9. על מה אתה מדבר ?! עושה רושם שאתה ,מחבר הכתבה ,ממש לא מבין בלימודי עיצוב אם כל מה שאתה מחפש זה שהסטודנטים יצילו את העולם!. אין כל רע ואפילו מבורך כל מוצר שהינו חיובי, משעשע, או פשוט מעוצב טוב. ס. י | 19.07.11 (ל"ת)
8. חבל שזו גישת הכתבה, פספסת כמה דברים בדרך... מוצרים שנוצרו ונועדו ל"שנות את העולם" הם רק גישה אחת בתוך העולם הגדול והמגוון של העיצוב התעשייתי. דווקא במקום האקדמי יש הזדמנות לסטודנטים ליצור משהו שהוא לא תמיד פרקטי או עונה על בעיה, אלא לפעמים תוצר של תהליך שהוא קודם כל מלמד ומהנה ברמה האישית. דווקא מוצרים אלה- הנוצרים מתוך עניין אישי ואמונה בפרוייקט- הם אלו שיש בהם הכי הרבה נשמה, שלטענתך חסרה... חבל שאתה מסתכל על הדברים רק מנקודת מבט כלכלית או פרקטית. גם ככה הבוגרים כנראה יתעסקו במוצרים "פרקטים" בחייהם המקצועים, פרוייקט הגמר הוא ההזדמנות שלהם לעשות משהו ממקום קצת אחר, שבדרך כלל מוסיף המון אור לעולמנו המתועש. לירון | 19.07.11 (ל"ת)
7. חבל שלא השקעתם יותר מ2 דקות בתערוכה בשנקר... חבל גם שהלכתם שולל אחרי מנחי פרוייקטי הגמר לעבודות מסוימות. היו עבודות שהם קצת יותר ממשחק בחומר אלא עיצוב עם מטרה, מטרה לעזור לאנשים עם מוגבליות למשל או בכלל לאנשים שצריכים מוח עיצובי שיבין את בעייתם ויתן להם יד כפי שמעצב טוב צריך להבין לפתח ולעשות. האסקולה המשעממת של יצירת חומרים חדשים נשארת כמשעממת כל עוד אין לה מימוש הגיוני ואמיתי בתוך עולם שמלא במוצרים ללא כל חשיבה על הצד של המשתמש. אלא רק גחמתו האישית של המעצב. מישהו עם דעה | 20.07.11 (ל"ת)
6. היופי שבפשטות אהבתי מאד את עיצוב התערוכה במכון הטכנולוגי בחולון, דווקא בגלל פשטותה הלא מתגנדרת. אפרת | 20.07.11 (ל"ת)
5. נו טוב... אתם באמת לא מבינים כלום בעיצוב , לימודים או פיתוח מוצר? המטרה של פרויקטי הגמר היא לא לשעשע עיתונאים מעפנים שהגיעו לשם רק כי משום מה ראשי המחלקות חשבו שזה יקדם את בית הספר. המטרה היא לתת פלטפורמה לאנשים מוכשרעם עם יכולות להביע את עצמם אחרי שהם כופפו מוטות ברזל לקולבים במשך 4 שנים מחורבנות!! אם לא מוצא חן - אל תבואו. דורון | 20.07.11 (ל"ת)
4. לגבי הדסה, המוצרים היו טובים אבל צורת ההגשה מעפנה. צריך להשקיע במקום כדי להציג את העבודות. הבניין עושה רע גם לעבודות בעיצוב תעשייתי וגם בצילום. זה היה תת רמה הצגת הפרוייקטים. ת | 19.07.11 (ל"ת)
מספיק בקושי
9 תגובות לכתיבת תגובה