6. הנהג המוצלח והדייקן טוב אז כמו שכבר כתוב בכתבה אני מסכים עם כול מילה שנאמרה רק ברצוני להגיד שאני אוהב רכבות מושבע ואף פעם לא הרמתי יד או קיללתי בעבודה ודבר נוסף ואחרון אני אחד הנהגים הכי הכי דייקנים בעבודה אני לא קורא עיתונים ולא קוראים לי לבירורים אף פעם ולכן אני רוצה שתהיה הפרטה ושינווי מהותי כדי שאוכל להראות לכולם את הפנים האמיתיות שלי שלכם באהבה דני השולף המהיר בעל יכולות העל . חפשו אותי במקווווווו דני שובבני | 14.06.11 (ל"ת)
5. ל- 3 אתה צודק חלקית בני עושה דרך דומה למה שציינת - מהטכניון לשפלה. שים לב לחוויות שהוא מספר עליהם: איחורים קיצוניים שהופכים את השירות שאגד נותנת לסמל הדיוק והאחריות, העברת נוסעים מרציף לרציף בדקות שלפני הגעת הרכבת, תחנות פתוחות ולא ממוזגות, חוסר במקומות ישיבה, צפיפות קשה בקרונות, השבתות קוים כל שני וחמישי, מערכת קריזה גסה ובהמית שמשאירה אותך עם כמה אחוזי שמיעה פחות וזו הנורמה היומיומית מבלי להזכיר אסונות ותאונות. יש סיבה להמשיך במצב הזה? מסמל לדייקנות ואמינות כמו שזה בעולם, הפכה רכבת ישראל לבדיחה עלובה. קצרה היריעה מלתאר את מה שאני עברתי ברכבת אבל באמת, אין סיבה שלא לנער את המערכת ולהתחיל מחדש והפעם, כמו שצריך. פרודו | 13.06.11 (ל"ת)
3. ל-2:נכון שהפעם האחרונה שנסעת באוטובוס הייתה בקייטנה של כיתה ג'? נראה אותך נוסע מעכו לת"א היום. 3 שעות כיוון ציוני | 13.06.11 (ל"ת)
2. 150 אלף איש זה לא הרבה יש בישראל 7.5 מיליון איש ורובם הגדול בכלל לא נוסעים ברכבת. אין שום סיבה להמשיך ולענות את נוסעי הרכבת, ואם עובדי הרכבת לא רוצים לעבוד אז אין שום סיבה להעסיק אותם. הסיכון לא שווה את זה. הפרפר | 13.06.11 (ל"ת)
1. עופר עיני הוא אסון לכלכלה ולמדינה. והוא ממש לא דואג לעובדים (הכוונה לאלה שבאמת עובדים )אלה רק לוועדים שבינם לבין עבודה מרחק בין אור לחושך. | 13.06.11 (ל"ת)
ניתוח "כלכליסט": הרכבת מחכה לעופר עיני
6 תגובות לכתיבת תגובה