10. הונדה אקוד יקרה ללא צדק ברשותי 150.000 שקל והתלבטתי איזה רכב לקנות כבר כמה חודשים אני ממתין עם הכסף.אמרו לי שאקורד תעלה בסביבות 160.000 מסתבר שאין זה ככה נסעתי נסיעת מבחן עם האישה ובן דוד היא צפופה מאחורה ההיגוי שלה בכלל לא מתקשר ואני מבין ברכבים אני חושב שהמחיר יקר מאוד לדגם הפשוט 189.000 אלף וזה רק ההתחלה אני מגיע לכמעט אני יורד מהרכב הזה זאת דעתי וגם לא ממש חזק אוטו מנוע כשהיה בעבר. שי | 06.08.11 (ל"ת)
9. אקודד מול פאסאט יש לי בליסינג את האקורד הזאת . קבלתי לאחרונה. לפני היה לי את הפאסאט 1.8 טורבו אין לי מושג לגבי עלויות (כאמור ליסינג) אבל הפאסאט לוקחת בגדול בכל פרמטר ! נסיעה, מרחב, נוחות, כח זמין. אני ממש מצטער שלא בחרתי שוב בפאסאט. עכשיו אני תקוע אם האקורד הזאת ! ליאור | 22.07.11 (ל"ת)
8. הונדה אכן, הרכב טוב אבל !!!! כל הרכבים של הונדה יקרים בהשוואה לדגמים מקבילים אצל יצרניות אחרות. אכן מי שמרגיש ששווה לשלם יותר ולקבל תמורה הוגנת, שישקיע. בעצם אי אפשר לבוא בתלונות ליבואן מי שרוצה יקנה. קובי | 21.07.11 (ל"ת)
7. חברת "מאיר" ומחאת הקוטג' השוק הוא חופשי, וכל אחד רשאי לרכוש כל רכב שיחפוץ בו, ובמחיר שמתאים לכיסו. מי שאינו מוכן לשלם את המחיר שקבעה "מאיר" עבור הונדה אקורד, שיקנה מכונית אחרת! סביר להניח שאם לא יהיו קונים, תקרה אחת משתי האפשרויות (המעולות!) הבאות:- 1. המחיר ירד. 2. זכיון חברת הונדה יעבור מחברת "מאיר" ליבואן אחר. ירון | 21.07.11 (ל"ת)
6. האם י ש הצדקה למחירים הגבוהים של הונדה אקורד? מתוך גליון 04/2011 של הירחון What Car, להלן מחיריהן של מכוניות משפחתיות (המשווקות בישראל כ-:"מכוניות מנהלים") בבריטניה:- הונדה אקורד - 20,000-26,739 ליש"ט פורד מונדאו - 16,541-23,321 ליש"ט. מאזדה 6 - 16,434-22,007 ליש"ט טויוטה אוונסיס - 15,613-24,148 ליש"ט. טויוטה פריוס - 19,425-22,421 ליש"ט. פיג'ו 508 - 19,175-20,975 ליש"ט. סקודה סופרב - 14,753-24,752 ליש"ט אופל (ווקסהול) אינסיגניה - 15,693-28,420 ליש"ט פולקסוואגן פאסאט - 17,762-23,173 ליש"ט. טווח המחירים נגזר מרמות האיבזור האפשריות, סוג המנוע [בנזין (זול) דיזל (יקר)], ונפח המנוע. מתוך כל הטבלה הנ"ל עולה כי "המציאה האמיתית" היא דווקא טויוטה פריוס, אשר מחירה בישראל, מסתבר, אטרקטיבי במיוחד.... איתמר | 20.07.11 (ל"ת)
5. סובארו בי-4 גדולה ומרווחת יותר, עם הנעה לכל הגלגלים ולכן יותר ייחודית מההונדה לסובארו בי-4 הנעה לכל הגלגלים (פרט לרזרבי) , מתלים מצויינים, היא גדולה ומרווחת מההונדה אקורד. אחיזת הכביש המשובחת של הסובארו (שבה יש קשר ממוחשב בין ההנעה לארבעת הגלגלים לבין המערכת לבקרת יציבות) מתגלה במיוחד כאשר תנאי הכביש נעשים גרועים במפתיע: כתמי שמן, שלוליות, בוץ, חול , קירצוף מע"ץ וכו'. מצבים שמהם הסובארו עשויה לצאת בשלום בהסתברות גבוהה יותר מההונדה. לכן, זה שהמחיר של ההונדה גבוה יותר לא הופך אותה ליותר יוקרתית. זה רק הופך אותה לתמורה פחות טובה לכסף. נראה שהכתבה "מריצה" את ההונדה, אבל ההשוואה לסובארו כ"עממית" אינה עושה טוב להונדה. באם הסובארו "עממית" ההונדה היא פחות מזה. נחום | 20.07.11 (ל"ת)
4. הונדה משפחתית, שמצמצמת למחיר מכוניות פרימיום..לאן נגיע? מחיר אסטרונומי..פיאט וסוזוקי גם רוצות מחיר כזה..בקצב המחירים המאמיר, זה יקח שנתיים שלוש. עתיד כלכלי עצוב. עופר | 19.07.11 (ל"ת)
3. הונדה אקורד רכב טוב מכל הבחינות אבל היבואן מתעקש על מחירים מההפטרה וכך נתח השוק שלה קטן כל שנה. הונדה סיוויק עדיפה. היכולות שלה עדיפות והתמורה לכסף טובה יותר. חוץ מזה קחו את סובארו 4 החדשה, חבל על הזמן, משהו משהו. יוסי | 18.07.11 (ל"ת)
1. 4 כוכבי בטיחות? ומצדיקה את המחיר? נשמע לי כמו כתבת פרסומת.. באמת לא לעניין. מה קורה אתכם? ישראל | 18.07.11 (ל"ת)
מבחן רכב: אקורד מכוון
10 תגובות לכתיבת תגובה