אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ארגון התעופה הבינלאומי: פז אחראית לזיהום הדלק בנתב"ג

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לא ישקיע אגורה מעל מה שהוא מחויב, הוא חושב עד 5 שנים קדימה אחריזה המבול
כמובן שאם הוא היה חושב שזה היה מגיע לקריסה כזאת הוא היה מבצע את ההשקעה הדרושה גם אם הוא היה מחויב ע"י הרשויות, ברוב התעשיות יושב בעל הון שבנוי על ראיה של כ 5 שנים קדימה 10 זה כבר נצח נצחים אבל מדינה בנויה על השקעות אסטרטגיות של 10 שנים 20 שנה ואפילו יותר הראיה היא שונה, כך שמדינה יכולה להחליט לבנות קו רכבת לאילת לדוגמא שבבסיסו הוא לא רווחי במיוחד בטווח הקצר אבל בראיה ארוכת טווח של מה הקו הזה יכול לשרת ברמה של נגישות הפריפריה מטענים מהנמל, אפשרות נוספת למעבר מטענים חוץ מתעלת סואץ ולעקוף את אפריקה ישראל יכולה להיות כמו מרכז חלוקה נוסף עבור כל האגן התיכון זהו תפיסה אחרת של מדינה מול בעל הון
בעל | 06.07.11
1.
צדיק בינו לא מוכן להשקיע בשדרוג תשתיות ולכן זו התוצאה
כמו בבנק הבינלאומי כך גם בפז הבעלים אינו מוכן להשקיע בשדרוג מערכות על חשבון משיכת דיבדינדים והמערכות קורסות או סתם עובדות כמו לפני 20 שנה. בבנק הבינלאומי מערכת המחשב נראית כמו בסרט שחור-לבן משנות השבעים.
שמעון | 06.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת