אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השאלות הבוערות מאחורי עליית המחירים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
טרמפיסטים
כרגע יושבים כמה מנהלים בכירים ואומרים לעצמם הכלבים נובחים והשיירה עוברת פרייארים נולדתם וכך תישארו, יש לכם זכרון קצר, הטרמפיסטים מהפוליטיקה ומהתקשורת מפזרים ברגע זה את הערפל. וכשיתפזר תתפזר המחאה, נכון להיום הם צודקים בהערכות שלהם. תפקידנו להראות להם שהם טועים.
moza | 16.06.11
8.
עובדים עלינו 10% פחות,זה רק שקל אחד
ההבדל ברוב המקרים בין המוצר המקורי ל "המותג" הוא רק שקל אחד,בעולם הנאור במותגים הפרטים ההבדל במחיר הוא הרבה יותר גדול ומורגש לכן שם זה נמכר הרבה ומהווה תחרות,עד שכל הרשתות שמשחקות אותה" מגיני הצרכנים " לא יורידו מחירים באמת ויפיסיקו לגרוף 60% רווח על המותג הפרטי תראו איך האנשים יקנו אותם.
אבי | 16.06.11
7.
עליות מחירים- מוצר פרטי
עד עכשיו אי אפשר לקבל תשובה אמיתית אם המותגים הפרטיים רק נארזים במיוחד עבור המותג הפרטי, או שיש ייצור מיוחד לכך. לכל חברה יצרנית גדולה יש רמות איכות שונות למוצרים, איך אפשר לדעת איזו איכות נארזה למשל בשימורים, אני קונה מותג פרטי רק מוצרים שאני בטוחה שרק נארזו, ורואים את הסחורה דרך העטיפה. למשל קטניות, אורז. בארה"ב המוניטין של הרשת הוא המוניטין של המותג הפרטי
א"ש רינת | 16.06.11
4.
חלק ממוצרי המותגים הפרטיים פשוט לא שווים את החיסכון
המותגים הפרטיים, לדעתי האישית, לרוב לא שוום את המחיר הזול יותר. לא בטעם ולא באיכות. ואני לא מדבר פה על מותג ספציפי אלא על כולם בכל הרשתות. לרוב הדברים היחידים שמצאתי שהם טובים הם אותם מוצרים שמיוצרים על ידי אותו יצרן של המוצר המקורי ורק האריזה היא של המותג הפרטי. כלומר אותו מוצר רק באריזה אחרת. ואז גם לרוב ההבדל במחיר בין המוצר המקורי לבין המותג הפרטי אינו גדול במיוחד.
צרכן | 16.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת