אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאזדה 2 עברה מתיחת פנים, עם מנוע נקי יותר

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מזדה דיברה על צריכת דלק של 1 ל-30 ק"מ (!)
כמובן נתוני יצרן, לפי המדידה היפנית, שמוגזמת בדיוק כמו האירופאית. אמורים להוריד כ-20% בדר"כ. אבל אפילו אם ייצא רק 20 ק"מ לליטר מעשית, זה עדיין מעולה. מחכה לראות תוצאות בשטח. ומקווה שהיבואן בארץ לא ישמור לעצמו את כל הבונוס הירוק. אולי יזרוק לנו גם איזו הנחה קטנה...
דניס | 12.06.11
2.
נו?! את מי זה מעניין אם זה לא מגיע ארצה??!
זה נראה כמו תופעה. בהתחלה יצרנים מביאים רכבים מדור חדש מאובזרים ,חזקים וזריזים, מקבלים ביקורות טובות ואחרי שנה-שנתיים מתחילים לקצץ באיכות. כך זה היה עם סוזוקי סוויפט היפהפיה (כשרק יצאה) אשר הגיע ארצה מאובזרת מאוד, עם מנוע 1500 חזק וזריז, אחרי שנתיים אותה סוויפט כבר נמכרה עם אביזור דל הרבה ויתרף עכשיו הגיע הגרסה המחודשת עם מנוע 1.2 שלדעתי (למרות שלא נהגתי בו) הולך להוציא את כל השובבות והתהנוג מהרכב. שלא תשקחו שאורך חיי מנוע קטנים ככל שהמנוע קטן יותר. זה מה נראה שקורה במזדה. גם הם מקצצים במנוע תחת אג'נדה ירוקה, ובפועל, אם המנוע הזה יגיע ארצה, מי שירוויח יהיה היבואן. וזה כי: 1. מנוע קטן יותר - זול יותר בקניה עבור היבואן 2. תדמית טובה - אודות לדגם היוצא (שגם חזק יותר) 3. מיסוי ירוק - יבואן יזכה להנחה ענקית אודות מיסוי הירוק וכמובן יגלגל את הרווח לכיסו ולכיסם של ציי רכב ולא לצרכן הפרטי.
ג'ין | 12.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת