10. דניס מאיר לא ישן טוב בלילה יועץ הביטוח של "פז" הוא דניס מאיר שבטח לא ישן טוב בלילה מיקי ש. | 07.07.11 (ל"ת)
9. עד שלא ישלמו קנס ענק ופיטורים לא יתקדם כלום אנחנו מדינת משתמטים - בעלי חברות משתמטים מאחריות, מנהלים משתמטים מאחריות- ועד שלא יקרה כאן מיקרה שיזעזע את אמות הסיפים- הכל ימשיך כמנהגו. אזרח כועס | 07.07.11 (ל"ת)
8. אין להם ביטוח שמעתי שלפז אין ביטוח על נזקים מהשבתת מטוסים בגלל דלק פגום. עכשיו בינו צדיק מחפש את ראשו של יועץ הביטוח שלו שהתרשל. הניה | 06.07.11 (ל"ת)
4. לא ישקיע אגורה מעל מה שהוא מחויב, הוא חושב עד 5 שנים קדימה אחריזה המבול כמובן שאם הוא היה חושב שזה היה מגיע לקריסה כזאת הוא היה מבצע את ההשקעה הדרושה גם אם הוא היה מחויב ע"י הרשויות, ברוב התעשיות יושב בעל הון שבנוי על ראיה של כ 5 שנים קדימה 10 זה כבר נצח נצחים אבל מדינה בנויה על השקעות אסטרטגיות של 10 שנים 20 שנה ואפילו יותר הראיה היא שונה, כך שמדינה יכולה להחליט לבנות קו רכבת לאילת לדוגמא שבבסיסו הוא לא רווחי במיוחד בטווח הקצר אבל בראיה ארוכת טווח של מה הקו הזה יכול לשרת ברמה של נגישות הפריפריה מטענים מהנמל, אפשרות נוספת למעבר מטענים חוץ מתעלת סואץ ולעקוף את אפריקה ישראל יכולה להיות כמו מרכז חלוקה נוסף עבור כל האגן התיכון זהו תפיסה אחרת של מדינה מול בעל הון בעל | 06.07.11 (ל"ת)
2. הוכחה הוכחה נוספת שהעדר תחרות זה רע, במקרה הזה הסיפור נגמר טוב אבל צריך לזכור שכמות המזלות בחשבון שלנו היא סופית. אזרח | 06.07.11 (ל"ת)
1. צדיק בינו לא מוכן להשקיע בשדרוג תשתיות ולכן זו התוצאה כמו בבנק הבינלאומי כך גם בפז הבעלים אינו מוכן להשקיע בשדרוג מערכות על חשבון משיכת דיבדינדים והמערכות קורסות או סתם עובדות כמו לפני 20 שנה. בבנק הבינלאומי מערכת המחשב נראית כמו בסרט שחור-לבן משנות השבעים. שמעון | 06.07.11 (ל"ת)
ארגון התעופה הבינלאומי: פז אחראית לזיהום הדלק בנתב"ג
10 תגובות לכתיבת תגובה