התזזיתי והנימרץ שיעשה סדר ברכבת ישראל. דרך אגב זה שאנשים כמו אורי יוגב נמצאים במערכת הציבורית ולא נעלמים לעשות מיליונים בחו״ל זה רק לטובת ישראל. הרי יש המוני ישראלים מבריקים בעולם הפיננסים שעושים לביתם בחו״ל ואנחנו נשארים עם כל הפוליטקאים סוג ז׳.
מיליונר צעיר | 20.05.11
8.
ביבי רוצה למכור את הרכבת לחברים שלו. הפרטה היא מילת הקסם לחלוקת נכסי העם למקורבים
הפרטה היא מילת הקסם החדשה לחלוקת נכסי העם למקורבים. הצנחת חונטות צבאיות ו/או חברים מנערי האוצר אינו שיטת ניהול. יש מספיק מנהלים מוכשרים במשק הישראלי אשר הוכיחו יכולות בארגון בו הועסקו,מבלי להחליף את כל העובדים הקיימים בעובדי קבלן. מה עם שחיתויות בומברדייה והחבר של יוגב מהצבא, יוסי דסקל? למה הרכבת ממשיכה איתו בחוזה למרות שהקרונות של החברה שהוא מייצג היו אלה שהתפרקו?!? מדינת ישראל במחיר מציאה. האספסוף יריע ולא מבין שהוא קובר את עצמו... אחרי ההפרטה כל אלה כאן שמגדפים את הוועד יבכו שהם משלמים פי 3, כמו עם המים.
הון שלטון! | 20.05.11
7.
דווקא מאוד במקום, מול נציגת ועד שחושבת שמטרת הרכבת היא לסדר ג'ובים
לא פעם ולא פעמיים שמענו ממנה (וגם מראשי וועד רקבת אחרים) שזה מספק פרנסה לעובדים ולכן לא נכון לעשות שינויים (בלי קשר לצורך בעובדים, בלי קשר למחדלי העובדים ברקבת ולתאונות, בלי התייחסות לביזיון השביתות היומיומיות). ככה זה כשיש חתולי וועד רקבת שמנים שיושבים על השמנת, למה שירצו לזוז? הציבור יישלם!
שחר | 20.05.11
6.
האיש הנכון במקום הלא נכון
אין ספק שאורי יוגב הגיע לרכבת לא במקרה,אבל טעו אלה שחשבו שזה האיש שיוכל להצעיד את הרכבת למקום הראוי לה בשירות הציבור. די לרמיזות על קשריו לכאורה עם מנכ"ל ספקית הקרונות כפי שהובאו בכתבה זו בצורה עדינה,אך רהוטה,כדי למנוע הימנו את המינוי.
דני | 19.05.11
2.
הרכבת זקוקה למנהל מיקצועי ולא לאיש תקציבים
הרכבת זקוקה למנהל מיקצועי ולא לאיש תקציבים. לרכבת יש היום (שלא כמו בעבר) שפע של כסף אבל מחסור במנילים מיקצועמים ומומחים לרכבות. צריך להביא מאחת ממדינות אירופה מומחים אמיתיים עם נסיון מקצועי בניהול רשת רכבות. הבאת מומחה עם משפחתו ומתורגמן צמוד למשך מספר שנים תעלה לנו פחות מכל אלטרנטיבה אחרת.
דן | 19.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת