30. נסיעה של 20K בשנה בגז יש חיסכון 4000 ש"ח בשנה. עכשיו תעשו חישוב הגז מנצח את כולם ותעשו לבד קרינה אלטרומגנטית מרכב איברידי או חשמלי ותילמדו על נושא הקרינה לבד נוסע על גז | 30.07.11 (ל"ת)
29. למגיב 28: בנושא הקרינה: לפי בדיקות שנעשו ברנו פלואנס החשמלית, הקרינה ברנו פלואנס Z.E היא נמוכה מכל מכונית חשמלית אחרת ומכל מכונית היברידית (20-100 מיליגאוס)! אפילו הקרינה בפלואנס החשמלית יותר נמוכה ממכונית בנזין (1 מיליגאוס)! לפי החוק רמת הקרינה האלקטרו מגנטית החוקית שלא מזיקה כל-כך היא 2 מיליגאוס ומטה, אתה בטח שואל כמה קרינה יש ברנו פלואנס החשמלית? להגיד לך? 0.8 מיליגאוס בלבד! אפילו יותר נמוך ממכונית בנזין! ולכן הרנו פלואנס החשמלית בטוחה מאוד מפני קרינה! לסיכום: הרנו פלואנס החשמלית של בטר פלייס, בטוחה מפני קרינה יותר ממכונית בנזין! ודרך אגב, המכונית שלך יותר מזיקה בעניין הקרינה לילדים שלך! תומר | 29.07.11 (ל"ת)
26. מדהים כמה מהר פרויקט כ"כ גדול כבר עומד על הרגליים ואטוטו הולך חבל שככה עובד רק בשוק הפרטי ולא גם בציבורי ישראל ישראלי | 21.07.11 (ל"ת)
25. הכל שטויות, עוד חודש עוד שנה... כולם יודעים שעולם הרכב עובר שינוי ותןך כמה שנים נראה כאן יותר ויותר רכבים חשמליים מאיר המהיר | 21.07.11 (ל"ת)
24. שרון מ23, או שאתה מבטר פלייס או שאין לך מושג... שקע ביתי ממש לא מאושר על ידי משרד התשתיות, כמו כן אין שום אלטרנטיבה לבטר פלייס עדיין, ואם השחיתות תמשיך אז גם לא תהיה. או שאתה באמת לא מבין ודבריך נובעים מבורות, או שאתה צבוע בצבעים של בטר.... הדבר היחיד שאני מסכימה איתך זה שרכב חשמלי משתלם לא משנה בק"מ כל עוד הינך טוען בעלות רגילה זיוה | 21.07.11 (ל"ת)
23. בוקר טוב לכל הבכיינים שמפחדים ממכונית חשמלית לא יעזור אם בכל טוקבק תכתבו את מילות הקוד "מונופול" "משפחת עופר" "יקר"... כי ידוע לכולם שאין שום מונופול לא על הרכב (יש מספיק חשמליות מסוגים שונים לכולם) ולא על הטעינה (יש אלטרנטיבות לבטר פלייס וכולם יודעים זאת וטוב שתהיה תחרות) . שקע בייתי גם מאושר ע"י משרד התשתיות, אז על מה הזעקה?! ולמי שיקר בשלב הראשון, שלא יקנה. אני נוסע 30 אלף ק"מ בשנה וזה משתלם לי מאוד. יש התרגשות גדולה בענף ואנחנו לא טפשים! מי שמנהל צי רכב של מעל 100 מכוניות מבין דבר או שניים. שרון | 21.07.11 (ל"ת)
22. ומי הטמבל שיקנה את הזבל שהוא מציע ??? עד שאנחנו משתחרחררים מגנבי הסלולר,מופיע לנו מתוחכם חדש עם אותו פתרון דפוק. מעניין עד להיכן יגיע רעש הנפילה. רכס | 20.07.11 (ל"ת)
20. חרטא בטר-פלייס אינה ממציאה סוללה מהפכנית או מכונית חשמלית, אין לה תכנית מו"פ ולא טכנולוגיה פורצת דרך. בטר-פלייס מציעה פתרון לוגיסטי לשינוע מצברים בלבד. לפני שמקימים פה תשתיות בעלויות של מיליארדים, יש לקיים דיון ציבורי ולא רק לסמוך על טייקון בעל אינטרסים ויזם עם חיוך רחב ושיניים צחורות. דידי | 20.07.11 (ל"ת)
17. מצידי שה 500 מכוניות ירקבו שם בנמל ספסרי חשמל מונופוליסטים בקומבינה משותפת עם הממשלה: "קבלו במחיאות כפיים סוערות את ממשלת ישראל בחסות 18 משפחות הטייקונים שבראשם עומדים ביבי ושרה, כץ, שטייניץ ולנדאו שדואגים לנו ורק לנו כל כך" אורי | 20.07.11 (ל"ת)
15. מדהים לראות כמה מהר פרויקטים שנמצאים בידיים פרטיות זזים מהר אם זה היה תלוי בממשלה שלנו, זה היה קורה אולי תוך 20 שנה חיים | 20.07.11 (ל"ת)
12. תצביעו ברגליים נגד המונופול הזה של משפחת לא פר! חרם עוזר בכל מקום, גם פה הוא יעבוד! אל תקנו עד שהמחיר לא יהפוך להיות משתלם. אין שום סיבה שכל יום אני אצטרך לעבור בתחנת דלק להחליף סוללות ג'ין | 20.07.11 (ל"ת)
10. פלופ אחד גדול, 60-80 ק"מ טווח נסיעה עם מזגן, ובפקק תנועה נתניה ת"א גומרת סוללה שלמה ובנוסף אתם קשורים למודל ה"מוצלח" של אגסי שמחייב אותכם לתידלוק רק אצלו, מיזם שבוודאות הולך לכישלון קולוסלי אלא אם ישתנה והסוללה תשופר לקבלת טווח נורמלי בין תדל אבי | 20.07.11 (ל"ת)
9. תגובה ל6 אתה חושב שאתה הכי חכם ומצא WIKILEAKS של שי עגסי , זה ברור מיום ראשון שלא כל רכב בהשוואה יהיה יותר יקר, מדובר על חסכון לשוק ספציפי רגע - שוק שקונה מזדה 3 ונוסע 20-30000 בשנה , אגלה לך סוד - שוק הליסינג , כמו כן מחירים שפורסמו אלו מחירים למחירון ולא מחירים לשוקי רכב גדולים סם | 20.07.11 (ל"ת)
8. מכונית יקרה. טעינה יקרה מאוד! למה לא נותנים להטעין מהחשמל הבייתי ?! כי אגסי / עופר רוצים לעשות סיבוב על הציבור הישראלי. לא יהיה. אסור לתת להם להקים מונופול חשמל נוסף על הקיים נמרי | 20.07.11 (ל"ת)
7. איזה כיף לראות תגובות של מתחרים לבטר פלייס נראה שהם מפחדים :-) בהצלחה כבר מכין את הרכב בנזין שלי למכירה..שלום ולא להתראות תושבי ישראל | 20.07.11 (ל"ת)
6. מכונית חשמלית מול חשמלית ראיתם את ההשואה של בטר פלייס ל"חיסכון שלנו" במידה ונבחר במכונית חשמלית שלהם. תכנסו לאתר http://betterplacenews.co.il/betterplace/saving-calculator-0511.aspx ותבחרו טויוטה קורולה ואח"כ 17000 קמ'. ראה זה פלא ....יותר זול להחזיק מכונית בנזין. רק מ 18000 קמ' ומעלה זה מתחיל להיות כלכלי וגם בהפרשים זניחים לעומת בנזין. שי אגסי הנכבד, כשהטכנולוגיה תהיה יותר יעילה ויותר זולה עשוי המשתמש הביתי (לא ליסינג) לחשוב על האופציה החשמלית (עם כל המגבלות שלה : טווח קצר, הימור על טכלולוגיה חדשה, סוגיית הסוללה וכו'). יש לי הרגשה שמצפים מאיתנו לשלם על הפיתוח שעדיין לא בשל לגמרי. עובדה שכל יצרן גדול לא יכול להרשות לעצמו לא טבול במים האילו (המחושמלים) רק כדי להתפאר בנוצות "חשמליים". ארז | 20.07.11 (ל"ת)
5. סוף-סוף מגיעות המכוניות המוצלחות שלנו! סוף-סוף מגיעות המכוניות של בטר פלייס! ממש גאווה ישראלית!!! אחת המכוניות מתוך ה-500 היא שלי! תומר | 20.07.11 (ל"ת)
1. עזבו אתכם, מי יקנה את המכוניות האלה שהן גם יקרות מאוד וגם קושרות את הלקוחות (הפראיירים) למונופול מבית משפ' עופר שיודעים דבר או שניים על מונופולים ולסחוט את הלימון (הציבור) טוב, טוב. | 20.07.11 (ל"ת)
נמל אשדוד: המכוניות החשמליות שמייבאת בטר פלייס יגיעו בימים הקרובים
30 תגובות לכתיבת תגובה