5. מכון התקנים - מונופול רע אגודת המהנדסים מתארת בתלונה את תמצית הבעיה, בתחום המעליות יצר מכון התקנים לא רק תמיכה בחברות הגדולות במשך שנים, אלא גרם להתייקרות אדירה הן במחירי המעליות וחמור מכך במחירי השירות למעליות, בזכות מדיניות המכון אישורו לדגמי מעליות מסויימים, הופכים דיירי הבתים המשותפים החדישים לקוחות שבויים בידי החברות הגדולות, שמשלמים סכומי עתק לתחזוקת מעליות בהעדר תחרות , מחירי תחזוקת מעליות כאלה בישראל גבוהים פי 3 מרמת המחירים באירופה, הבעיה ידועה במשך שנים, המדינה מעדיפה לתמוך במונופול זה כמו במונופולים אחרים, ישראל היא גן עדן למונופולים, הגיע הזמן לשנות זאת, זו חייבת להיות מטרתו הראשונה של טרכטנברג מעלית קטנה | 31.08.11 (ל"ת)
4. למה ללא שכר? רן כהן היה שר המסחר והתעשייה, אל"מ, ח"כ וכיהן בוועדות הכנסת-שווה שכר! אדם ראוי והגון שאין רבים כמותו ! | 20.07.11 (ל"ת)
3. בשום מקום בעולם צריך אישורי ייבוא ממכון תקנים רק בישראל בושה שמדינה שחושבת שהיא מערבית מערימה קשיים ופשוט גוזלת את היבואנים וגורמת לעיכובים במשלוחי הייבוא , תשלום של אלפי שקלים על אישורים מטופשים שלא צריך בכלל . הרי הכל בסוף נופל על הצרכן הסופי ובסוף מתפלאים למה אין תחרות והכל עולה פה המון כסף. אל תשכחו דבר חשוב מאוד , מכון התקנים הוא מלכ"ר שמטרתו האמיתי היא דווקא כן לעשות רווח . מנכ"ל המכון נוסע במכונית של 300 אלף שקל על חשבון הציבור והעובדים במכון משתכרים במשכורות עתק שלא היו מרוויחים בשום חברה פרטית. כל עתירה שהיתה בעבר לפתוח מכון תקנים שיתחרה במכון הקים נכשלה מכיוון שמכון התקנים הוא למעשה המקום בו הפוליטיקאים שולחים את המקורבים להם לעשות משכורות עתק ולא לעבוד קשה . אז המנופול ימשיך והאזרח הקטן ימשיך לאכול אותה ייבואן פראייר | 20.07.11 (ל"ת)
1. למה למנות אנשים כאלו? תמנו מישהו מקצועי ובעל קבלות ולא פוליטיקאי שיתגלח על הציבור מישקפופר | 20.07.11 (ל"ת)
רן כהן ימונה ליו"ר מכון התקנים הבא
5 תגובות לכתיבת תגובה