אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - מכניסה להילוך: בטר פלייס תנסה לגייס 300 מיליון דולר

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
היש עוד תמימים בעולם שישקיעו באג"חים.. על אחת כמה וכמה של "סיים פלייס"?
מי הפרייר שישקיע כספו במייזם הזה? רק מי שלא מבין כלום בטכנולוגיה (אנרגיה בסוללות/משקל), בהספק (כמה צריך בשביל להזיז 2 טון בעליות בקיץ?), בנוחות ובפרטיות (אה - אתם יודעים היכן אני מסתובב ואתם יודעים להמליץ לי על נקודת טעינה.. יפה), בכספים (בלאי סוללות/שווי שוק יד2) , ..בלהבין את המחר, וטומן ראשו בחול. אני כבר רואה בעיניי רוחי את כל אלה שאגסי, ואני חייב לשבח את יכולתיו כפרזנטור, קנה אותם בנזיד עדשים. בעולם שאנשים שכחו לסמוך על עצמם ותלויים בגיבובים של אחרים יש רק עתיד אחד והוא - כישלון. אל תבינו אותי לא נכון - אני מאחל למייזם הצלחה גדולה, אבל יש יותר שאלות מתשובות ולכן אני לא מתקרב להבטחות ומחכה לראות בעוד כמה שנים לאן כל זה הולך ואני סמוך ובטוח שכשנגיע למחר, טכנולוגיות חדשות טובות וזולות יותר יחליפו במהרה את הרכבים החשמליים ששקטים כמו חשמל, אבל שוקלים כמו טרקטור וטובים ל 80 ק"מ בירידות.. בחורף.. בהצלחה למייזם אבל לא איתי ולא עם הכסף שלי.
משה | 06.08.11
47.
מישהו מפחד מהצלחת המיזם?
יש פה הרבה אמוציות לא מובנות... כנראה שההצלחה נוגעת בעצבים החשופים של יבואני הרכב שזכו עד עכשיו לקרטל שקט. בינתיים נראה שיש בישראל ספקנים לרוב שצועקים כבר ארבע שנים שהאיש הזוי, קוסם או כל מיני מחמאות אחרות, אבל זה כבר מזמן לא ביכולתו של איש אחד. החברה הזאת שלחה זרועות בכל כך הרבה מקומות בעולם, עם הסכמים עם חברות מובילות. ממליץ בחום ללמוד קצת יותר ולנסות לזהות פוטנציאל ולא כשלון, חבל סתם לאחל רע אם אפשר להרוויח מזה בכמה מישורים. שווה קצת לקרוא מה אומרים בעולם, אחרי הכל אנחנו שוק קטן ונראה שהרכב החשמלי על הגל.
ריכוזי | 04.08.11
44.
כל העולם ישתמש בסוף בטכנולוגיה הזאת
ורק הישראלים ימשיכו לקנות דלק. מגיע למטומטמים שלנו פה. אני עבדתי תקופה בבטר פלייס ואני בהחלט חושב שהמייזם יצליח בכל העולם. הצרכן הישראלי הוא פראייר, יש לו חברה אחת שמספקת 8מעל 80% ממוצרי החלב, הוא משלם מיסים על דלק כמו באיטליה ונוסע במכוניות של אמריקה... אני במקום אגסי לא הייתי בונה על ישראל, כולם פה מפגרים.
ישר כח | 04.08.11
43.
המיזם הזוי לגמרי ואין לו שום סיכוי להתרומם, זהירות רוכשי אגח"ים למינהם, ספר צמרת לפניכם
אז ככה, 1. טכנולוגיית הסוללות הקיימת לא מסוגלת לתמוך בטווח נורמלי של 500 ק"מ בין טעינות ויעברו כמה שנים עד להשגת היעד הזה 2. טכנולוגיית הטענה לא מאפשרת טעינה מהירה וזולה, והמודל של החלפת סוללות ממש לא ישים טכנית בגלל בעיות סביבתיות של איוורור וקרינה 3. הטווח ה"מובטח" היום הוא 150 ק"מ בתנאי מעבדה, בפועל נסיעה עם מזגן ו\או אורות קצת פקקים ועליות מורידה את הטווח ל 70-80 במקרה הטוב
מהנדס חשמל שמבין | 04.08.11
42.
אני עוקב כבר 3 שנים
תמיד אפשר להתלונן - גם כשקורים דברים טובים. לגבי המחיר של המכוניות - לדעתי הם יורידו אותו רק כאשר הם יתקעו עם מלאי. לגבי המחיר של הטעינה - זה בעצם המחיר של הבטריה. לגבי הסובסידיה - כשיהיה לנו אוויר נקי לנשום, נדע אולי להעריך את זה (וגם אז יתלוננו...)
מ | 03.08.11
34.
אויש כל המקטרגים תנוחו, לבן אדם יש רעיון שאינו מהפכני אבל יכול להביא להפחתה משמעותית בזיהום
ובואו לא נשכח שאם הפרוייקט יצליח הוא יביא לקיצוץ מטורף בהכנסות מדינות ערב. ככה שאנחנו נצא נשכרים, גם אם זה באותו מחיר. לפחות עם הפרוייקט החדש נפסיק לממן את ההרס של האוויר שלנו ואת הטרור העולמי
יואב  | 03.08.11
31.
אגסי היה מספיק אמיץ להיות הראשון שחושב בגדול על פתרון שלם ולא רק על הרכב
עצמו ולכן כל מי שמחפש להשקיע בתחום של תחבורה אלטרנטיבית ישקיע אצלו. השאלה הגדולה היא תוך כמה זמן אנשים באמת ישתכנעו שכדאי להם לעבור לתחבורה כזו ובאיזה היקף. אחרת עוד יהיו הרבה גיוסים
משקיענצ'יק | 03.08.11
27.
מתי יבקש אגסי "תספורת"?
בטר פלייס לא ממציאה שום דבר וגם לא מייצרת דבר. השילוב בין משפחות קרסו, עופר וה"ה אגסי מבטיח שני דברים - מוצר נחות עם שירות לקוי (ההתמחות של קרסו) ומחירים לא ריאלים (ההתמחות של עופר וקרסו). שאלה של זמן מתי הם יכופפו את הממשלה לתת להם מונופול על טעינת כלי הרכב ומתי כל המיזם יכשל סופים בחו"ל מה שיביא את אגסי לבקש "תספורת".
עירא | 03.08.11
26.
פניה לעובדים: תסחטו את הלימון כל עוד אתם יכולים - הפרוייקט הולך להתרסק בענק
הסיבות: הפרוייקט הזה חסר כל הגיון כלכלי בשלב הזה. משקיעים מאות מיליונים במוצר בינוני ויקר, מנסים להיות מונופול במקום (צאו החוצה וראו את המחאות האזרחיות) שבו האזרחים יפרקו לכם את הצורה אם תנסו לכפות עצמכם בכוח. מי ישקיע ברכב עם נצילות מגוחכת בלי תמיכה של מאות (כן,מאות) תחנות תידלוק חשמלי. הגז - עם המצאות הגז לחופי ישראל, יהיה הרבה יותר כלכלי להסב מנועים לגז ולא להשתמש בחשמל או בנזין/סולר. וכן עוד דבר, אתם לא צנועים ותשלמו על זה, ראו ערך רוד שאו - או בשפה מדוברת, חטבונא בריבוע/עבודה בעיניים.
אלקטרון | 03.08.11
22.
פריארים לא מתים הם רק מתחלפים. לפי הפרסומים שלו, אין כמעט הבדל בעלויות
אחזקת הרכב, אז למה להיכנס לדבר כזה????? נעלמת הספונטניות של התדלוק, צריך להיכנס לתחנת טעינה לפי מערכת הבקרה שלהם. בנוסף, אני די בספק אם הפתרון הזה באמת יותר ירוק. מה עם כל הסוללות/מצברים שמסיימים את חייהם?
שם | 03.08.11
20.
כך נולד מונופול חדש שהולך לעשוק את הציבור הישראלי
למה בבשורה החדשה מחיר נסיעת קילומטר בחשמל עולה כמעט כמו מחיר בבנזין ? למה לא מאפשרים שוק חופשי במחירי החשמל לרכב ? האם גם כאן המחוקק נרדם בשמירה ומעוניין לשמר פער שיווק של מאות אחוזים ? איך שהוא קמה מפלצת בחסות ממשלת ישראל ומשפחת עופר שחוסמת את התחרות בשוק הרכב החשמלי לטובת מיזם שיצרני הרכב הגדולים לא מאמינים בו. (למעט רנו שגם ככה מקבלת את רוב ההשקעה שלה בחזרה במכירת מספר מכוניות)
דוד | 03.08.11
16.
הנה אדם שהגשים את חלומו בשתי ידיו
ובשתי ידיהם של בעלי הון אינטרסנטים ועסקנים פוליטיים ובעלי כוח ושררה ופרוטקציות.... הוא בוודאי אדם מוכשר, אבל כמוהו יש עוד אלפים. אלפים. והם לעולם לא יקבלו הזדמנות שווה. כי במדינה כושלת חברתית כשלנו לא צריך להיות מוכשר כדי להיות בכותרות - רק מקושר.
פיצי | 03.08.11
7.
Nothing is better about Better Place
הם גונבים את ההנחה ממיסים שהממשלה נתנה למכונית חשמלית במקום לגלגל אותה ללקוח. החשמל שהם רוצים למכור לצרכן לא יהיה זול מבנזין, טעינה מהבית עולה רבע מאשר אצל בטר פלייס. המודל העסקי שלהם בנוי על לחץ על הממשלה לחוקק חוקים שיעדיפו את בטר פלייס מאשר את הצרכן. בעולם של היום אין צורך בבטר פלייס. לא מאמין שמישהו ישקיע בהם אגורה!
חשמלאי רכב | 03.08.11
5.
אל תשקיעו פרוטה במיזם הזה
המיזם של אגסי ועופר הוא עדות מוצקה ואישוש לאמרה שה" פריאירים לא מתים אלא רק מתחלפים " עד היום אף אחד לא נתן תשובה לשאלה מה אתה עושה אחרי שלוש שנים שיש לך ביד גרוטאה עמוסת מצברים ישנים ? הבלוף שנקרא בטר פלייס יהפוך במהרה לביטר פלייס משכורות העתק שהם משלמים לכל הפונקציונרים בחברה מקפלן ודרומה כדי שימכרו לוקשים במתק שפתיים לא יחזיקו מעמד עוד זמן רב. ובייחוד אל תשקיעו פרוטה באגח"ים שלהם כי עוד כמה שנים אתם תקבלו "תספורת" שמה שקרה עם לב לבייב - אילן בן דב ויצחק תשובה יהיו "חלאקה " של ל"ג בעומר ליד זה......
ירון | 03.08.11
3.
אם המוסדיים משקיעים שקל ניתן לתבוע אותם על ההפסדים.
המיזם ההזוי הזה אינו יכול להתרומם עם כל הכסף שבעולם. רק לקרוא כאן ובכל מקום ,מה חושבים בציבור על המיזם - מחייב את המוסדיים לחשוב עשר פעמים לפני שהם משקיעים שקל אחד שלנו. התביעה נגדם חייבת לכלול גם תביעה אישית כנגד ההנהלות שבסופו של יום לא יראו חזרה את כספינו. כל כסף שאולי ינתן מחייב ערבויות אישיות של כל בעלי המניות,שבאו לעשות קופה ענקית על גבינו אך יצטרכו בסוף לעשות קרחת לכספנו.
רכס | 03.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת