אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הניסוי הגדול של ד"ר שושני

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
משרד החינוך עסוק במיתוג
מנכ"ל המשרד ובעקבותיו השר חוזרים למושגי מיתוג - "איכות" "מצויינות" "תחרות" "שירות" ו"בחירה" , המזהים את ההורים כלקוחות ואת המורים כנותני שירות. בית הספר מדרדר לאלימות במאבק תדמיות בין בתי הספר, בין המורים ובין התלמידים בתוך הכיתה. בית הספר הופך מקום מאד לא נעים מר שושני, תפיסת העולם הזו פוגעת בכולנו. הפוך את בית הספר למקום נעים, למנהל, למורה ולתלמיד. הם הלקוחות שלך. המאבק מתנהל בזירה שולית. מר סער אתה לא תיבנה מכך, אתה כורת את הענף. אינני מעוניין בבית ספר כזה ,ואדאג למצוא לו אלטרנטיבה, שמחוץ להשפעתך המזיקה.
הורה מרומה שאינו מורה | 26.05.11
7.
פרופסור לחינוך לא מבין יותר טוב ממורה בשטח - המציאות כשיש תחרות המנהל מלקק
להורים ולתלמידים לא עוסק בחינוך - עוסק בלהיות נחמד וכולם אוהבים אותו. הישגים בטח שיש, הורים מתקשרים למנהל המוצלח שמעלה את ציוני המגן גם למי שלא מגיע לו. איפה משרד החינוך? עוסק בפרוייקטים הזויים שפרופסורים מקמדים ולא מטפל בשטח.
אני | 26.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת