14. אין מה לדאוג אם עובדיהרכבתיעשו מה שהם מבטיחים, ביבי יתקפל בסוף... :) הרי זה מה שהוא תמיד עושה כראש ממשלה כשיש עליו איום פוליטי מבית (בניגוד לאיומים רחוקים יותר שמולם יש לו אומץ לעשות שרירים) אתי | 08.06.11 (ל"ת)
13. נכון, עדיף איש חלש לרכבת, שלא יפריע לעלק עובדים להמשיך בחיים הטובים תביאו מישהו חלש שיעזור לנו לחלק את ה 50 מיליארד שקל שקיבלנו מהממשלה על הטבות לעובדים ומקומות עבודה לבני משפחותיהם. לא צריך יעילות, לא צריך בטיחות ובטח לא צריך להרגיש את ראשי הוועדים לפני הפריימריז. גילה מהוועד | 21.05.11 (ל"ת)
12. הולכים לאבדון הזרוע הארוכה הארוכה של ביבי נתניהו מחופשת או הסתתרת מאחורי שר התחבורה ישראל כץ ואורי יוגב הוא הוא הדחפור שבא להרוס לחסל לישר ולהשאיר אחריו חורבן ושממה ציבורית וכן אדון הפריץ יוגב יוכל להכניס קבלינים שהם יותר "יעילים " מי עובדי הרכבת הכול שקר תתעוררו רבותי נכסי מדינתינו נמכרת ולא למי שברה במחיר אלה לחבר של החבר של יוגב בקיצור לאן אנחנו הולכים ? אזרח שאיכפת לו | 21.05.11 (ל"ת)
10. גילה אדרעי תעשה מאורי יוגב קציצות ואנחנו העובדים נילחם איתה ממוקד רק נגד אורי יוגב. הוא לא יהיה בשום תפקיד ברכבת - גם לא פועל חצץ אצלנו. נשבית הכל ומיום ראשון עיצומים חבל"ז. לא רוצים לשמוע אפילו את השם יוגב אצלנו. הוא לא יכול עלינו ואנחנו נעשה לו חיים כל כך קשים ברכבת שהוא יברח מהר. מקורב | 20.05.11 (ל"ת)
9. ואני אומר שיוגב איש כלכלה וניהול נימרץ ומעולה !!! וזו הסיבה שהוא כל הזמן ״בתנועה״, אדם כל כל מוכשר ומבריק שהרבה רוצים את שירותיו. ביבי כאיש כלכלה מעולה יודע טוב מאוד שיוגב הוא המנהל התזזיתי והנימרץ שיעשה סדר ברכבת ישראל. דרך אגב זה שאנשים כמו אורי יוגב נמצאים במערכת הציבורית ולא נעלמים לעשות מיליונים בחו״ל זה רק לטובת ישראל. הרי יש המוני ישראלים מבריקים בעולם הפיננסים שעושים לביתם בחו״ל ואנחנו נשארים עם כל הפוליטקאים סוג ז׳. מיליונר צעיר | 20.05.11 (ל"ת)
8. ביבי רוצה למכור את הרכבת לחברים שלו. הפרטה היא מילת הקסם לחלוקת נכסי העם למקורבים הפרטה היא מילת הקסם החדשה לחלוקת נכסי העם למקורבים. הצנחת חונטות צבאיות ו/או חברים מנערי האוצר אינו שיטת ניהול. יש מספיק מנהלים מוכשרים במשק הישראלי אשר הוכיחו יכולות בארגון בו הועסקו,מבלי להחליף את כל העובדים הקיימים בעובדי קבלן. מה עם שחיתויות בומברדייה והחבר של יוגב מהצבא, יוסי דסקל? למה הרכבת ממשיכה איתו בחוזה למרות שהקרונות של החברה שהוא מייצג היו אלה שהתפרקו?!? מדינת ישראל במחיר מציאה. האספסוף יריע ולא מבין שהוא קובר את עצמו... אחרי ההפרטה כל אלה כאן שמגדפים את הוועד יבכו שהם משלמים פי 3, כמו עם המים. הון שלטון! | 20.05.11 (ל"ת)
7. דווקא מאוד במקום, מול נציגת ועד שחושבת שמטרת הרכבת היא לסדר ג'ובים לא פעם ולא פעמיים שמענו ממנה (וגם מראשי וועד רקבת אחרים) שזה מספק פרנסה לעובדים ולכן לא נכון לעשות שינויים (בלי קשר לצורך בעובדים, בלי קשר למחדלי העובדים ברקבת ולתאונות, בלי התייחסות לביזיון השביתות היומיומיות). ככה זה כשיש חתולי וועד רקבת שמנים שיושבים על השמנת, למה שירצו לזוז? הציבור יישלם! שחר | 20.05.11 (ל"ת)
6. האיש הנכון במקום הלא נכון אין ספק שאורי יוגב הגיע לרכבת לא במקרה,אבל טעו אלה שחשבו שזה האיש שיוכל להצעיד את הרכבת למקום הראוי לה בשירות הציבור. די לרמיזות על קשריו לכאורה עם מנכ"ל ספקית הקרונות כפי שהובאו בכתבה זו בצורה עדינה,אך רהוטה,כדי למנוע הימנו את המינוי. דני | 19.05.11 (ל"ת)
4. מחפשים פתרונות של זבנג' וגמרנו... זה לא עובד ובוודאי לא בעובדי הרקבת! כדי לייעל את הרכבת צריך להכניס ייועץ ושותף מפעילת רכבת גדול מחו"ל עם נסיון, ולתגמל אותם ע"פ הגידול בתנועת הנוסעים ברכבת. מהפכות לא יוכל להתבצע עם תפישות מישנות מלפני 50 שנה. ירון | 19.05.11 (ל"ת)
3. אורי יוגב הוא בדיוק האדם הנכון לעשות סוף לפארסה של הרכבת צריך לעשות סוף לועד העבודים החצוץ שעושה ברכבת כבתוך שלו אורי יוגב הוא בדיוק ידע מה לעשות ואיך להעמיד אותם במקום. אורי יוגב לראשות הממשלה !!! קופי | 19.05.11 (ל"ת)
2. הרכבת זקוקה למנהל מיקצועי ולא לאיש תקציבים הרכבת זקוקה למנהל מיקצועי ולא לאיש תקציבים. לרכבת יש היום (שלא כמו בעבר) שפע של כסף אבל מחסור במנילים מיקצועמים ומומחים לרכבות. צריך להביא מאחת ממדינות אירופה מומחים אמיתיים עם נסיון מקצועי בניהול רשת רכבות. הבאת מומחה עם משפחתו ומתורגמן צמוד למשך מספר שנים תעלה לנו פחות מכל אלטרנטיבה אחרת. דן | 19.05.11 (ל"ת)
1. אורי יוגב סדין אדום לא רק לעובדי הרכבת, זה סדין אדום בפני כל העובדים המאורגנים כמו כן סדין אדום מול הנהגת ההסתדרות בראשות עופר עיני. נראה לי שמינויו יביא למהומת אלוהים במשק הישראלי. קוביז | 19.05.11 (ל"ת)
על מי אורי יוגב?
14 תגובות לכתיבת תגובה