20. אין לי מוסך והעבודה במכון לא ....... אין לי מוסך וחבל שכך... יש לי מכון רישוי, שמקבל כל שבוע בראש ,,,,,מהלשנות של חבריי, אני!!! ללא קומבינות ,,, לא גומר את החודש, ואין לי כסף לשלם לעובדים אני מאמין שמוסך יכול לעשות את הבדיקה טוב יותר מכל מכון רישוי בישראל ראה דוגמאות בעולם 18ל19 | 26.05.11 (ל"ת)
19. 18 מה נגמרה לך העבודה במוסך הקליינטים לא מגיעים ? ומי אמר שבעל מוסך לא יעשה צחוק מהלקוח(ראה סרט שלאגר) | 25.05.11 (ל"ת)
18. מדוע אין אבל אין אין צורך במכוני רישוי כמי שמכיר את המערכת מבפנים אני רוצה להציע עצה רצינית מאוד לציבור בעלי הרכבים בישראל כל בעל רכב יהיה חייב להיכנס למוסך מורשה משרד התחבורה (לא חייב מוסך מורשה יבואן ) אחד לשנה ולבדוק את הרכב באופן יסודי, כמו מכון רישוי ויותר טוב ,,,ולקבל את אישור המוסך לתקינות הרכב לנסיעה . בכך נדלג על כל הקומבינות במכוני הרישוי בשביל לעשות זאת יש חובה על כ 75% מכלי הרכב בישראל להפסיק ללכת עם הרכב למכוני הרישוי ובכך הכנסת תאלץ לשנות את החשיבה הפסולה של מכוני הרישוי. בכל מקרה יש לשלם את האגרה למשרד התחבורה. אני אומר לכם ציבור בעלי הרכבים נושא זה עלה מספר פעמיים בישיבות הממשלה וכל עוד אין מחאה הצבעה ברגליים בכלי הרכב למכון הרישוי המדינה לא תפסיק עם ההמצאות שלה. בעל מכון רישוי מהמרכז שלא יכול להגיד זאת בפומבי משה | 22.05.11 (ל"ת)
17. איזה עדת בכיינים מישהו חשב על דרך לקיצור תורים ומניעת טעויות ורמאויות, וכל המגיבים פה מתלוננים כאילו עשו להם משהו. המצב קשה בישראל..... | 22.05.11 (ל"ת)
14. מדהים. הידיעה החשובה של השבוע !!!! מדבקה, עוד מדבקה על חלון הרכב. לא תגידו "עוד 5 מיליארד להקמת מחלפים חדשים", לא "חמש שנים מהיום פועלים 5 קוים של רכבת קלה בגוש דן", פשוט וקל - עוד מדבקת פלא על החלון, ובזה נגמרה ההשקעה של הממשלה בכבישים ובבטיחות. אורי | 20.05.11 (ל"ת)
12. שמת לב איך לכאורה איכות הסביבה הפכה למעשה מסחטת כספים? ודרך אגב זה בכל תחום כאשר תכלס, אף אחד לא הצליח להוכיח כלום!!!. מס בכניסה לערים גדולות לא משפר את איכות האוויר בדיוק כמו הקשקוש של רכב חשמלי שלכאורה מעביר את הזיהום למקום אחר, לא ידעתי שזיהום אוויר עומד במקום כמו ילד טוב. רון | 20.05.11 (ל"ת)
6. וואו איזו קידמה! הראשונים בעולם (כמובן). רגע, אני חושב שזה כבר קיים בכל מדינה מתוקנת וזה ניקרא VIN שמוצמד לרכב ביום ההרכבה. מחלוף | 19.05.11 (ל"ת)
5. מיותר, תשקיעו בפיקוח על הבוחנים עצמם! או שמעבירים את חבריהם או שמנסים להרוויח על לוחיות רישוי... שחר | 19.05.11 (ל"ת)
4. האמת מאחורי הכתבה - מחפשים את הכסף שלנו בכל מצב = שודדים פירטים וכו' בהתאם לרמת הזיהום תוכל הרשות המקומית לקבוע את שיעור המס אשר יוטל על בעליו של הרכב - אתה הבנת את זה ברוך !!!!!!!!!!!!! כן זו הסיבה האמיתית לתוית הזיהוי ולא כל החירטוטים מסביב הכל נעשה בדלת האחורית = עבודה בעיניים hawk | 19.05.11 (ל"ת)
2. מי ירוויח? חפשו מי יקבל זיכיון בלעדי לשווק את מדבקת הפלא ותבינו מאיפה הגיעה היוזמה "הברוכה" הזאת. אתם באמת חושבים שאפשר למנוע זיופים? לדעתי השיטה הזאת רק תגביר את הזיופים... מדבקה קטנה מודבקת על ניילון במקום ישירות על החלון מאפשרת להעביר טסט עם רכב תקין בכל מכון רישוי ולא רק בכזה עם קומבינה ופרט אחד שולי ששכחתם לכתוב, כמה תעלה למר ישראלי המדבקה הזאת? נהגוס | 19.05.11 (ל"ת)
מוכנים לטסט? מכוני הרישוי יעברו בעתיד לשיטות זיהוי דיגיטליות
21 תגובות לכתיבת תגובה