אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה מרחיק את מעמד הביניים בישראל ממכונית משפחתית חדשה

100 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

100.
להחרים את חברות הליסינג!!!
בישראל יש תופעה יחודית אך ורק במחוזינו- אנשים אומרים דבר אחד ועושים דבר אחר... אם נשים קץ לטמטום ונפסיק לפרנס את החברות המייבאות רכבים חדשים, כמו גם את חברות הליסינג אשר מצמצמות פערים על גבינו, אזי בממשלת ישראל יראו שיש אובדן משמעותי ברמת ההכנסות ממיסוי רכבים ואז אולי יקרה משהו סוף סוף. אנשים- הצביעו ברגליים, תתאפקו- לא יקרה לכם כלום, ואל תקנו רכבים חדשים למשך שלושת החודשים הקרובים ותקצרו את הפירות במהרה...
טל | 27.07.11
97.
שינוי לטובת מנועי דיזל- נוגד את ההגיון במיסוי הירוק- איך רשות המסים יסבירו זאת??
מנועי דיזל פולטים חלקיקים הפוגעים בבריאות ולכן טוב שהוא שוקלל במדד מיסוי ירוק בישראל וזאת בניגוד לפליטת CO2 הפוגעת בטמוספירה והוא המדד הנהוג בעולם ובאירופה לחישוב ציון ירוק. רשות המסים בודאי מתקבלת עקב לחץ היבואנים הרוצים לייבא מנועי דיזל (גם הוגשה עתירה על כך לבימ"ש ע"י שתי יבואניות רכב). פשוט בושה, עד שנפטרנו מהשרץ הזה של מנועי הדיזל....
אמנון | 19.07.11
94.
לא משנה ממש למה העיקר שהצרכן מקבל מחיר הוגן לשם שינוי
גל ההוזלות הזה מצויין והעיקר שהצרכנים מרוויחים מחירים טובים מתמיד. המחיר של הניסאן נוט הגיוני כמו האיי ואחרות. לדעתי זו התחלה שתגרום לאחרות ליישר קו בחודשים הקרובים. השאלה הגדולה אם זה ישפיע גם על המשפחתיות הגדולות.
יריב | 17.07.11
93.
מי בכל המשוואה הזו דואג לאינטרסים של האזרח ממעמד הביניים ?
מסתבר - שאף אחד. כל מי שיכול לנגוס בנו נוגס...אבל טובת האזרח "הטוב" , זה שעושה מילואים ומשלם מיסים המממנים את כולם , היא מין משהו שהפך למיותר לגמרי... השאלה האם מדובר רק בכשל שוק או גם במין תרבות של חזירות מקומית שבה כל אחד דואג רק לחלקת אלוהים הקטנה שלו , אבל אף אחד לא דואג לציבור. מה יהיה הסוף?
נורי | 15.07.11
92.
בואו נדבר הכי פתוח:
עם שכר כמעט כפול מהממוצע במשק, העלויות המטורפות כאן של המיסוי החופף (מס הכנסה, מס בריאות, ביטוח לאומי שנלקח באופן דיפרנציאלי לפי השכר שלך, אע"פ שהוא ביטוח ולא אמור להיות מס), מע"מ, מס רכישה גבוה מאוד על הרכב, ביטוחים יקרים, עלויות חידוש שונות, ובטוח יש עוד דברים שפיספסתי - פשוט לא נשאר מרווח בשביל לשלם על רכב. אין. אני צעיר בשנות העשרים לחיי, ואין לי שום סיכוי לרכוש דירה או רכב. זהו הדור הנוכחי, כזה שלא יראה שפע אמיתי.
משה | 16.07.11
90.
רכב מהניילונים - חלום
האמת שזה חלום של הרבה אנשים. אין על הנוחות של להגיע ממקום למקום ברכב משלך ולא להיטרטר באוטובוסים, מוניות וחיות אחרות............ האמת שהתעניינתי קצת לאחרונה וזאת נראית גם תקופה טובה לקנות. באלבר למשל הציעו לי רכב מהניילונים והנחה של שקל לליטר דלק. דלק זו הוצאה רצינית לא? מתי באמת הציבור יפעיל את אפקט הקוטג' על מחירי הדלק?!?
ישראל | 13.07.11
86.
למה כששוקלים להוריד מס אז מיד כותבים שמישהו צריך לשלם על זה
לא תמיד צריך לכסות ירידה במס ע"י מס אחר? למה? אם המדינה גובה 120% מס על רכב ומחליטים להוריד זה לא אומר שאת הירידה צריך לכסות ע"י מיסים אחרים או העברה של התשלום לקבוצה אחרת של אנשים. הממשלה שלנו צריכה ללמוד לחסוך כסף...
פבל | 13.07.11
85.
הקשר בין מחירי המכוניות לכמות ההרוגים בכבישים
השוואה הכי פשוטה: מאזדה 6 חדשה בארה"ב עולה 20000 דולר- ז"א 69000 ש"ח. בארץ- 158000 ש"ח לאותו רכב!!! וכל זה כשרמת ההכנסות בארה"ב גבוהה בהרבה מאשר כאן. ככה רכב משפחתי בארה"ב הופשך לרכב "מנהלים" בארץ, ומשפחה שהיתה מתרווחת במאזדה 6 מסתפקת במאזדה 3, וכזו שהיתה קונה מאזדה 3, צריכה להידחס למאזדה 2, או לקנות גרוטאה ישנה, מסוכנת ומזהמת. כל אחד מאיתנו אמור היה, באותו מחיר, ליסוע ברכב פי 2 יותר מרווח ובטיחותי.
עמית | 13.07.11
82.
מדינה בלתי נסבלת
ישראל היא אחת המדינות עם ההפרש הכי גדול בין מחירים למשכורות בעולם (כולל עולם שלישי), וזה אומר שכוח הקנייה של האזרח הממוצע שווה ל0. במדינות מודרניות כמו אנגליה, צרפת, גרמניה, קנדה וארה"ב, גם המחירים הרבה יותר נמוכים וגם המשכורות הרבה יותר גבוהות. 120 אלף שקל זה בערך 35 אלף דולר. אצלנו זה מחיר של מאזדה ללא תוספות. אצלם (בגרמניה, למשל) - של מרצדס מאובזרת. מיליון שקל זה בערך 300 אלף דולר. אצלנו מחירי הדירות מתחילים מהסכום הזה. אצלם (בארה"ב וקנדה) סכום כזה קונה לך בית קרקע 2 קומות עם שטח, שלא נאמר ווילה. ומהצד השני, הצרפתי הממוצע מרוויח 4000 יורו לחודש בערך = פי 2.5 מה"משכורת הממוצעת" אצלנו שעומדת על 8000 שקל ו60 אחוז המהעם לא מרוויחים סכום שבכלל מתקרב אליה. עד כמה שזה יישמע מצחיק, ההבדלים בין העשירים לעניים שם גדולים יותר מאצלנו - אבל יש קאץ': אצלם ה"עניים" חיים טוב, והעשירים חיים כמו קיסרים. אצלנו, העשירים חיים טוב, העשירים מאוד חיים טוב מאוד, והעניים לא סוגרים את החודש ולא נשאר להם כסף לאוכל ובגדים. ככה זה, כשהמשכנתא על דירה ממוצעת נפרסת על כמות כזו של תשלומים, שהנכדים שלך אולי יסיימו לשלם - ואז גם להם לא ישאר כסף לאוכל.
MAGIV | 13.07.11
76.
כשהממשלה/ המדינה /השילטון משתתף בגניבה מהאזרח הקטן ומוחק את ההחלטה שהוא עצמו
החליט!!! ולא בודק את ישומה בשטח(!) אלא משתתף בחגיגת הרווחים צריך לא רק להעמיד זאת לחקירת היועץהמשפטי לממשלה ומבקר המדינה אלא גם להעמיד את האחראים והמשתתפים בזילות החלטות ממשלה לדין ולהטיל עונשים
יאיר | 13.07.11
75.
מעדני תנובה - קרלו הכי פשוט -עליה עשרות %
תנובה הקפיצה את מחירי המעדנים בע ש ר ו ת אחוזים אפילו קרלו הפשוט,125 גר' בלבד ,שעלה כשקלו-60 אג' עולה היום 2.80 (במגה למשל) !!!! קרלו זה הוא כמו 'הלחם האחיד' צריך להיות מחיר זול!!! שלא נדבר על מחירי המילקי שכבר גובלים ב-4 שח זה כבר לעשירים בלבד
יקר בטירוף | 13.07.11
74.
קרטל
דבר אחד ברור! המחיריל לא ידו, כי זה אינטרס של חברות הךיסינג והיבואנים. אחד שומר על השני, באיזה מדינה תראו שכל המכוניות עם אותו נפח מנוע שמתאים למשפחה יהיה אותו מחיר!! רק בישראל, מזאדה3, פורד פוקוס, טויוטה קרולה, פיגו308 סיטרואן C4, יונדאי i30 , ועוד. זה פשוט לא הגיוני. לזה קוראים ק ר ט ל ! ! אזרח פרטי שנכנס לסוכנות מכוניות לא יכול אפילו להתווכח על במחיר, המקסימום שיקבל זה איזה צ'ופר, בדמות של הנחנ ע"מ שיצא מבסוט. אין בארץ לאזרח הקטן כל כח מול יבואני הרכב כי הם מעדיפים למכור רכבים דרך חברות הליסינג. רק מבקר במדינה יכול אוליי וגם זה לא בטוח לפעול מול הקרטל הזה, כי חוקי זה לא.
א.צ | 13.07.11
73.
מעמד הביניים בישראל כורע תחת הנטל
זוג שמשתכר ביחד 10-15 אלף ש"ח אמנם בדרך כלל לא חי בחובות, אבל לא יצליח להפריש כמעט כלום לחיסכון. מכונית חדשה, דירה, נופש שנתי, "סל תרבות" ובילויים משפחתי בסיסי הם לא מותרות לעשירים בלבד אלא משהו שבורגנים ממעמד הביניים בכל העולם מקבלים כמובן מאליו. היום שבו ייצא הדור הזה לפנסיה ולא יצליח להתקיים יהיה היום בו תקרוס המדינה!
נמאס | 13.07.11
68.
הליסינג הורג את התחבורה הציבורית
בודאי שאין עניין לאיש להקטין מחיר/מיסים/רכבים . כולם מרוויחים ונוצרת מסת רכבי ליסינג שמונעת בכוח הלובי של יבואני הרכב וחברות הליסינג את פיתוח התחבורה החליפית. האם סתם כך אין לנו רכבות קלות, רכבות תחתיות, המון שבילי אופניים, נתיבי תחבורה ציבורית? יש יותר מידי בלמים : יבואני הרכב, חברות הליסינג, המעבידים שנוח להם לתת רכב ליסינג מאשר שכר, משרד האוצר וכנראה שעוד. אנחנו צריכים להפסיק לרכוש מחברות הליסינג, לרכוש רכבים שאינם להיטי מכירות , להתאים הרכבים הנרכשים לצרכים אמיתיים ולא לגודל האגו.
בני | 13.07.11
67.
אם שני אקדמאים רציניים לא מסוגלים לחיות סביר ז"א אין מעמד ביניים בארץ
במדינה מערבית סבירה שני אקדמאים עם תארים מאוניברסיטה טובה, עובדי מדינה \ עיריה, עם שני ילדים יכולים לחיות סביר משתי משכורות - דיור בשכונה סבירה עם החזר שליש מהשכר ל10-15 שנה, מכונית קומפקטית מודרנית בת פחות מחמש, וכו'. זה בלתי אפשרי כאן, ועוד במדינה שדורשת ומקבלת משני בני הזוג שירות צבאי חינם ומאחד מהם חודש בשנה לעשרים שנות מילואים (כולל סיכונים לא מעטים במלחמות שפורצות כל פחות מעשור !)
אחד מהם, פסימי מאד | 13.07.11
64.
אני בת 48 ומעולם לא היה לי אוטו חדש
אני ובעלי עובדים כ24 שנים ללא הפסקה ומרוויחים מעל לממוצע ואף פעם לא יכולנו להרשות לעצמנו לקנות אוטו חדש,אף פעם לא קרענו את הניילונים תמיד קנינו אוטו שהיה על הכביש לפחות 8 שנים. אני מאוד מקווה לעת זקנתי פעם בחיים אוכל סוף סוף לדעת מהו ריח של אוטו חדש.
 | 13.07.11
62.
אני לא מבין את הכלכלה הזו
המיסים הגבוהים בישראל נקבעים על פי עוגת הוצאות הממשלה בינהם ביטחון חינוך ועוד, לכן ככל שהשרים דורשים יותר המיסים עולים.. אין בארץ מחקר של מה נטל המס האופטימלי והיחס בין נטל המס לאיכות החיים, במקום לעבוד מנטל המס להגיד זה הכסף הציבורי שיש המקנה איכותכזאת וכזאת אזרחים. עובדים הפוך לוקחים כמה שיותר כסף ציבורי לכל מיני מטרות ומפילים את זה על האזרחים ללא מחשבה האם זה חכמה???
בן | 13.07.11
58.
התשובה הרבה יותר פשוטה
מה שמרחיק את מעמד הביניים ממכונית הוא שהוא לא קיים. אין יותר מעמד ביניים. גמרנו, יש לנו מדינת עולם שלישי המורכבת משכבת חזירון עליון עבה, שכבת עניון תחתון עצומה (המורכבת ממובטלים ועבדים), ובאמצע ממרח דק של שכבת ביניים שכמעט איננה קיימת. זה מה שמרחיק אותה ממכונית.
המומחה | 13.07.11
56.
כאחת שמתגייסת עוד מעט...
קיבלתי את השכל בקשר לכל מה שקורה במדינה הזו לאחר שקראתי כל כך הרבה כתבות. כל פעם אמרתי "נו טוב זה ישתנה, נו טוב יהיה טוב" אבל לא!!!! לא עוד!! אני כבר לא עיוורת, ולא אהיה עוד פעם! רציתי להתגייס בשביל לתרום לעצמי והרבה יותר מזה - למדינה. אבל בעצם מה המדינה הזו נותנת לי בחזרה חוץ ממיסים שלא הולכים לתועלת האזרחים ומינוס בבנק לכל החיים? אני כבר רואה דברים אחרת - אני ממש לא מתכוונת לחיות פה אחרי השירות הצבאי שלי, ואם זו תיהיה הברירה האחרונה שלי לחיות פה - ילדיי לא יתגייסו! נקודה! פעם היו שואלים "אם לא בישראל... איפה היית רוצה לחיות?" היום שואלים "אם לא היה לך מקום אחר לחיות בו, אם היית בוחר לחיות בישראל?" מ-ד-י-נ-ה א-ו-כ-ל-ת י-ו-ש-ב-י-ה!
pembepanter | 13.07.11
55.
המס על היבוא מגיע מתוך שיקולים אידיאולוגיים כביכול.
שאנשים יקנו יותר תוצרת הארץ במקום תוצרת חוץ. אבל גם ככה אין יצור של מכוניות בארץ, אז למה לעזאזל גובים כאן מס כל כך יקר על המכוניות ?! תשובה: שככה הממשלה תוכל לגרוף עוד הכנסות במסווה של אידיאולוגיה. באירופה ובארה"ב נוסעים על מכוניות יוקרה במחירים סבירים - למה ? כי הממשלות פחות דופקות את האזרח או יותר נכון - ממשלה יודעת שאם יום אחד היא תעז לדפוק את אזרחייה, מיד ידיחו אותה, מיידית! לא בבחירות הבאות. אם ביבי אומר שהכלכלה כאן בצמיחה, למה יוקר המחייה כאן בשמיים.?? כבר מזמן הפכנו להיות עם לא דמוקרטי. בוחרים במישהו ונותנים לו סמכות - והוא עושה בסוף מה בראש שלו.
רונין | 13.07.11
54.
אין לי בעיה עם המיסים הגבוהים על המכוניות
בתנאי שתהיה תמורה למיסים (למשל בתחום המתבקש של תחבורה ציבורית). אבל מיסים גבוהים על מכוניות יש כבר שנים רבות, אבל איפה התמורה? מישהו מרגיש תמורה? וגם איך מכוניות בנזין ודיזל תורמות לחיזוק ישראל? הן רק מעודדות צריכת נפט וכך מרחיקות את השלום. האם ממשלות ישראל השתמשו במיסים האלו כדי למצוא חלופה לנפט? לכן החרם, כי יש גבול להתעללות והשפלת הציבור. הציבור עדיין חושב שאין לו כוח, אז אני מזכיר לציבור: ב-2008 לאחר התפוצצות המשבר הייתה הפסקה כוללת של רכישות הנדל"ן בישראל, בגלל שכולם חשבו שהמחיר יירד. זוכרים מה הקבלנים עשו? נכנסו לפאניקה... עשו מבצעים מטורפים. וזה רק בגלל "חרם" ספונטני ולא מתואם בכלל. יבואני הרכב מחוייבים ליצרן על כמות שנתית של מכוניות. הם חייבים להיפטר מהסטוקים. אפשר להפיל אותם ובקלות.
אייל | 13.07.11
49.
להחרים רכב חדש
הדרך היחידה להתמוטדד עם התופעה הזו היא פשוט להפסיק לקנות רכבים חדשים נניח ל 6 חודשים. מהלך כזה אם יוריד את המכירות בעשרות אחוזים, יביא לכך שגם הייבואנים שייתקעו עם סחורה וגם האוצר יבהלו ואולי יבינו שצריך להפסיק להתייחס לציבור כאל פרה חולבת גם לקוחות הליסינג יכולים לסרב להחליף את הרכב חמי שנה, לא יקרה כלום
יהודה | 13.07.11
48.
כל שנה אותו סיפור של תלונות ואף אחד לא יכול לעשות כלום נגד המצב !!!
אני צריך לרכוש רכב וכן שיהיה חדש כי במשך הזמן הבנתי כמה זה חוסך בתיקונים ובלאי. חלילה לא מליסינג או השכרה, כי כל רכב כזה 2X4 הופך להיות 4X4 בלי שום רחמים ורק אלוהים יודע מה עובר על הרכב, למרות שהוא נמכר מצוחצח ונוצץ. הייתי מקים קבוצת רכישה פרטית ! כמו אלה של הבתים לרכישה של מוכנית חדשה מחברה . מעניין אם ילך ? אפרופו רנו...ד"א היום ראיתי פרסומת שרנו פלואנס בהנחה גדולה יותר ממה שצויין בכתבה. כנראה חוששים מהכניסה של יונדאי IX35 אלנטרה החודש.
אורי | 13.07.11
46.
השיטה עובדת: האזרח הישראלי הוא חמור עבודה שמחזיק את המדינה צפה במים סוערים.
כולם יכולים להתלהם פה ולרתוח ולא יעזור כמה מחאות פיקטיביות תעשו. השיטה עובדת! היא לא רק עובדת היא גאונית ומוצלחת. אז מה אם האזרחים נאנקים? הם גם חיים לא רע בכלל (רובם המכריע). אז מה אם הכל יקר פה ואם ישנה שכבה של 3 עשירונים שחיה רע? זה עדיף בהרבה מהמצב באירופה או בארה"ב. נכון לעוד כמה חודשים שם תתרחש קריסה אמיתית וכבר עכשיו איכות החיים שם גרועה. כשהקריסה הזו תגיעה לפה אז נחווה קטסטרופה. כרגע, פה לכולם יש עבודה (כל מי שרוצה לעבוד יכול). הקניונים מלאים הכבישים מלאים ברכבים לא רעים בכלל עם שנתונים חדשים. כל הישראלים חוגגים וחיים הרבה יותר טוב מכפי שחיו לפני 5 שנים ו 10 . ההקרבה היחידה שאנחנו נדרשים לה היא ההקרבה של המיסוי הגבוה ושלא נשאר לנו חסכונות ברמה שהיינו רוצים לחסוך. אבל בשורה התחתונה הכל דבש לרובו של הציבור. אל תשכחו שאנחנו גם מחזיקים צבא מנופח ואחוז באוכלוסיה שלא עובד - ולכן הביצועים של המשק שלנו עוד יותר מרשימים. אבל הכל עומד להשתנות............. אני מבטיח לכם שעוד נתגעגע לימים האלו. הסערות שעומדות להתרחש הן מבחינה גיאופוליטית והן מבחינה כלכלית הולכות למחוק את כל הטוב הזה ומה שהיה כבר לא יהיה.
אם זה עובד - לא נוגעים | 13.07.11
42.
המדינה הזו מזמברת אותנו עד הסוף במיסוי
האוצר נוהג כמשפחת פשע שגובה פרוטקשן בכל דבר שאנו צורכים או קונים. שולחים את ידם לכיס המצומק שלנו וגובים אגרות ותשלומים בלי סוף , מיסוי מטורף כמו פה אין בשוק מקום בעולם. המדינה גונבת את אזרחיה עד העצם. חייבים לברוח מפה למקום שפוי
לא יאומן | 13.07.11
39.
אין שום סיכוי שאני עושה מילואים או שהילדים שלי יעשו צבא !!!!! פעם הייתי בצופים היום מת לעוף מפה
מדינה של בעלי הון ושלטון , מעמד הביניים נשחק , אוטו אי אפשר לקנות דירה גם לא מוצרי החלב והדלק יקרים . כולם נאבקים פה על מחייה בכבוד , פשוט מגעיל , והכי מצחיק שמסביב כולם רוצים להשמיד אותנו . תגידו לי אתם על מה אני מגן פה ? על הממשלה המושחתת שלא רוצה להוריד מחירי נדלן כי כולם מחזיקים בדירות להשקעה .
אופיר | 13.07.11
38.
מה שמרחיק זה המסים הנגנבים מאיתנו חדשות לבקרים - אין סיבה שמכונית מרצדס תעלה בדרום אפריקה
שליש מחיר למרות השינוע ממרחק רב יותר. מבלבלים לנו את המוח עם הוצאות ביטחון? שיתחילו לקחת מהמגזר החרדי הפרזיטי, מהמגזר הערבי ומכל העבריינים שמחזיקים מליונים מבלי לשלם מס כלשהו. נמאס!!!!!!!!!!!!!!
אחת מכאן | 13.07.11
34.
אני קורא לחרם כולל על רכישת רכבים חדשים
יש מספיק מכוניות משומשות בשוק רכישת רכב חדש שווה לפרס לכל הגופים שעושקים את האזרח הפשוט יש להפסיק גם עם הרכב הצמוד מליסינג אני בטוח שאפשר למצוא פתרון יותר משתלם... אני בטוח שכמו בקוטג' אפשר להראות להם שכמה לקוחות פרטיים ממורמרים יכולים לעשות שינוי!!!!!
נועם | 13.07.11
33.
ברשות מסים עדיין לא למדו לעשות חשבון פשוט
צרכן שקונה אוטו יד שנייה-שלישית -עשירית לא משלם שום מס למדינה אנשים יקנו יותר מכוניות חדשות,על כול קניה ישלמו גם מע"מ,יהיו פחות תאונות,פחות זיוהם אוויר מדינה חייבת להקטין מס מוגזם באופן דחוף (להתחיל ממכוניות הקטנות) אלי בממשלה תתחילו ללמוד גם לעשות חשבון נכון וגם לדאג לאזרח?????
yvgn | 13.07.11
31.
חרם על חברות הליסניג לקנות רק מפרטי ככה יגמר הנושא של רכבים לא בטיחותים עם אבזור נחות
הליסינג קונים את הרכבים האלה בגרושים ומוכרים לנו אותם בהנחה קטנה אני אישית לא יקנה רכב מליסינג או השכרה רק פרטי מאדם שטיפל ברכב והשקיע בו ולא רכב חברה 4*4 מאזדה שנוסעת בשבילי עפר כאילו זה לנדקרוזר ואחרי זה מנקים אותה מבחוץ ומוכרים אבל את הקטסטרופה מלמטה אנשים לא רואים ולא יודעים מה עבר על הרכב המסכן
דוד | 13.07.11
30.
מחירי רכבים חדשים בשמים
מה דעתכם להפסיק לרכוש רכבים חדשים בטירוף כפי שנעשה בחודשים אחרונים עלייה משמעותית במכירות רכבים חדשים אנחנו בוכים ומקטרים אבל רצים לקנות חרם על הקוטג אפשר גם חרם על סוכניות רכבים חדשים (הגנבים הכי גדולים ) ואז תופתעו לראות את המבצעים והמחירום החדשים
שייקה זילברפרב | 13.07.11
26.
המיסוי המוגזם גורם לכך שלא משתלם לקנות מכונית חדשה, אלא רק מכוניות משומשות יד 2 והלאה
כל מכונית משפחתית ממוצעת שעולה 120,000 ש"ח, העלות שלה בחו"ל אולי 40,000 ו-80,000 הולכים נטו למס לקופת המדינה. שהעשירים ישלמו מחיר מלא. אנחנו לנצח נקנה מכוניות יד 2 בחצי מחיר.
שהעשירים יממנו את המס | 13.07.11
24.
על זה אתם בוכים????
המחירים של הרכבים הם עוד איכשהו סבירים, אבל על החלקי חילוף אף אחד לא מדבר!!!! כל כניסה למוסך נגמרת בלפחות אלף ש"ח! והכי מצחיק זה שאתה נכנס לאיביי ורואה שהחלק עולה בקושי 200 ש"ח כולל משלוח, סתם לדוגמא חיישן חמצן ליונדאי עולה 1200 ש"ח אבל באיביי 250 ש"ח, תבינו הבעיה היא לא לקנות רכב אלא לתחזק אותו! בשלוש השנים האחרונות הדולר התרסק 30% אבל הטיפולים במוסך עלו ב100%
AMA | 13.07.11
19.
בוכים כל היום וקונים מכוניות בלי סוף, אני ממליץ להעלות את המחיר של הדלק ואת מחירי המכוניות
של מנועים מעל 1600 סמ"ק, לא הגיוני שכולם יבכו על זיהום הסביבה אך יסעו במכוניות זוללות דלק, איפה כל הארגונים האלה שמחפשים זבל שאנשים זורקים ובעצם נוסעים במכוניות מזהמות כמו הפה של אחמד טיבי.
בנץ | 13.07.11
12.
אני אישית מציוני הפכתי לשונא של המדינה. אני אוהב את הארץ אבל שונא את המדינה הזו
תנו לי סיבה אחת טובה למשהו טוב שקורה כאן שמצדיק הישארות. אני אב ל 2 ונשוי שנסחט על ידי המדינה כאילו היתה משפחת פשע אחת גדולה. אני מבטיח לכם דבר אחד, את ילדי צה"ל לא יראה במדים. אני אגאג ש הם יהיו משתמטים.
קובי | 13.07.11
9.
כתבה טובה המראה את הקרטל
בקרטל הזה מעורבות המדינה, יבואני הרכב והליסינג. שעיקר המטרה לדפוק את האזרח. החרם שצריך לעשות הוא דבר ראשון שהחברות יפסיקו לקנות רכבים בליסינג. להעניק לעובדים החזר על שימוש ברכב ואפילו לעזור במימון מהבנקים. להפיל את ההגמוניה הזאת. בשלב. הבא להפיל את המדינה שלוקחת מיסים מטורפים ולא מחזירה כלום לאזרחים ועדיין לוקחת מיסים בגובה של 120% במס קניה ומעם על רכב כשאין אלטרנטיבה כתחבורה ציבורית נאותה וגם בגלל שהמדינה היא הבעלים הענק של קרקעות היא מוכרת אותן ביוקר מזעזע ועל זה כמובן מיסים ומרחיקה אותנו מהמרכז כדי שנתיישב במקומות מרוחקים ואז נהיה חייבים רכב שעליו משלמים מיסים משוגעים וכמובן שנצתרך דלק כדי לנוע וגם של המיסים מטורפים. אז כמו שאתם רואים הקנוניה הזאת היא מתואמת ומחרידה. וכל זה בחסות החוק כך שאין ישועה בבתי המשפט. אז מה ההבדל בין מדינה טוטאליטרית לבין מדינת ישראל? אין הבדל. השלטון שלנו מתוחכם כי הוא הפך להיות מדינה טוטאליטרית בכסות הדמוקרטיה. כמו שהיה בעבר מדינה סוציאלית בכסות הקפיטליזם.
קרטליסט | 13.07.11
8.
בגרמניה כולם נוסעים במרצדס במחיר של מאזדה
לא מגיע למדינה המושחתת הזו להתקיים אספסוף אם לא היו אוייבים מבחוץ מזמן היינו אוכלים אחד את השני אין כאן עתיד - שומעים חברה צעירים? חבל על הזמן שלכם - לא דירה ולא רכב יהיו לכם תהיו עבדים של כולם תעבדו בשביל כולם אבל רק לא בשבילכם
גקסון | 13.07.11
3.
הממשלה הצליחה לעוות כל כך את שוק הרכב היום, שאין שום סיכוי לתקן אותו מתישהו..
באצטלה "ירוקה" שולחים את כל העם לנסוע במכוניות לא בטוחות שנראות כמו קופסאות גפרורים. אגב, שימו לב מה קורה עכשיו, ברגע שהמכוניות האלה תופסות נתח שוק גדול יותר, מיד המס עולה חזרה.. פתאום ירוק זה פחות חשוב מאשר לגבות מיסים..
בן | 13.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת