אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

5 מיליון מכשירי גלקסי אס 2 נמכרו - עשרת אלפים בספקיות בארץ

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
נכנסתי לחנות פרטית
והייתי צריך לעמוד ב*תור* בשביל לקנות.היו 5 אנשים לפני. טירוף מה שהלך שם לגבי גלקסי s2. מה שכן, מניסיון אישי: 1. להתקין kies על המחשב ומייד להתקין עידכון. המכשירים שנמכרים בארץ מגיעים עם גרסה ישנה ששותה את הסוללה. אחרי העידכון הטלפון מחזיק יום וחצי עד יומיים בלי טעינה ושימוש סביר. לפני העידכון החזיק בקושי 8 שעות. 2. להעיף את ה-launcher המקורי ולהתקין launcherpro מה-market, עדיף ונוח מכל הבחינות.
 | 29.07.11
8.
סאני יבואנית סמסונג, ופרטנר של אילן בן-דוב
אבקש להזכיר ללקוחות של פרטנר, כי פרטנר חברה שאילן בן-דוב (זה שלוקח הלוואות ולא מחזיר) שולט בה. כ"כ, אבקש להזכיר כי סאני יבואנית סמסונג, אף היא נשלטת ע"י אותו בן-בליעל. כלומר ברור כי יש לו אפשרות לתאם מחירים של המוצרים והשרותים של שתי החברות. עכשיו צאו וחשבו כמה הצרכן הישראלי מפסיד בגלל חזירות ללא שובע.
חגי | 28.07.11
6.
בדוק שוב
אתה מצטט נתונים שהתגלו כלא נכונים. בעוד שסמסונג אכן סיפקה נתוני מסירה, ולא מכירה, לא נרשמו כמעט אחוזי החזרות וכל היחידות במדפים נמכרו. אתה מצטט הערכות אנליסטים לא רשמיות שהתגלו כשגויות. דרך אגב, כמעט בכל המקרים שחברות מצטטות נתוני מכירה, הם מדווחות על נתוני מסירה. גם אפל, דרך אגב. קשה מאוד בשביל חברות הפצה לדעת את נתוני המכירה המדויקים.
לדרומי | 28.07.11
4.
האם היא "מכרה" באמת או רק "מסרה"? ובכל מקרה - המחיר בארץ שערוריתי.
להסכירכם: לפני כמה חודשים סמסונג הודיעה כי "מכרה" 3 מיליון טאבלטי גלאקסי טאב. לאחר כמה שבועות התברר כי הם לא מכרו אלא "מסרו" - סיפקו לחנויות המשווקים. בפועל, הם מכרו הרבה פחות, ומכשירים רבים נותרו על המדפים. כעבור עוד כמה שבועות התברר כי לא רק זאת, אלא שמתוך המכשירים שאכן נמכרו בפועל, קרוב לעשרה אחוזים הוחזרו עקב תקלות או אי-שביעות הלקוח, זה איום ונורא, ושוחק כל מתח רווחים שהיה לסמסונג מהמוצר הזה. האם סמסונג מכרו 5 מיליון, או שרק מסרו? כמה מכשירים נשארו על המדפים (קצת קשה לראות, כי המפיצים הסלולריים מסתירים את הקופסאות במחסן מאחורה)? כמה מכשירים יחזרו עקב תקלות? התשובות לשאלות אלו ייקבעו האם המכשיר אכן יצליח או לא.
דרום לבנון | 27.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת