אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפסיקים ללחוץ 1 לשירות לקוחות: האפליקציה לניווט במוקדי החברות

54 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
תשובה ל-50 - עבודה של האפליקציה ברקע
זאפיקס, היא אפליקצית רקע כמו הרבה אפליקציות אחרות. זה לא אומר שהיא צורכת משאבים כל הזמן, להפך, היא צורכת משאבים רק כשהיא אקטיבית, כלומר, כשאתה מתקשר לאחד ממוקדי השירות שברשימה (גם לאור ניסיון אישי שלנו בשימוש של מספר חודשים בתוכנה אין בעית סוללה). למשתמשי אנדרואיד - ניתן לכבות את האפליקציה דרך "ניהול יישומים" שתחת "הגדרות" כמו כל אפליקציה אחרת והאפליקציה תתעורר שוב רק כאשר מתקשרים שוב לשירות. תודה, צוות זאפיקס
צוות זאפיקס | 28.06.11
49.
ישראלים, עם צר עין. Zappix, כל הכבוד לכם, אבל...
התקנתי ל-BlackBerry שלי, עובד מצויין, אבל לא ניתן לסגור את היישום. הוא כל הזמן רץ ברקע, מה שאומר קיצור חיי הסוללה. אתם חייבים לתקן את זה. שלחתי גם דיווח דרך היישום עצמו. בהצלחה. אה, ולכל הרקובים שמתלוננים פה, לכו להכין חמוצים. לא טוב, אל תתקינו. זה לא עולה כסף, אף אחד לא חייב לכם כלום.
Cule | 28.06.11
48.
גרסה חדשה של זאפיקס - ללא הרשאות פולשנית
הועלתה גרסה חדשה של זאפיקס שאינה דורשת הרשאות פולשניות (תודה למשתמשים שהעירו על כך). ‬ ‫ למעשה, למעט הרשאות של "הוצאת שיחה" (אנחנו רוצים שהאפליקציה תחייג בשבילנו, לא?) ו-"שנה הגדרות שמע" (כדי לאפשר לנו לעבור לרמקול), ‬‫הגרסה החדשה דורשת פחות הרשאות מ "Angry Birds" (אנחנו, למשל, לא דורשים הרשאות מיקום כדי לעקוב אחרי המשתמשים).‬ ‫ תיהנו. צוות זאפיקס
צוות זאפיקס | 28.06.11
43.
חבל שהמגיבים "מטעם" חושבים שאנחנו מפגרים ולא מזהים תגובות מטעם
וגם הדירוג הוא בהתאם למה שמתאים למפתחי האפליקציה ("אפליקציה מהדימה! מעולה! חיי לא היו חיים לפני שהתקנתי אותה!" - כמובן שהדירוג חיובי.) התגובות של אנשים שעברו את גיל 25.5 שרואים בזה גימיק חביב ולא יותר מזה - אוי יוי יוי, הורסים לנו את האקזיט. אז הגימיק שלכם הוא לא שונה מכל האופנה של הטלפונים/צעצועים - האיפון/סמארטפון/אנדרויד - שבואו נודה בזה, אפשר להסתדר מצוין בלעדיהם והם בסך הכל גימיקים לילדים מתלהבים.
שרית | 28.06.11
42.
ל 36, לשאול על המודל העסקי זה לא לגיטימי ? זה מדור טכנולוגי ולא מדור פרסומי
הרי ברור שכוונת המיזם היא רווח (בכל אופן אני מניח כך) אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם וכל מה ששאלתי הוא ממי הם רוצים להרויח כסף ? אם לציבור התוכנה תהיה בחינם, ובהנחה שלמוקדים אין עניין לשלם על מוצר כזה מאיפה יבוא הכסף ? מפרסומות ? (גם פרסומות זה מודל) שוב, מאחל לחברה האלו את כל ההצלחה שבעולם
ת | 28.06.11
38.
כבר חשבו על זה קודם
אח שלי הקטן כתב אפליקציה שעושה בול אותו דבר כבר לפני כמעט שנה כפרויקט גמר שלו במגמת מחשבים בתיכון, הבעיה המרכזית היא בסנכרון האפליקציה עם התפריטים של החברות השונות שמשתנים באופן תדיר, את הבעיה הזאת כמובן שאי אפשר לפתור כי זה דורש שיתוף פעולה מסובך ורצוף עם המון חברות . חוץ מזה רצים ברשת רשימות של קיצורי מקשים שמובילים לשרות הרצוי בכל חברה שמתעדכנים באופן תדיר- וכמובן אפשר להשתמש בהם עם כל נייד ולא רק בניידים מסוימים כמו שמציגה החברה.
מישהו שכבר חשב על זה | 28.06.11
37.
הכל קישקוש חוץ מ......
המערכת לעיצבון הלקוח- או בשמה -מערכת ( להכל חוץ מ...) ניתוב שיחות -זו המצאה של נזק, סליחה-בזק- כי הרי זמן ההמתנה עלה בשיעורים ניכרים מצד אחד- נסו להתקשר לאיזה-שהוא טלפון כזה, אם תמתינו פחות מ-10 דקות בממוצע-הזמן משולם על-ידי המטלפן, החברה חסכה בטלפניות- ומשתתפת ברווחי עלות השיחה = מזמן ההמתנה עם בזק. תבדקו ותראו אם אני צודק.....! אז מי רוצה לשנות את ההכנסה מצרות הלקוחות-גם הבנקים-"החמצן של המדינה" עלו על הגל- היום בשביל לומר משהוא לפקיד הבנק אתה צריך להקיש מספר חשבון, מספר תעודת זהות- וגם קוד סודי- קוד סודי לדבר עם פקיד הבנק- שומו שמים לאןם הגיעה הטיפשות-!
יאיר כרמין | 27.06.11
35.
אנחנו עם חולה ומגעיל
אני בהלם מהתגובות פה...גנבים, רמאים, איפה מודל עיסקי,חרטא מה עוד לא נרשם פה? יושבים צוות מפתחים ימים כלילות לפתח אפליקציה כל כך שימושית והכל בחינם!! וכל מה שיש לכם להציע חזרה זה ביקורת? כאיילו מה נסגר? אתם יכולים פשוט להגיד, וואלה לא מעניין, או לפרט מה מפריע לכם (על אחת כמה וכמה שהצוות פה רשם מייל לפניות) ולפרגן או לתת קרדיט. כיזם אני כל פעם נדהם מחדש, שלנגד כל התרבות החדשנית שלנו, בתוך חלק לא מבוטל מאיתנו נשאר אותו "קשה עורף" ממורמר ואנטיפט, שרואה כל דבר בצורה השלילית ביותר. ולא אני לא קשור בשום צורה למפתחים, אני סתם ישראלי מודאג ששואל את עצמו לאיזה תת רמה חדשה התרבות שיחה במדינה הזו תגיע.
שגיא | 27.06.11
23.
אפליקציה מדהימה ויעילה
מי שחשב עליה כנראה סבל כמוני מהאזנה אינסופית לתקליטים של סינמהסיטי/קופ"ח מכבי/פרטנר/בזק ועוד רבים ורעים אחרים ופשוט מצא דרך גאונית לחסוך לכולנו את הסיוט הזה!! תודה, תודה ושוב תודה! אה, ודרך אגב, התקנתי על הבלקברי שלי ועובד מצוין, אבל לך בקש מישראלי שיפרגן למשהו טוב..
אתי | 27.06.11
19.
לא עובד כמו שצריך ,, מלא באגים..
כמו שהתקנתי ככה הסרתי אותה , היא לא מקצרת אף זמן המתנה או לחיצה. עדיין צריך להקיש ת"ז , מספר כרטיס אשראי, מספר טלפון , . ופתאום היא זורקת אותי החוצה מהשחיה ועוד שואלת אם הייתי מרוצה ואם לא שאני ידווח איזה "באג" היה.. או שמוציאים אפקליציה כמו שצריך או שלא.. אני בטוח לא חוזר לאיה יותר..
עידן | 27.06.11
15.
זה מה שרשום כשרוצים ללחוץ על לינק להתקנה
allow this application to access: שירותים שעולים לך כסף "שלח הודעות SMS, התקשר למספרי טלפון באופן ישיר" כלי מערכת מנע מהטלפון.... תקשורת רשת גישה מלאה לאינטרנט מידע אישי שלך קרא נתוני אנשי קשר, כתוב נתוני אנשי קשר אחסון שנה או מחק תוכן בכרטיס SD עכשיו אני שואל אתכם - למה לי לאפשר את התקנת התוכנה ?????????
vulcan | 27.06.11
14.
מצוות זאפיקס
תודה על ההתעניינות בזאפיקס ועל הצעות הייעול! נדגיש שהאפליקציה לא משתמשת/שואבת נתונים אישיים או אחרים על המשתמשים - זו אינה מטרתה! לגבי בעיות בהורדה - לאור ההתקנות המוצלחות המרובות, נראה כבעיה נקודתית. נשמח לבדוק כל פניה במייל support@zappix.com תודה ויום מוצלח לכולנו, צוות זאפיקס
צוות זאפיקס | 27.06.11
13.
אבל איפה המודל העסקי ? לא בטוח שהחברות יתלהבו לותר על הנעמת זמננו בפרסומות
הרי כבר היום יש מערכות ניתוב חכמות, זיהוי קולי ועוד הרבה דברים שחברות יכולות לשכלל במוקדים ... לדעתי הסיבה שהן לא עושות זאת היא בעיקר כי אין להם מספיק מודקנים - ולכן יש להם יתרון שהלקוח יבזבז זמן בתוך התפריט ועל הדרך ישמע פרסומות ... לכן, למה הצרכן צריך את זה ? ברור. מי ישלם על זה ? לא ברור. אגב, בארה"ב כבר כמה שנים רוב המוקדים עברו לזיהוי קולי מלא ...
ת | 27.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת