אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"למה רפתן חייב להרוויח 10,000 שקל? עובד שלי מרוויח ככה?"

182 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

179.
העצות בנוגע להורדת מחירים - טיפשיות! נכונות רק כדי לעזור לעניים, ושוב מעמד הביניים אוכל אותה!!!!!
כמעט בכל בית היום יש מדיח! מה זה השטויות האלה לעבוד לנוזל שטיפה ביד?! מע"מ 35% על אלכוהול...?!!! חשבתי שאתה נגד מלחמות, בעבר זה נגמר במלחמות. מע"מ לא הגיוני על הלחם היקר.... אתה ממש לא מבין בכלכלה, הא?! הלחם היקר יקר גם ככה, בוא נחשוב מה יקרה לביקוש שלו (ראיתי שאתה מבדיל בין קשיח לגמיש) כשיעלו עוד יותר את המחיר.... (רמז דק: פשוט לא יהיה כזה לחם יותר). אתה מחזיר אותנו לתקופת הצנע, ואז גם לא יהיה מקום לכל הרשתות כמו שלך ונחזור לסופרים שכונתיים (לא יהיה מרווח לתחרות). איזה כיף.
עידן | 08.08.11
174.
מידע חשוב.. חובה לקרוא
אתה חוצפן, בור, קפיטליסט. נראה אותך עובד חצי מהזמן ובקושי שרפתנים עובדים. להזכירך רפתנים הם אנשים פרטים אין להם בוס שמקים להם את הרפת. כל ההשקעות שלהם בעסק מגיעות ישר מהמשכורת ה"מטורפת" שלהם (10,000). להם אין בוס שיפריש להם פנסיה כמו שיש לעובדים שלך, הם אחראים על אורך חיים של בעלי- חיים, עובדים מ-4 לפנות בוקר כשקמים לחליבה ראשונה ומסיימים חליבה אחרונה ב-10 בלילה במקרה הטוב. הם לא יכולים לצאת לחופשה כשמתחשק להם, מי ידאג לפרות? והם כבר ייבוא אז בוא ניבא גם חיילים, טייסים, לוחמים, ראשי ממשלות, מנהלים, עורכי דין. הרי כולם מרוויחים יותר פה.. נשלם לסינים שינהלו לנו את המדינה. הרפתנים הם מלח הארץ, יושבים בפריפרייה, בגבולות המדינה, תופסים חלק נכבד בחוד החנית של צה"ל, משלמים מיסים, והכי חשוב- ציוניים שאוהבים את האדמה בארץ ישראל ולא במקום אחר. לידיעתך במדינות באירופה שמהם ראש הממשלה היקר רוצה לייבא חלב הממשלות מסייעות לרפתנים, במקום שהממשלה שלנו תתמוך ברפתנים המצויינים בארץ היא תתמוך ברפתות באירופה שכבר נתמכות ע"י הממשלה שלהם. בנוסף, הרפתות בארץ הן מהמתקדמות בעולם, אקולוגיות בצורה יוצאת דופן. בקרוב מאוד מסתיים פרוייקט התפלת מים ענק, מה נעשה עם כמות המים הזו אם לא יהיה חקלאות? כל כספי הפרוייקט לפח. הדשן בגינה שלך סביר להניח מהצואה של אותן פרות. אל לנו לשכוח שאנו חיים במדינת ישראל ושאנו יהודים, בכל יום צצים לנו שונאים נוספים. מה יקרה ביום שכבר לא יהיו רפתות בארץ והכל מוצרי החלב יגיעו מייבוא. ואז מצב היפוטטי לחלוטין שבו המדינות מהן אנחנו מייבאים מחליטות להחרים אותנו. מה אז? תקים רפתות ב-24 שעות? רפת זה תחום שמקימים בעשרות שנים. רפתות שילכו עכשיו לא יחזרו לאחר מכן. ולידיעת הציבור: על ליטר חלב מקבל הרפתן 2.2 ש"ח (רווח של כ 20-25 א"ג, לאחר קיזוז אוכל, חשמל, טיפולים, משלוח ועבודה). מכל ליטר מייצרים בערך 2 גביעי גבינה, תוספת ייצור - כ-2 ש"ח לליטר. עלויות משלוח זניחות כ 20-30 א"ג לליטר, יוצא עלות ייצור סה"כ כולל הכל כ 2 ש"ח לגביע גבינה. אז למה עולה 7 ש"ח בסופר? מי מרוויח 250% ? לאדם במעמדך אני מציעה לפני שאתה כותב את דעתך בפעם הבאה כדי שתלמד את הנושא לפני.
 | 08.08.11
173.
פשוט חוצפן
1.בוא ואסביר לך משהו מאוד בסיסי,מדינת ישראל הוקמה ע"י אותם רפתנים שאתה מתיימר לזלזל בהם. עובד שלך, ללא שום השקעה מרוויח גג 6000 ש"ח, בעוד רפתן נדרש לעמוד בתיקני איכות הסביבה,תקני משרד החקלאות, תקני משרדי הבריאות וכל מיני נהלים שלעיתים רק גורמים למחיר לעלות. אני מזמין אותך להצטרף לשבוע עבודה עם רפתן או כל חקלאי אחר ואז אני בטוח שתדבר אחרת. 2. מה יקרה במקרה של מלחמה או כל טלטלה עולמית אחרת? מי יספק את החלב לישראל? בני דודינו או אולי האירופאים שמפחידים מכל זבוב שזז לידם? 3. 10000 ש"ח זה שכר מינימאלי למי שעובד 24 שעות ביממה,חשוף לנזקים כלכליים עצומים וצריך גם לחסוך לצורך השקעות של מיליוני שקלים (עלות ממוצעת של רפת הינה כ 3 מיליון ש"ח. 4.במקום לעודד רפתנים להשתמש בגגות שלהם לצורך ייצור חשמל סולארי, בה המדינה ומטילה עליהם הגבלות ומכסות. בוא ונראה אותך חכם גדול,מצליח בתור רפתן/חקלאי
אחד שמבין קצת יותר ממך | 08.08.11
172.
אנחנו את הרפת חיסלנו ... אבל מקבלים 3,500,000 שקל בשנה ממכירת מיכסת החלב
הרפת היתה מגעילה ... הרפת זיהמה את המיים שלנו ... העבודה ברפת היתה קשה ... בגלל שאז לא היו תיילנדים, רק נחום אברהם ובני רצו לעבוד ברפת ... אז למרות המחאות של 3 חברים חיסלנו את הרפת ... מכרנו את הפרות ... מכרנו את מכון החליבה שקיבלנו מהמדינה ... ו- 25 שנה אנחנו מוכרים את מיכסת החלב תמורת 3.500,000 שקל בשנה
קיבוצניק | 08.08.11
170.
רפת
ברפת הכי קטנה במדינת ישראל יש40 פרות בעלות של13 אלף ש"ח כל פרה בלי לדבר על עלות של סככת המגורים של הפרות (מיליון שקל לססכה של דונם שמתאימה למאה פרות) של מכון החליבה, מיכל לקרור חלב, טרקטור ועוד ציוד. רפתן שמקים היום רפת יכול בעלות ההקמה לרכוש דירה בתל אביב ולהשכיר אותה ב6-7 אלף ש"ח. עם נוריד את מרכיבי המימון והסיכון הבאים מעצם היות הרפתן עצמאי וניתחשב בכך שברפת עובדים 356 ימים בשנה הרפתנים מרוויחים חות מעובדי הסופר מרקט שלך!
עדי באר מילכה | 07.08.11
167.
צודק ב 100% - לא יתכן שבגלל חבורה של רפתנים מדינה שלמה תשלם יותר !!!
איך נותנים לחבורה מצומצמת להכתיב למדינה שלמה רמות מחירים של כל כך הרבה מוצרים. פשוט חוצפה. המדינה הזאת צריכה תחרות בכדי שהמחירים ירדו !!! ולא יתכן שבשיא חוצפתם הם יוצאים ומפגינים על הפרנסה שלהם תוך כדי דריסת שאר האזרחים. ומה איתנו ? לנו לא מגיע מחירים זולים יותר איך יתכן שחבורה של רפתנים מכתיבים למדינה שלמה ואיך כול התקשורת שמנסה ללבות ולהלהיט את המצב כמובן מגבה אותם ונותנת להם במה בכול מקום שרק אפשר.
דוד | 07.08.11
164.
מפתיע שרשתות השיווק מאשימות את הרפתנים
כבוד המנכ"ל, הבורות שלך לא תאמן. מזמן לא ראיתי רפתנים שמרוויחים סכום גבוה בן 5 ספרות... ואם יש רפתן שמרוויח 10,000ש"ח - בהחלט מגיע לו. יש לך מושג איזו השקעה נדרשת מניהול משק? כלכלית, פיזית, נפשית? מסביב לשעון, בלי הפסקה? אין ארוחה משפחתית שלא מתובלת בויכוחים הנוגעים בענייני הרפת, המכסות והרפורמות החקלאיות ה"אופנתיות". עננת פשיטת הרגל תמיד מרחפת מעל הראש, מדאיגה ומדירת שינה. כ-70% מהרפתות במושב שלי נסגרו במהלך השנים האחרונות, כי זה פשוט לא משתלם להחזיק רפת משפחתית. תבדוק עובדות לעומקן לפני שאתה מסית וממלמל מנטרות חסרות בסיס. ואני בכלל לא נכנסת לגורם הציוני - מתוך דבריך בראיון נראה שהתחום לא מוכר לך. הרי אביך ירד לארה"ב, ומבחינתך אפשר לייבא כל מוצר מחו"ל. לפני קריאת הכתבה לא שמעתי על רשת "ויקטורי", אך האמן לי שלעולם לא אכנס לאחד מסניפי הרשת שלך.
סתיו | 07.08.11
163.
כניראה שלא הבנת על מה המחאה באוהלים!!!
אני בטוחה שאדון "ירשתי כסף" יודע טוב מאוד ש-10000 ש"ח זה ממש לא הרבה כסף,אז אל תבלבל את המוח עם "למה רפתן צריך להרויח 10000 ש"ח.." כי אולי לא שמת לב כשאתה תקוע עם הפרצוף שלך בלעקוב אחרי עובדי הקצביה שלך...אבל כל המחאה הנוכחית מדברת בדיוק על זה שגם כששני ההורים עובדים ומביאים הביתה יותר מ-20000 ש"ח,הם עדיין לא מצליחים לחסוך שקל בשבילך לקנות איזה פיסת דירה במדינה הזאת!! יוקר המחיה בארץ,לא מאפשר לחיות ברווחה,גם כשמרויחים הרבה יותר משכר המינימום שאתה לבטח משלם לעובדים שלך! חצוף!
אורית | 07.08.11
161.
קפיטליסט מהסוג הנמוך ביותר
מאיפה יש לאיש את התעוזה להתבטה כך?בחמש השנים האחרונות השקענו מליונים ברפתות שלנו בבאר טוביה ולא ראינו שקל מאף גורם .לא תנובה שהבטיחה ולא מ. החקלאות.נראה אותך קם בשעה שתיים בבקר וחולב,מטפל בהמלטות,במחלות,בנקיונות,נלחם על הקצבות החלב ומחירי הזרעים והתרופות,שומר בלילות על הרפתות בגלל גניבות ציוד ובקר ובסוף מוכר ליטר חלב למחלבות ב-19 אגורות בלבד!!!!. כן כן.מי שמרוויח זה תנובה ואתם ששוחטים אותנו כל יום וכל שעה ואחר כך שולחים את העם אלינו.אני מזמין אותך לבוא לרפת רק לשבוע ואז תגלה שלנהל סופר זה משחק ילדים.מישהו יודע כמה חלב אנחנו שופכים כדי לא לעבור את המכסות?אני מציע לך לבקר בסניפים שלך שמלוכלכים ומסריחים יותר מהרפתות שלנו בוודאות.אם זה היה תלוי בנו היינו דואגים שלא תקבל 100 גרם גבינה ברשת שלך .אנחנו רפתנו באר טוביה והארץ גאים על עבודתנו ועל תוצרתינו וזה משהו שאתה לא יכול ולא מסוגל להבין כי שכל לא קונים במכולת .או שיש או שאין.
מיכה | 07.08.11
160.
השבע לא מבין את הרעב
הכי מצער זה שהמדינה מנוהלת ע"י עסקנים כמוך שמסתכלים על החיים דרך מסכי פלזמה. ככה הפסידו את מלחמת לבנון השניה וככה בונים מערכת כלכלית שלא מטיבה עם האזרחים. אני מסתכל על האנשים שעובדים אצלך ושואל את עצמי באיזה חיי עוני ועליבות הם חיים? שכר מצחיק ובשביל מי? בשביל אנשים כמוך? תכניס לעצמך טוב לראש - אף אחד לא צריך להתנצל לפניך שהוא רוצה לחיות, שמגיע לו לחיות.
ירון | 07.08.11
157.
זה שאתה לוקח את כל הכסף לכיס שלך ומשלם לעובדים שלך משכורת שהיא חרפת רעב
זה בעיה ומראה כמה אתה רודף בצע ואנוכי העובדים שלך הם עבדים שלך הם עושים את העבודה שבגינה אתה מרוויח המון כסף הם צריכים להיות שותפים לרווחים זאת שערוריה שהעובדים המסכנים עושים את כל העבודה וחיים בחרפת רעב 4000 שקל בחודש תתבייש לך למה שלא ירוויחו 8000 שקל יחיו בכבוד בסיסי גם כך ישאר לך עוד המון המון זה לא מוסרי..
אלה  | 07.08.11
156.
הסניף בגני תקווה
חשבתי שרק אצלנו בגני תקווה יותר ויותר אנשים מדירים רגליהם מהסניף שלכם אבל לפי התגובות כאן נראה שהבעיה היא בכל הרשת.אני מציע לך לעזוב את הפלזמה וללכת לסניפים, תמצא שם מעט מאוד קונים ולמרות זאת התורים בקופות ארוכים, תמצא שם סחורה (מוצרי חלב חומוס ועוד) לא טרייה ובכלל אווירה לא נעימה. באמת שרבים וטובים מחבריי בשכונה לא נכנסים אליכם למרות שהסופר ממש מתחת לביתם ואוכלוסיה זו היא בדיוק האוכלוסיה שהיית רוצה שיהיו קונים שלך.
עדי | 07.08.11
153.
בושה וחרפה הכתבה הזו!
זו פשוט אטימות! יש לך מושג איך עובדים ברפת? ביקרת פעם ברפת? אז אולי כדאי שתציץ.אתה מוזמן אלינו! אם היית עובד כ"כ קשה 24 שעות 3 חליבות טונות של הוצאות רפורמה שחייבו את הרפתנים לעשות לא היית מדבר כך. רפתנים הם עצמאיים ולא שכירים ואין להם שעות וכן מגיע להם שכר של 10 ויותר אתה פשוט לא מבין במה מדובר ורואה רק את עצמך וחבל מאוד! אם היו מעלים לרפתן את המחיר בחמש שנים האחרונות אז היה על מה לדבר.נקבע להם סכום אומלל של שני שקלים לליטר חלב כאשר רשתות השיווק המשיכו להעלות מחירים והרפתן לא ראה מזה שקל אז מה פתאום עכשיו מורידים מחיר לליטר? בוא ולמד קצת על ההתנהלות ואח"כ תדבר!
דקלה | 07.08.11
152.
חכם גדול הא?
הבנאדם כלכלן גדול ..... למה הוא צריך להנפיק את החברה שלו בבורסה ולהציג בתשקיף שלו רווח גולמי ענק? זה גם בגלל הרפתנים? הוא שקונה מוצרים ברבע מחיר ממה שהוא מוכר לצרכנים מטיף מוסר על רווחים???? כמו כל הטייקונים,מחפש להסיט את האש ממנו אל החוליה החלשה והיא הרפתנים, של נעלך מעל רגליך כאשר אתה מדבא על הציבור היחידי במדינה שנשאר נאמן לציונות!!! ומלבד זאת ניתן בהחלט להסתכל על הכותרת בצורה יותר מעמיקה, אתה משלם לעובדים שלך שקורעים את התחת שכר מינימום אז אולי תשלם להם יותר? ואז גם לא תצא בהצהרות כגון אלו!!! צריך להחרים מכולות כמו של הכלכלן הדגול!!! ולא טעיתי זה מכולות כי זה נראה כך!!!
רפתן | 07.08.11
151.
הנה דוגמא למחלה של שיטת נתניהו. בן אדם שלא מייצר דבר ובסה"כ סוחר מרויח את עיקר הכסף
האם האדון הזה מסתפק ב10000 לחודש? זו משכורת מגוכחת היום. לפי דבריו כולם מלבד המנהלנים והכלכלנים צריכים להרויח משכורת מינימום. יש לחסל את השיטה הזאת שיוצרת שכבה של קלגסים מושחתים.
יפה | 07.08.11
150.
תגובה לויקטורי
אתר חושב שאתה חכם, אבל אתה לא חכם במיוחד. לא שאלתי אותך מה המשכורת שלך? אני משקיע מליונים ושעות עבודה, ועובד סביב השעון כל ימות השנה יש לי מחיר שבנוי מהסכמים מאוד ברורים שלא מוסתרים ולא נסתרים יש לי מכסה לייצור וזהו חלב ישראלי, אני אספק אותו בכל רגע נתון במלחמה, בקרב , בחום ובגשם, אני שומר על הירוק כשאתה מטייל זאת רק ההתחלה
יורם סהר | 07.08.11
140.
אילו תגובות עלובות. כל הכבוד אייל המשך כך.
חושבים שנולד עשיר? אם לא היה עושה עבודה טובה הרשת לא הייתה צומחת כך. למה שירוויח יותר מ10? אם לא אז מה הצורך שלו לעבוד 15 שעות ביום וגם ביום שישי? הרפתנים השקיעו מלא כסף? אז מה. הרבה אנשים משקיעים מלא כסף ואז מפסידים כי הם לא טובים מספיק כדי להתחרות בשוק אני לא רואה שום סיבה לסבסד אותם כי אחרת איזו סיבה יש להם להתייעל? מדיח בבית זה לא מותרות? להורים שלי מעולם לא היה וגם לי אין. לדעתי זה מותרות. תשמרו את הזיון בשכל על מעמד ביניים לעצמכם (מי קובע את השיט השרירותי הזה?) אם אין לך כסף למשהו אין לך כסף למשהו... אתם באמת יצורים אומללים כולכם.
דורון | 07.08.11
139.
מעכשיו.. אני מחרים את רשת "ויקטורי". מה אתכם?
מעבר לכל התגובות המשכילות כאן, מחיר החלב נקבע על פי משכורת ממוצעת במשק (שהיא באזור 8000 פעם אחרונה שבדקתי), ולא 10000. כעת מנסה הממשלה, ובחוסר הצלחה בינתיים, להוריד מס על הרפתן מה שיוריד את שכרו בעשרות אחוזים, ולפתוח את השוק לייבוא מה שייסגור הרבה רפתות ויימנע מהשאר לגדול. אם אימרה חסרת אחריות כזו (שלא מעט אנשים, בלי בדיקה, יגידו שהוא צודק) אינה סיבה להחרמה, אני לא יודע מה כן.....
נימרוד | 07.08.11
133.
ברפתנים כבר "טיפלו" בחוק החלב!
בחוק החלב הרפתנים הסכימו לקבל מחיר שנבדק כל שנתיים ע"פ הוצאות בפועל, עם החזר על ההשקעות ועם משכורת ממוצעת לכל העובדים ללא רווח לבעלים! זו המשמעות של חוק החלב. האם אייל רביד יסכים לקבל משכורת ממוצעת ללא רווח? זו המשכורת הממוצעת ברפת הממוצעת. ז"א, בתוך אותו רפת ייתכן שיש עובד פשוט שמקבל פחות, ומנהל שמקבל יותר. ייתכן שיש רפת יעילה שמצליחה להרוויח יותר, ורפת לא יעילה המרוויחה פחות. אבל - למי שאומר "לאחר מכן צריך לטפל גם ברפתנים" -- כבר "טיפלנו" ברפתנים. ולמה חשוב ענף רפת מקומית? בשביל בטחון אספקת מזון, בשביל מחירים יציבים (מחיר המטרה הע בין 1.90-2.20 ב-5 שנים האחרונות. המחיר של אבקת חלב בשוק העולמי קפץ ב-100% בתקופה זו), בשביל שמירת כשרות (גם הכשרות מייקרת את החלב שלנו).
gssamar | 07.08.11
131.
עגל גדול
אני אסביר לך למה רפתן מרויח 10,000 ש"ח: 1. כי הוא מתחיל לעבוד בשעה שעגלי מרבק כמוך והציפורים עושים את הסיבוב הראשון בקש, אם לא הבנת הוא עובד מלפני צאת החמה ועד צא הנשמה, וזה לא במזגן. 2. כי הוא "בעל הרשת", כמה אתה לוקח מהקופה הביתה ? 3. הרפתן השקיע את מיטב כספו (בדרך כלל פרטי) מכיסו ולא היתה לו האפשרות לגיס הון מהציבור. שהעסק של יפול הוא פגר עגל, מה איתך ? תפנה לציבור לגילוח לדחיית חובות ? 4. הרפתן עושה את זה בגלל המלה הגסה "ציונות", כן היה פעם דבר כזה, אתה יודע מה זה? 5. בא נמכור את כל המדינה, לפחות את הענף "המצליח" ביותר שלה החקלאות, על הכל נבנה נדל"ן ורשתות, כמו שלך, וכולנו נהיה סוחרים קטנים או גדולים, כמו שהינו שם אתה כבר יודע איפה. 6. שכחתי דבר אחד קטן: הם מלח ולחם הארץ, שאצל חלק מאיתנו זה עדין שווה משהו.
מרחב יוחנן | 07.08.11
129.
דוד שלי רפתן עשיר במרכז
אני לא מבין על מה הרפתנים בוכים. דוד שלי רפתן במרכז הארץ עובד קשה אך מרוויח יפה מאוד (חי יפה מאוד) . נוסע בג'יפ, בנה ווילה ענקית במשק שקיבל כבן ממשיך. אולי גם בין הרפתנים או בין המושבים אין חלוקה שווה. כדאי לבדוק לאן הולך הכסף ולצ'פר את מי שבאמת חסר לו.
דויד | 07.08.11
128.
פר מה הוא אומר
אתה כמו השיכור שמכר את בקבוקי המשקה הריקים והפך מיליונר. מדהים איך חסר תובנה כמוך הפך למנכ"ל ובעלים של רשת מזון? אומר לך איך - על חשבון ספקים שאתה כנראה עושק ומסביר להם שאינם אמורים להרוויח יותר מעובד שלך. אתה כנראה חושב שכולם עובדים בשבילך, מן הראוי שתפתח בפני כולנו את דו"ח המס שלך (אם אתה מצהיר על הכל) ודוחות השכר של המנהלים ברשת ואנחנו הקונים (שמפרנסים אותך) והרפתנים שמשקיעים את נשמתם וכספם נחליט אם שכרך בסדר או לא. אם עדיין לא ברור לך שאתה מדבר שטויות - מן הראוי שיועץ השיווק שלך (שבטח מרוויח אף הוא לא יותר מ 5,000 ש"ח לחודש) יכתוב עבורך התנצלות שתשלח לכל הרפתנים ותחולק לכל לקוחותיך. אותנו, אלה שלא יכנסו לחנות שלך, אתה ממילא לא מעניין
דודו | 07.08.11
127.
הבעיה היא לא הספקים, אלא רשתות השיווק וכולם יודעים זאת
אם גבינה של תנובה עולה בניו יורק חצי ממה שהיא עולה בישראל, למרות ששלחו אותה אוקיינוס שלם מכאן ושילמו עליה מכס בניו יורק ולא בגלל שתנובה לוקחת מחיר זול מהותית או בכלל מהלקוחות בניו יורק, זה רק בגלל שרשתות השיווק פה בארץ גובות רווח של יותר מ100 אחוז למוצר לעיתים ולא פחות מ60% ברוב הפעמים. הבעיה היא לא הספק, אלא אנשים שחושבים שזה לא בסדר שאלו שמספקים להם את הסחורה מרוויחים 10,000 בחודש, שזה בסדר שהם משלמים 3900 שקל בחודש לעובדים שלהם ושזה הכי צודק שהם עצמם גוזרים קופון של 100 אלף ש"ח בחודש, בעצם זה אפילו לא מספיק.
 | 07.08.11
126.
למה אף אחד לא עושה חשבון פשוט?
המשכורת של הרפתנים מפוקחת (דרך מחיר המטרה) היום הרפתנים מקבלים +/- 2 ש"ח לכל ליטר שמייצרים.לצרכן זה עולה 5 ש"ח (1 ליטר בשקית) מתוך זה 70 אגורות מע"מ ולכן ללא מע"מ עולה 4.3 ש"ח .משמע שהרפתנים הם פחות מ-50% מהעלות!!! מי שירוויח מחיסול הרפתות בארץ הם כל אלה שבדרך (הסוחרים והמעבדים) .דרך אגב, הם בעד פתיחת הייבוא כי הם ירוויחו יותר על חשבון כולנו ושוב הפערים בין עניים לעשירים יגדלו.תזכורת-העם היהודי כחבורת סוחרים כמעט ונשמד
דעת יחיד | 07.08.11
123.
קוטג' על הראש
האימרה היא, מי שיש לו חמאה על הראש שלא יצא לשמש, בואו נבדוק שלושה דברים : האחד - כמה כסף כשכר מושך הנ"ל מדי חודש מהעסק, 10000 ש"ח זה רק העודף. שניים - כמה אגורות מרויח הנ"ל מכל גביע קוטג', בטוח שהרבה יותר מהרפתן שגידל את הפרה שייצרה את החלב ממנו נעשה הקוטג' ושלישית - לאיזה גובה עלה לו השתן שהוא מוציא כאלו שטויות. חבל רק שכלכליסט נותנים לו במה
חקלאי ורפתן גאה | 07.08.11
119.
החלב בכל עולם המערבי: או סיבסוד או מכסה (להיכנס)
בכל העולם החקלאים מקבלים סיבסוד מהמדינה ואז הם יכולים למכור כאילו בזול , או כמו אצלנו מוכרים במחיר הניקבע ע"י המדינה ומגבלים במכסות. אין אפשרות ליבא בזול , המדינה המיצאת לא תיהיה פריירית ולא תאפשר לשלוח אלינו חלב על חשבונה. יש לחפש את הפחתות המחיר של המוצר הסופי אצל הטיקונים המחזיקים גם במחלבות וגם ברשתות השיווק. לא חשוב לשמור על הרפתנים בפריפריה בגבולות ארצנו.
כלכליסט | 07.08.11
117.
יש מספר נושאים הגיונים וחלק די שטויות
חשוב מאוד שהרפתנים {אגב אני שכיר לא בעסק הזה } , ישמרו על כוחם ומעמדם ישראל מוקפת אויבים וחשוב שחומר גלם כחלב ייוצר באופן עצמאי . וכן יש להסדיר את הנושא. אין ספק ששופר סל הפך לקרטל חזק ביותר שמכתיב ליצרנים , כנ"ל הריבוע אבל שופר סל היא הדוגמא הקיצונית לכוחנות . מסכים לגמרי לנושא מע"מ דיפרנצאלי - מוצרי יסוד מע"מ נמוך לא על כל המוצרים ! המדינה חייבת הכנסות אך לצורך ניהול נכון של הכלכלה והחוב הלאומי - ראה ארה"ב. אבל כמו בכל מקום יש לנהל זאת בחוכמה . מיסים עקיפים לא מבחינים ולא דיפרנצאלים זהו מהלך שגוי . מה הבעיה אם האמירה של 10000 ש"ח - לא כל עובד ירוויח , ולא כל מנכ"ל תתעוררו אנחנו לא ברוסיה ומי שרוצה לשלם מוזמן לעלות למטוס הקרוב ! ויקטורי היא בטח לא הבשורה של הקימאונעות מדובר ברשת די בסיסית ומגעילה שמנוהלת די בחובבנות מה לעשות ? אז אין כאן מקום לשחצנות .
גיל | 07.08.11
116.
תחזור לערבב גבינה בבורקס
שמה כנראה חשבת שמיצית את עצמך. יש לי חדשות בשבילך, הגיע הזמן שגם אתה תשלם משכורות ראויות ולא שכר עבדים כמו שאתה מציע לרפתנים. אם מחיר המטרה היה הבעיה, מזמן מחיר מוצרי החלב בישראל היה זהה לאלו באירופה. הרפת בישראל היא היעילה ביותר בעולם, על אף קשיים שנובעים ממחסור במזון טבעי (מה לעשות אין גשם כמו באירופה) וקשיי הכשרות - הידעת כי רפתן בישראל צריך להיות מסוגל לשמור חלב בקירור ל-72 שעות לפחות, כדי לגשר על שבתות וכ"ו? בישראל בניגוד לאירופה אין סובסידיות לחלב.
וטרן | 07.08.11
107.
חוצפן. מה אכפת לך מהשכר שלהם. אכפת לך כל עוד העובדים שלך יקבלו פחות!
העיקר שאתה פותח סניפים במקומות בהם תוכל להכניס לכיס שלך כמה שיותר ולכן מבחינתך שגם הרפתנים יוזילו מחירים כדי שתוסיף להרוויח. ככה זה מי שיש לו רוצה עוד ועוד ועוד.... וכואב לו כשאחרים מרוויחים משהו.
רלי | 07.08.11
105.
רואים שאתה לא מבין
הרפתנים השקיעו מיליונים ברפתות שלהם. על כן 10000 אינו סכום רב כלל וכלל. שוק החלב הוא שוק מתוכנן לחלוטין והרפתנים מתכננים את ילודת העגלים שלהם שנים קדימה- אי אפשר לפתוח את משק החלב לשחקני חוץ חדשים- זה ימוטט 500 רפתות- רפת שיוצאת מהמשחק לא תחזור אליה לעולם. מה עם ישובי הצפון הדרום והפריפריה- המדינה הבטיחה להם עבודה בתמורה להתיישבות שלהם שם! ההתיישבות שלהם דווקא שם! שומרת על כל מי שגר במרכז. חייבים שתהיה להם עבודה. מה שצריך לעשות הוא להגביל את המונופול של תנובה כנהוג בכל המונופולים בעולם.
רוני | 07.08.11
102.
קישקושי שכל
לרפתנים שלום אני ירושלמי ואני גאה בכם עד צוואר אתם מלח הארץ שקמים מוקדם בבוקר למחלבה או לרפתות שלא כל אחד היה מרגיש נוח ליתבוסס בליכלוך אים הייתי רוצה לחנך את ילדי לעבודה ועשייה אתם המקום להראות איך ארץ ישראל היפה נראית עד המשבר האחרון אף אחד לו שמע עלייכם כי החלב תמיד היה במקרר אם הייתם מרוויחים 20000זה היה עושה לי רק טוב אני חושב שמי שקם בזריחה וחוזר בשקיעה בעבודה קשה זכאי למשכורת כזו בזכות ולא בחסד אתם ראויים לשכר הרבה יותר הוגן רק מה לעשות אתם החולייה החלשה בינכים לטייקונים שפשוט חלבו את המדינה הזו עד לשד עצמותה אני עצמי עובד מדינה שמישתכר 7000שח זה שכרי אבל אני לא משקיע רבע מאמץ ממכם ואתם הרפתנים לכו בראש מורם ואני אמשיך ללמד את ילדיי איך ישנם אנשים יקרים שעושים עוד את העבודה היפה והקשה של פעם שלא כמו היום מול המיקלדת והעכבר ישר כוח וחיזוקים אל תישברו לכול מיני גחמות ודיברי הבל
רוני  | 07.08.11
100.
לא לקנות מרשת ויקטורי - חרם!!!
הסופרים של ויקטורי נראים יותר מטונפים מרפת. מר רביד רוצה לעשות הון על חשבון הרפתנים שהם העובדים הכי קשה כדי לתת לנו מוצרי חלב. תוריד קצת מהרווחים שלך! וקודם תנקה את המרכול בכפר סבא שנראה כמו שירותים ציבוריים ואחר כך תחליט מי ומה צריך להרויח אזרח בישראל. חרם על מרכולי ויקטורי לא להיכנס לשם עד שמר רביד יחזור בו.
ויקטור | 07.08.11
98.
אייל רביד אתה טועה!
החלב, כמו גם החשמל, המים, הקרקע ועוד מוצרים אחרים הם נכס צאן ברזל לקיום ריבוני של המדינה. ללא מוצרי בסיס כגון חלב, לחם, פירות, ירקות בייצור עצמי לא תהיה לנו שליטה לאומית על הקיום הבסיסי אלא תלות במדינות זרות שפעם רוצות בטובתנו ופעם לא (ראה טורקיה או ארה"ב). הרפתן לא הרוייח כלום מעליית המחירים. הוא גם לא מרוייח 10,000 ש"ח בחודש אלא יותר קרוב לשכר הממוצע במשק שזה 8,400 ש"ח. המרוויחים הגדולים של עליית המחירים הם רשתות השיווק והמחלבות! הרפתנים מחזיקים את החיים בפרפריה במדינה, איפה שבעלי רשתות שיווק מעולם לא יגורו. הם אלו המיישבים את הארץ. חייבים להגן על החלב הישראלי ועל הרפתנים!!! בהקשר הזה חייבים גם להגן על עוד יצרנים מקומיים.
איציק | 07.08.11
97.
מי שעושק את הציבור הם רשתות השיווק שהגדילו את הProfit margin באופן מופרך
מי שעושק את הציבור הם רשתות השיווק שהגדילו את הProfit margin באופן מופרך. לא שכחנו את החמדנות. יש להכניס לפיקוח את מוצרי הבסיס. שלא לדבר על כך שב10000 ש"ח לא סוגרים את החודש. לא הפתנים ולא אף משפחה אחרת. אייל רביד מפחד. הוא יודע שהעלאת מס החברות תפגע במשכורת שלו שאני מנחש עולה על 10000 ש"ח
עידו | 07.08.11
96.
קראו..למה הרפתנים באירופה מסובסדים
בכל מדינות אירופה המתועשות הגדולות והחזקות הבינו שללא חקלאות עצמאית אין זכות קיום למדינה ,לכן כל ליטר חלב שמייצר הרפתן בהולנד למשל מסובסד על ידי המדינה. ומה מציע אדון ויקטורי? לקנות חלב מסובסז אירופאי שנועד להגן על רפתני אירופה ולהשמיד את רפתני ישראל! מחשבה אגוצטרית אגואיסטית חומרנית וחסרת מעוף לעתיד הכלכלה למדינת ישראל ככלל וליצרנים בה בפרט. זה אומר משהו על האיש ..לא?
איש כלכלה  | 07.08.11
94.
עוד אחד שמפחד שהמהפכה תעצור לו את המליונים
שהאף תקוע כל כך חזק בעננים קשה לראות מה קורה למטה , אתה וכל הרשתות בדיוק אותו דבר מפחדים שתרויחו פחות , אתה נותן דוגמאות של עשיר מפונק שלא יודע מה זה לעבוד 195 שעות בחודש בשביל 8000 ברוטו עם 3 ילדים ,ואנ י עובד עושה מילואים מתנדב למשטרת התנועה עם תואר ראשון .
עומר | 07.08.11
92.
אתה מושך משכורת שמנה ומשלם לעובדיך משכורת רעב
רפתן השקיע הרבה יותר ממך ומרוויח הרבה פחות ממך, אתה חגגת על חשבון הרפתנים כשמכרת מוצרי חלב במחיר מופקע וגזרת קופון ועכשיו אתה מתחיל לפחד שהפרה החולבת תעלם לך. אתה צריך להתחיל להתבייש בניצול הציני שלך, אני לא אקנה יותר בויקטורי.
סתם אחד | 07.08.11
90.
הרפתנים מזמן כבר קיבלו את ההחזר להשקעה
רובם קיבוצניקים עם אפס הוצאות , הם לא עובדים 24 שעות אלא רק כמה שעות בבקר, למעשה הם לא עובדים ביכלל כי יש את התיאלנדי . רב הרפתנים כמו מרבית הקיבוצניקים אוכלי חינם ופרזיטים שחיו עשרות שנים על חשבון האחרים וגם היום גונבים את אדמות הרב ומבזבזים מיין שאותם מקבלים מהמדינה כמעט בחינם.
רפתן לשעבר | 07.08.11
83.
אם כבר מדברים- באמת למה העובדים שלך מקבלים שכר רעב?
למה שלא נהפוך את הקערה וניתן לכל העובדים שכר ראוי, לא רק לרפתנים (בהנחה שהם באמת מכניסים 10,000 לחודש)? איך נממן את זה, אתה שואל? נשלם לך ולשאר הבעלים קצת פחות. ממתי זה נהיה פשע להשתכר שכר הגון? ממתי 10,000 זה שכר מופרז? האם אפר לחיות משכר מינימום? או קצת מעל המינימום? למה שאנשים שעובדים קשה לא יתפרנסו כראוי? אז אתה צודק, זאת באמת בעיה שהרפתנים מקבלים 10,000 שח והעובדים שלך לא- ולכן יש לעלות את השכר לעובדים שלך. באמת לא הבנת כלום מהמחאה האחרונה, אה?
 | 07.08.11
81.
דוגמא קלאסית לבחור שהתרגל להעסיק בשכר מינימום
ברגע שתהיה פה מדינה מתוקנת ושכר המינימום יהיה 35 ש"ח לשעה - אז נראה מה יש לויקטורי למכור חוץ מאת העבדות של העובדים ב-22 ש"ח לשעה ??? מה שהרפתנים צריכים לעשות ביום שיש יבוא מקביל חופשי - לבטל את ההסכמים עם המחלבות ועם מועצת החלב ולייבא בעצמם ולייצר במחלבה עצמאית. בשנייה שזה יקרה - גם שטראוס וגם תנובה וגם טרה סוגרים את הבסטה..... אני הראשון שאקנה מותג שיקרא ...."מהרפתן לצרכן". אם קפיטליזם חזירי? אז גם רפתנים יודעים להיות חזירים....
רפתנים אל תקשיבו | 07.08.11
80.
לא מבין הרבה ברפת אבל מה הקשר בין רווח של רפתן לרווח של עובד סופר?
אחד הוא עצמאי המסכן כסף ולוקח אחריות והשני עובד שעות לפי מינימום. עם רמת חשיבה כזאת פלא שהרשת עובדת. או בעצם לא פלא. עם מתח רווחים היסטרי של למעלה מ-20% על מוצרים שכולם חייבים לקנות אתה יכול להיות מפגר ועדיין להרוויח נהדר.
רואה 6 6 | 07.08.11
78.
נגעלתי מלקרוא את זה
בן אדם שלא מבין חשיבות של חקלאות וחשיבות של תמיכה בחקלאים זה בן אדם שלא מבין מהי כלכלה בריאה. זה מה שנקרא קפיטליזם חזירי. אנשים שרואים רק $$ ומניות ובנקים ולא רואים בכלל מאיפה הכל מתחיל, איפה הבסיס לכלכלה בריאה. לדעתי רפתן ובכלל חקלאים צריכים להרוויח 30 אלף, וזה נאמר מפי הייטקיסט. המדינה צריכה לעודד אנשים לעבוד בחקלאות. אי אפשר לייבא הכל כי ביום שבו יהיה משבר מזון עולמי (וסביר מאוד שמשבר כזה יגיע בקרוב כי כולם מדברים על כך) לא כדאי לנו להיות תלויים במדינות אחרות !
הייטקיסט | 07.08.11
76.
מתאים למ.ויקטורי ועוד: חזון ציוני= יהודים רק סוחרים ורוחניקים/דוסים בלבד
בתחילת המאה ה-20 קמו תנועות חלוציות שעיקרן היתה עבודה, לא כמליצה, לכן עשו "הכשרות" ושמחו על שחרור היהודי מכבלי במיסחר והיותר נטול אדמה [אדמה נקנית בייסורים בעבודתה ], אבל הנה אחרי כמה דורות, אחרי שקומה המדינה לתפארת על בסיס אותם אנשי עבודה, לאט לאט ,לא הפוליטיקאים אלא בני העם עצמו- מכרסמים, הורסים כל שארית שנותרה מאותו חזון של "עבודה" כך אין פועל יהודי בבנין, בחקלאות, בשאר עבודות בזויות... כך הממשל התנער מעזרה לחקלאות ולחקלאים כפי שאירופה ואה"ב ממשיכים לעשות כך חוזרים לאותו די.אן.אי מקולל של טפילות- הרי הדוסים או הסוחרים לא רחוקים זה מזה-שניהם טפילים באופנים שונים. כך עולזים להם בני העם שחושב הינו חכם מכל הגויים.....העתיד יוכיח זאת, ואזי יקראו למוכיחים נביאי שקר או אמת ?????
נירית | 07.08.11
70.
עוד מעט תרצה שהוא ירוויח שכר קופאית למשמרת ויקנה ממך גבינת נפוליאון במחיר מלא
בגלל זה הסופרים מעסיקים קופאיות 6 שעות למשמרת , סדרנים 6 שעות מקסימום ומפטרים כל כמה חודשים . אל תתגאה אתם נגועים כמו כולם כמו הבנקים וכו.. לא קולטים לא מעסיקם ולא נותנים לחיות בכבוד בשכר שגבוה משכר המינימום. כמו כן מספר עובדים דווחו לי על חברה דומה לשלכם שמעלימה שעות עבודה רבות לעובדים באופן שיטתי ודווחתי על כך לממונים.
משה אופניק - דברים מהלב | 07.08.11
68.
10000
10000 ש"ח זה הרבה? כלומר הכוונה 7.5 אחרי המסים... את הדירה לא מגיע להם לקנות מתישהו, נכון זה מוטרות.לא צריך להיות כלכלן כדי להבין שהסכומים המצחיקים האלה הם חלק זעום במחירים הסופיים של מוצרי החלב. מסתבר אבל שגם לאנשים האלה יש קצת כוח, יש מפלגות שמעוניינות בקולות שלהם ושל תומכיהם, אז לא ברור לי איך לא נזכרו עד היום בחוליה באמת הכי חלשה כדי לדפוק אותה - העובדים הזרים. צריך להוריד להם את השכר, כך שזה יהיה חוקי לגמרי. לתת להם קצת לחם ומים ושישנו ברפתות, וזה כאילו יפתור את בעיית הדיור, גם בזה צריך להאשים אותם, שהם כאילו תופסים את הדיור שמגיע לנו בזכות...
לא רפתן | 07.08.11
65.
תגיד ...... מי אתה ביכלל !!!!!!!!!!!!!!!!!
כששלחו אותך להיות עוזר של ערבי בהכנת גבינה לבורקס זה היה מיתוך הנחה שתקבל פרספקטיבה יותר מעמיקה בכל הקשור לניהול עסק ... איפוא שלא תשקיע זמן לא תבין לעומק וכך גם בחקלאות ............!!!!!! תגיד!!!!! מי אתה ביכלל ומה אתה מבין ברפתנות ובחקלאות ? קודם כל אתה צריך לבוא ולעבוד ברפת 7 ימים בשבוע בימי כיפור ובימי חג כולל חליבת בוקר ביום שבת ולאחר שתבין שכל רפתן משקיע בעסק שלו מיליוני שקלים אני אשאל אותך האים שווה לך לעבוד כך על מנת לרויח 10000 שקל בחודש אולי אתה לא יודע אבל רפתנות אינה מיקצוע רפתנות זה אורך חיים קשה ותובעני ויש כאלה שהם כבר דור רביעי לרפתנים אז מי אתה ביכלל שתחליט בישבילי האים מגיע לי להרויח או לא וכמה מיצטער מאוד אנחנו לא בסטטוס של הפועל שלך אני עצמאי בידיוק כמוך
יעקב זיתון  | 07.08.11
59.
שתי עובדות - חומר למחשבה
1. קילוגרם חמאה מיובאת עולה בשער הנמל (אחרי ששולמו עליו כל המיסים, ההטלים והוצאות ההובלה) 31.50 ש"ח. אותו קילו חמאה נמכר לצרכן בחנות ב 75 ש"ח לקילוגרם (15 ש"ח לחבילה של 200 גרם) - רווח של למעלה מ 100%. 2. קילוגרם אורז עולה בשער הנמל 2.20 ש"ח. לצרכן הוא נמכר ב 8 ש"ח - רווח של 300%. למה ? כי אייל רביד, למרות שהוא קטן יותר משופרסל ומגה הוא לא פחות חזיר מדנקנר ווייסמן.
א. | 07.08.11
58.
איך לא חשבו על זה קודם?
בטוח שאם הוא ירוויח פחות ממש ישתלם לו להחזיק רפת. ואני שואלת: איך לא חשבו על זה קודם? ההשוואה לעובדים שלך, שבטח קיבצת מחברות כ"א ואתה משלם להם שכר מינימום ונותן להם מינימום תנאים סוציאליים- ממש מתבקשת מאליה. מזל שאני לא מכירה את הרשת שאתה בעליה. לא נראה לי שהפסדתי.
בת של רפתן לשעבר | 07.08.11
50.
זה בדיוק "הטייקון" החדש שביבי ומרעיו כל כך אוהבים
מעסיק פועלים בשכר מינימום שעומדים כל היום על הרגליים. מייצר מקומות עבודה עלאק ולכן הממסד כל כך אוהב אותו, מדבר בהתנשאות כלפי כל העולם ואשתו. הסניפים שלו זה בושה וחרפה, לכלוך וזוהמה שלא היית מתקרב לעוף טרי ממטר. רק שימו לב לשוויון הנפש שהוא מדבר על הפערים בין דימונה לתלאביב. רק כסף וכסף מול העיניים וכל האמצעים מקודשים! ושלא תבינו לא נכון, כולם אותו הדבר, גם בשופרסל. רק תראו את חצי חינם ואיזה קומבינות הם עושים על גב הצרכנים.
אלון | 07.08.11
44.
אתה חוצפן וצריך לא לקנות ברשת שלך
לפי השיטה שלך בוא נפתח בכלל את שוק העבודה לתחרות,נביא סינים,כולל רופאים סינים,אנשי צבא סינים וככה נוריד את השכר אתה בכלל מבין מה זו עבודה ברפת?עבדת בזה? מה אתה מקשקש ועובדי נמל צריכים להרוויח כ"כ הרבה,ועובדי מקורות,ותעשייה אווירית,רפא"ל,רשות התעופה,בנקים ועוד שמה שיש לך לעשות זה להיטפל לרפתנים?! וכמה אתה מרוויח-אתה לא חושב שאתה מרוויח יותר מידי ?!!!
דוד | 07.08.11
42.
הסוחרים והקניינים שבדרך הם הבעיה. כל יש בדרך מהיצרן לצרכן משלשת את המחיר.
שרשרת המסחר בנויה על מספר הקסם 3. כל יד שנוגעת בסחורה בדרך מהיצרן לצרכן מכפילה את המחיר פי שלוש. כך למשל חולצה שהייצור שלה עולה דולר 1 בסין, בעזה או במתפרה בכפר ערבי בגליל (כולל בד, כפתורים, תפירה ואריזה) משלשת את המחיר אצל הקניין שמייצג את המפעל. אח"כ יש את הקניין שמוכר לרשת או לסוכן שמפיץ לחנויות (המחיר כבר 9$) לפעמים יש גם קניין או סוכן נוסף (בטח כשמדובר במכירה או קניה הקשוריםלחו"ל) שמקפיץ את המחיר ל-27$ ואז הלקוח משלם לחנות 81$. הינה לכם חולצה מקסימה ב-300 ש"ח שעלתה ביציאה מהמפעל רק 3.5 ש"ח. אז כשאתם רואים מבצע של 50% או אפילו 70% זה אומר שהחנות עדיין מרוויחה.
 | 07.08.11
37.
ייבוא - טוב לך, רע מאוד לאחרים
אפשר לפתוח את הכל לייבוא, אולי נביא גם רשת מרכולים סינית עם עובדים סינים שעולים הרבה פחות מאלה שאתה עושק ברשת שלך, גם את זה תשמח לייבא ? מה שאתה מייצג זה את הישראלי המכוער: "נפגע ברפתנים - זה יפתור את בעיית מוצרי החלב", מי שצריך להיפגע זה המחלבות והרשתות הגדולות (כולל הרשת שלך), הם אלה שגוזרות קופון על כולנו, לא יקרה להם כלום עם ירוויחו קצת פחות. אסור לפגוע במעט העובדים במדינה הזאת שעוד מייצרים משהו ממשי (ועובדים קשה לצורך כך).
אזרח | 07.08.11
34.
איש עם חשיבה שטחית
ממש לא יאומן איזה חשיבה של מנהל סופרים בישראל ממש לא מעניין אותו איפה מיוצר המזון העיקר שהוא מרויח ומה עם חשיבה אסטרטגית של ליצר מזון בסיסי לבד ומה עם שורשיות ואחיזה באדמה אם לא חקלאות הרי בגולה לא נתנו לנו להיות חקלאים אבל נראה לי שטעונים אלו זרים ל"מנהל " המהולל
דניאל | 07.08.11
27.
מה הסיכון של סכיר לעומת רפתן
פרה חולה? וטרינר 1000 שח שבועיים ללא חליבה עוד 1000 שח תרופות עוד 1000שח מזון מיוחד עוד1000 שח טיהור מקום הפרה 500שח לפרה אין סל בריאות שלא נדבר על ימי מחלה וביטוח לאומי פניקס מנהלים תאונות חליבה רפתן עובד 24 שעות ביממה ללא בית הבראה ימי חופש ופנסייה חישוב פשוט 10000 לחלק ל30 יום לחלק לשעות24 שווה ל17 שקל לשעה אין נוספות אין שעות שבת
גילי | 07.08.11
24.
כמה אתה מרוויח? על ראש הגנב בוער הכובע!
כמה אתה מרוויח על כל מוצר באחוזים-אני מוכן להתערב שהחלבנים מרוויחים פחות, אולי אפילו הרבה פחות. כמה אתה מרוויח על כל פועל שלך לשעה? 200 ש"ח ברוטו? יותר? אני כמעט בטוח שאתה משלם להם מינימום, כנהוג ברשתות השיווק. כמה אתה מרוויח בחודש? מיליון? שני מיליון? השאלה שלי היא מה אתה תורם למשק. אתה מייצר משהו או רק מוכר מה שאחרים יצרו ומשלם משכורות רעב לעובדים שלך שלא יכולים לגמור עם זה את החודש וצובר את ההון אצלך? אולי בראש שלך אתה צריך להיות עשיר, אבל החלבנים שקמים 4 פעמים בלילה לרחוץ את הפרות שלהם בגלל החום, שחולבים אותן ב5 בבוקר, שמשלמים לוטרינר ומתמודדים עם גניבות ועלויות ציוד גבוהות, הם צריכים להרוויח גג 6000 שקל בחודש. אתה, שעובד מהמשרד, צריך להרוויח יותר-כי מגיע לך. לא יודע אם שמעת, המשכורת הממוצעת בישראל היא 8900 ש"ח בחודש-כנראה שמבחינתך זה יותר מדי. אולי זאת הסיבה שחצי מהציבור בישראל מרוויח הרבה פחות מהמשכורת הממוצעת. אני אשמח אם העם ידחוף לחוקים שיכפו על אנשים כמוך לשלם לעובדים שלהם פי שניים ובנוסף יטילו פיקוח על המחירים שאתה גובה.
גלעד-נא לקרוא | 07.08.11
22.
10000 שח בחודש זה הרבה למחירים שהוא תוקע בסופר שלו?
אדוני הנכבד העובדים שלך מנוצלים אתה משלם להם משכורות מינימום ןמעביד אותם בפרך לשירותים הם לא יכולים ללכת. וחוץ מזה נראה אותך חי בכבוד מ-10000 שח ועוד משהו פעם אחת ראשונה ואחרונה שקניתי בסופר ויקטור בכ"ס מגעיל , מלוכלך, דוחה ויקר! רושמים לך למשל 2 שח לקילו עגבניות ואם אתה לוקח יותר המחשב מחשיב לך לפי 8 שח לקילו והקופאית לא מיידעת את הלקוח כך שיוצא שהלקוח מופסד בהרבה ממרכולים אחרים זו רק דוגמא אחת. אני לא רפתנית ואני חושבת שמגיע לרפתנים הרבה יותר ממה שמר ויקטורי חושב. מה הוא חושב שיש פה עבדים ומלכים? רוצים צדק חברתי לכל אדם יש זכות לחיות בכבוד גם לעובדים שלו.
קונה בויקטורי | 07.08.11
21.
עוד אחד שרוצה להיות טייקון
פשוט בושה וחרפה איך שאתה מדבר,אנשים משקיעים את כל זמנם וכספם 365 יום בשנה חובות והלוואות שיגמרו אולי בעוד 40 שנה.אתה קיבלתה את הכל בכפית של זהב. אני מבטיח לא לקנות בויקטורי לעולם. אני מקווה שהעובדים שלך יעזבו אותך אתה מרוויח טוב מאוד על גבי העובדים שלך.
יואב  | 07.08.11
18.
כל מדינה שפוייה חייבת ליצר את המזון שלה בעצמה
גם אם זה יקר לצערי אנחנו לא חיים בעולם כל כך וורוד בשוויץ משלמים למגדלי ירקות פי 5 מהמחיר אותו יוכלו ליבא מסכים עם חלק ממשאת אומר אבל חביבי אנחנו לא מדינה שיכולה להרשות לעצמה לוקסוסו ולהיות תלויה ביבוא מזון עדיין לא ולכן יש לסבסד חקלאות ויצרני מזון ואם לא נעשה זאת יום אחד נהיה כמו בסומליה
Emanuel | 07.08.11
17.
הרפתנים לא אשמים וגם לא מסכנים
זה ברור לכולם שהיתה פה חגיגה על חשבוננו, הסופרים חגגו והעלו את המחירים, המחלבות חגגו גם כן והעלו את המחירים וגם הרפתנים הוזמנו בסופו של דבר אבל הם לא אלו שגרפו את הרווחים, הם קיבלו חלקים יחסית קטנים. אז לפני שמטפלים בהם, צריך לטפל קודם כל ברשתות השיווק ובמחלבות, לאחר מכן צריך לטפל גם ברפתנים. אבל זה לא הגיוני שבסופו של יום הם אלו שצריכים לשלם את כל המחיר. תפתחו את היבוא לגבינות קשות, לגבינות תוצרת חוץ שאפשר להביא לארץ, תכפו על המחלבות ורשתות השיווק להוריד מחירים ובסופו של דבר תבדקו את 'מחיר המטרה' ואת מחיר החלב ביחס למחיר בעולם. מה שברור לכולם פה זה שישר קופצים על מי שקל, על מי שאין לו כח ולא על אלו שחולבים את העם.
נעם | 07.08.11
14.
למה רפתתו צריך להרוויח 10000 שקל,עובד שלי מרוויח כך
רפתן השקיע כסף עובד ביום ולפעמים בלילה,מסכן את הונוֹ- אתה מדבר הרבה פקה פקה ,משלם לעובדים שלך שכר מינימום יושב לו במזגן גם בחורף וגם בקייץ ועושה הון על הגב שלהם,ומדבר על האחרים כמה הם מרוויחים-אתה מוזמן לעבוד ברפת חודש ימים ותשנה את דעתך או שתתחנן לעזוב מהריח ומלדרוך על חרה ועל השתן של הפרות ואחר מכן תחליט עם 10000 שח זה הרבה
אברהם | 07.08.11
13.
רעיונות מטופשים להוזלת המחירים
איזה רעיות מטופשים. להוריד מע"מ על נוזל כלים אבל להעלות את המע"מ על אבקה למדיח? אדוני, אנחנו מעמד הביניים, לא קו העוני. לכל אחד יש מדיח בבית. איפה אתה חי? אנחנו רוצים למשיך להשתמש במדיח ועדיין לסגור את החודש. זו לא דרישה מוגזמת! עוד מעט תשלח אותנו לשאוב מים מהבאר!
מיכל | 07.08.11
7.
כשרק פתחו את סניף שונה בכפר סבא, הסניף היה סביר, היום ממש נהפך למקום מגעיל
מכל הבחינות: כל מקום שאתה מסתכל מלוכלך מחירים בכלל לא אטרקטיביים רוב המבצעים רק למי שמתפתה לקחת כרטיס אשראי ויקטורי אם יש שאלה, אין עם מי לדבר אני פשוט הפסקתי להכנס לויקטורי, חבל על הזמן כשאני קורא את הראיון ומסתכל על ראש הפירמידה ועל חוכמת החיים שלו, הכל נראה ברור לגמרי
 | 07.08.11
3.
אין מדינה בעולם שאינה שומרת בקנאות על מקורות מזון בסיסיים כמו חלב!
במיוחד מדינה כמו ישראל, שעצמאותה הכלכלית עדיין מוטלת בספק, חייבת לשמור על מקורות מזון חיוניים ברשותה. אסור למדינה להיות תלויה ביבוא, בגלל מצבה המדיני!! דבר שני, מי שהמשכורת של עובדי ויקטורי היא רמת ייחוס ששווה משהו??? אולי תבדקו באמת כמה עובד ויקטורי מרויח ואיך הוא אמור לפרנס את משפחתו בכבוד??? אייל רביד הרים להנחתה!!! רשתות השיווק ויצרניות החלב הן הבעייה העיקרית בתמחור מוצרי החלב.
ויקטור חסון | 07.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת